Προκύπτει τελικά ότι όλα σχετίζονται με το μάρκετινγκ! Αν αποκαλέσουμε το παντζάρι “δυναμίτη” και τις γλυκοπατάτες “φωτιά”, τότε ίσως δούμε τα λαχανικά με ”άλλο μάτι”.
Μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε την περασμένη εβδομάδα στο JAMA Internal Medicine από το Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του Στάνφορντ, διαπίστωσε ότι οι πλούσιες, περιγραφικές και εύγευστες ετικέτες για τα λαχανικά, τις καθιστούν πολύ πιο ελκυστικές.
Η μελέτη διαπίστωσε ότι η “ενθουσιώδης” περιγραφή σε έναν κατάλογο για τα λαχανικά όπως τα παντζάρια, το καλαμπόκι, τα πράσινα φασόλια, τα κολοκυθάκια, τα καρότα και τις γλυκοπατάτες, κέρδισαν τις εντυπώσεις σε μια πανεπιστημιακή καφετέρια. Το “πλούσιο, βουτυρώδες, καβουρδισμένο καλαμπόκι” ακούγεται πολύ καλύτερο και θελκτικό σε σχέση με το “καλαμπόκι”!
Τα λαχανικά που έχουν μια ”ενθουσιώδη” περιγραφή στον κατάλογο είδαν αύξηση 23% σε σχέση με τις “βασικές” ετικέτες. Σε σύγκριση με τις “υγιείς περιοριστικές” ετικέτες (όπως το “καλαμπόκι με μειωμένο νάτριο”), οι περιεκτικοί περιγραφικοί δείκτες αύξησαν την επιλογή των λαχανικών κατά 33%.