Περιεχόμενο σχετικά με την ιχνηλασιμότητα των προϊόντων που διατίθενται στην αγορά αναζητούν οι νέοι, οι οποίοι φαίνεται πως θέλουν να μάθουν περισσότερα για την προέλευση των ρούχων που φορούν.

Αναλυτικότερα δημιουργοί περιεχομένου, ανοίγουν τις πόρτες στην παραγωγή μόδας με βίντεο που παρουσιάζουν εργοστάσια και βαθμολογούν δημοφιλείς μάρκες με βάση τους προμηθευτές τους.

Αυτοί οι δημιουργοί στο TikTok ανταποκρίνονται σε μια μετάβαση που συντελείται στη μόδα, η οποία δεν είναι άλλη από το ότι η γνώση για την κατασκευή και την προέλευση γίνεται ένα νέο σύμβολο κύρους, καθώς οι καταναλωτές δείχνουν την προτίμησή τους στην αθόρυβη πολυτέλεια και το streetwear.

Μάλιστα μία μερίδα όσων ενδιαφέρονται για αυτό το είδος περιεχομένου είναι επικεφαλής ανερχόμενων εμπορικών σημάτων ή ονειρεύονται να ξεκινήσουν μια επιχείρηση μόδας και θέλουν να μάθουν πώς λειτουργεί η πλευρά της παραγωγής.

Οι μάρκες αρχίζουν να αξιοποιούν τις δυνατότητες που προκύπτουν από τη νέα αυτή εμμονή. Η Puma, για παράδειγμα, ξεκίνησε τον περασμένο μήνα μια σειρά ταινιών που παρουσιάζουν τα εργοστάσιά της στο Μπαγκλαντές, το Βιετνάμ και την Τουρκία, φτιαγμένα από δημιουργούς της Gen Z, ενώ η βρετανική μάρκα streetwear Clints Inc μοιράστηκε πρόσφατα ένα βίντεο στο Instagram που παρουσιάζει τη διαδικασία κατασκευής των δημοφιλών αθλητικών της παπουτσιών.

Ωστόσο, οι ειδικοί προειδοποιούν ότι – είτε δημιουργός είτε μάρκα – το περιεχόμενο που αφορά μόνο το τι συμβαίνει στα εργοστάσια, δεν μπορεί ποτέ να πει όλη την ιστορία. Η Shein αντιμετώπισε αντιδράσεις πέρυσι, αφού πλήρωσε μια ομάδα influencers για να επισκεφθεί και να δημοσιεύσει περιεχόμενο από ένα από τα εργοστάσιά της στην Κίνα. Οι σχολιαστές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κατηγόρησαν τη Shein ότι χρησιμοποίησε το ταξίδι για να συγκαλύψει τις κακές συνθήκες σε άλλα τμήματα της εφοδιαστικής της αλυσίδας.

Διαβάστε ακόμη 

Τράπεζες: Κέρδη πάνω από ένα δισ. ευρώ το α’ τρίμηνο του 2024 – Η «ακτινογραφία» των αποτελεσμάτων

Η επιστολή του ΚΜ στη VDL, ο ΠΑΟΚ και τα γκάλοπ, ο Παπαλέκας και τα χρυσά ενοίκια του Nammos, τα ζόρια στις ΑΠΕ και η ώρα της Folli Follie

AEGEAN: Με ενισχυμένο θερινό πρόγραμμα φέτος – 13,4 εκατ. προσφερόμενες θέσεις αυξημένες 6%

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ