Μία καινοτόμο ψηφιακή υπηρεσία υγείας συστήνει η Generali σε συνεργασία με την Healthwatch, παγκόσμιο πάροχο υπηρεσιών υγείας. Η νέα εφαρμογή My e-doctor, καθιστά άμεσα προσβάσιμο ένα δίκτυο γιατρών διαφορετικών ειδικοτήτων στους ασφαλισμένους Υγείας της Generali, με το νέο πρόγραμμα Life On.
Κατεβάζοντας την εφαρμογή εντελώς δωρεάν οι ασφαλισμένοι της Generali έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τηλεσυνεδρίες μέσω βιντεοκλήσης με γιατρούς και να λάβουν άμεση και υψηλής ποιότητας πρωτοβάθμια φροντίδα, από όπου κι αν βρίσκονται, με το πάτημα ενός κουμπιού.
Στις ιδιαίτερες συνθήκες της εποχής, η δυνατότητα απομακρυσμένης επικοινωνίας με εξειδικευμένους γιατρούς για την άμεση αντιμετώπιση ενός περιστατικού υγείας και η ιατρική συμβουλευτική, αποκτάει ολοένα και μεγαλύτερη αξία. Μέσω του Μy e-doctor της Generali, η τεχνολογία γίνεται σύμμαχος της υγείας των ασφαλισμένων, συνδυάζοντας την ευκολία, με τη γρήγορη και αποτελεσματική πρόσβαση σε εξειδικευμένη ιατρική συμβουλευτική.
Μέσω της εφαρμογής ο χρήστης διασφαλίζει:
- Άμεση ιατρική βοήθεια: Στις περιπτώσεις όπου ο πελάτης θέλει να επικοινωνήσει άμεσα με κάποιον γιατρό, μπορεί με το πάτημα ενός κουμπιού να συνδεθεί μέσω βιντεοκλήσης, προκειμένου να λάβει μία πρώτη εκτίμηση των συμπτωμάτων του και ιατρική καθοδήγηση για τα επόμενα βήματα.
- Ψηφιακό ραντεβού & Τηλεσυνεδρίες με γιατρούς: Επίσης, ο ασφαλισμένος έχει τη δυνατότητα να προγραμματίσει ψηφιακά το ραντεβού του σε ώρα και μέρα που επιθυμεί, επιλέγοντας μέσα από δεκάδες ιατρικές ειδικότητες. Μπορεί να δει σε πραγματικό χρόνο τη διαθεσιμότητα των γιατρών καθώς και το βιογραφικό τους και να προγραμματίσει το ραντεβού του για την τηλεσυνεδρία. Μετά την λήξη της συνεδρίας λαμβάνει στην εφαρμογή και την ιατρική αναφορά για το περιστατικό του.
- Αυτόματος Έλεγχος και πρώτη εκτίμηση συμπτωμάτων: Εάν ο ασφαλισμένος επιθυμεί να κάνει έναν πρώτο έλεγχο των συμπτωμάτων του πριν μιλήσει με γιατρό, μπορεί να πραγματοποιήσει αυτό τον έλεγχο, μέσω του symptom checker που διαθέτει η εφαρμογή. Πρόκειται για μία εύκολη στη χρήση, αυτοματοποιημένη λειτουργία, που συνδυάζει διαφορετικά ιατρικά δεδομένα και πραγματοποιεί μία πρώτη εκτίμηση βάσει απαντήσεων του χρήστη σε συγκεκριμένες ερωτήσεις.
- Δημιουργία προσωπικού ιατρικού φακέλου: Μέσω της εφαρμογής προσφέρεται επίσης η δυνατότητα να καταγράψει ο χρήστης το ιατρικό του ιστορικό, απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις και να ανεβάσει / αποθηκεύσει τις εξετάσεις του, δημιουργώντας έτσι έναν ψηφιακό φάκελο υγείας, διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή. Ακόμη, μπορεί κατά τη διάρκεια μιας τηλεσυνεδρίας, να δώσει πρόσβαση στον γιατρό σε αυτά τα στοιχεία, ώστε να έχει στη διάθεσή του περισσότερα δεδομένα για μία καλύτερη ιατρική εκτίμηση της κατάστασής του.
Διατροφολογική Συμβουλευτική: Επιπλέον, μία ακόμη εξίσου χρήσιμη υπηρεσία για τη διατήρηση της καλής υγείας, που παρέχεται μέσω της εφαρμογής είναι η διατροφολογική υποστήριξη. Σε συνεργασία με την Affidea, ο ασφαλισμένος έχει πρόσβαση σε εξιδεικευμένους διατροφολόγους, με τους οποίους μπορεί να κλείσει ραντεβού, σε ειδική προνομιακή τιμή.
Διαβάστε ακόμη:
«Γέφυρα ΙΙ»: Τον Απρίλιο οι αιτήσεις – Αρχές Μαΐου η κρατική επιδότηση
Folli Follie: Νέα δοκιμασία για το σχέδιο εξυγίανσης – Τι ζητά η διοίκηση από τους μετόχους
Υπό έρευνα ελληνικό δεξαμενόπλοιο από τις ισραηλινές αρχές για θαλάσσια ρύπανση