Το Instagram προσφέρει μια σπάνια εμπειρία και αποκαλύπτει πως λειτουργεί ο μυστηριώδης αλγόριθμος του.
Τους τελευταίους μήνες, η δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης έχει υιοθετήσει μια καινούρια τακτική. Αποστέλλει ιδιωτικά συγκεκριμένη καθοδήγηση – σε ορισμένους μόνο από τους δημιουργούς ψηφιακού περιεχομένου στην πλατφόρμα της – σύμφωνα με την οποία αποκαλύπτει τα μυστικά για ένα δημοφιλή λογαριασμό με πολλούς ακολούθους.
Με τον τρόπο αυτό, παρέχει πληροφορίες στους χρήστες της σχετικά με το πόσο συχνά δημοσιεύουν και αναρτούν νέο περιεχόμενο. Τους συμβουλεύει ακόμη και για το είδος των αναρτήσεων που θα πρέπει να κοινοποιούν προκειμένου να προσελκύσουν περισσότερους χρήστες και άρα να αυξήσουν τον αριθμό των ακολούθων τους.
Μάλιστα, το γεγονός αυτό το επιβεβαιώνουν 3 διακεκριμένοι δημιουργοί ψηφιακού περιεχομένου που δραστηριοποιούνται μέσω του Instagram. Οι ίδιοι δήλωσαν πως τους τελευταίους μήνες πράγματι συνομιλούσαν και συναντήθηκαν τελικά και με αρμόδιους της εταιρείας. Συγχρόνως, παρακολούθησαν σεμινάρια που στόχο είχαν την επιμόρφωσή τους πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα.
Με άλλα λόγια το Instagram μοιράζεται μόνο με εκλεκτούς – τυχερούς χρήστες τα μυστικά για το πως να γίνουν επιτυχημένοι influencers.
Το μυστικό σύμφωνα με την ομάδα του Instagram είναι ο μεγάλος όγκος δημοσιεύσεων. Οι χρήστες θα πρέπει να αναρτούν συχνά νέο υλικό αλλά και να χρησιμοποιούν όλα τα εργαλεία που προσφέρει η πλατφόρμα όπως είναι οι ιστορίες, τα live αλλά και IGTV βίντεο.
Συγκεκριμένα, το Instagram συμβουλεύει ο κάθε δημιουργός να κάνει τουλάχιστον 3 αναρτήσεις στην ροή του σε εβδομαδιαία βάση. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται και οι δημοσιεύσεις με τη μορφή βίντεο IGTV. Πιο αναλυτικά ωστόσο για τα βίντεο IGTV, η δημοφιλής πλατφόρμα προτείνει ο αριθμός τους να μην ξεπερνά τα 3 ανά εβδομάδα. Το ίδιο ισχύει και για τα live.
Ακόμη, όσον αφορά στις ιστορίες, υποστηρίζεται ότι 8-10 ιστορίες την εβδομάδα και τουλάχιστον 2 ιστορίες την ημέρα αποτελούν τον αριθμό – κλειδί για να αυξήσει κανείς τους ακολούθους του.
Τα μυστικά αυτά είχαν την ευκαιρία να τα μάθουν μόνο συγκεκριμένοι δημιουργοί με μεγάλη επιρροή στο κοινό και φυσικά πίσω από κλειστές πόρτες. Το Instagram δεν έχει μοιραστεί αυτές τις συμβουλές δημόσια ενώ μάλιστα αρνήθηκε να σχολιάσει περισσότερα σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το Business Insider.
Οι «εκλεκτοί» από την πλευρά τους υποστηρίζουν πως αν και όλα αυτά ακούγονται πράγματι ενδιαφέροντα ωστόσο τονίζουν πως ακόμη και για δημιουργούς περιεχομένου πλήρους απασχόλησης ίσως οι στόχοι αυτοί να είναι μη ρεαλιστικοί καθώς ο όγκος των αναρτήσεων που θα πρέπει να δημοσιεύουν σε εβδομαδιαία βάση είναι αρκετά μεγάλος.
Διαβάστε ακόμη:
Οι πέντε «πονοκέφαλοι» Σκρέκα στο τιμόνι του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας
Ο ανασχηματισμός και οι διαφορετικές αναγνώσεις του
Τηλεργασία: Επιπλέον παροχές και διετή προστασία από απολύσεις ζητούν οι τραπεζοϋπάλληλοι