Προς ένα νέο είδος πελάτη εκτείνεται η αυτοκρατορία της Κιμ Καρντάσιαν με shapewear.
Αυτή την εβδομάδα η Skims προσθέτει ανδρικά μπόξερ, σλιπ, εσώρουχα, μπλουζάκια, φανελάκια και κολάν στο ηλεκτρονικό της κατάστημα, τα οποία βασίζονται στη δημοφιλή συλλογή σουτιέν, κορμάκια και γυναικεία εσώρουχα σε μπεζ τόνους.
Η Kardashian είπε ότι βλέπει μια ευκαιρία να φέρει στην ανδρική αγορά, η οποία κυριαρχείται από μαζικές επωνυμίες, προϊόντα υψηλότερης ποιότητας. «Υπάρχει πραγματικά μια θέση στην αγορά για τα σχέδιά μας, τους χρωματικούς μας τόνους και τα υλικά μας», είπε σε συνέντευξή της, σύμφωνα με τη Wall Street Journal.
Πολλές νέες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της Skims, προσπάθησαν να αρπάξουν μερίδιο αγοράς από κολοσσούς όπως η Victoria’s Secret, τα τελευταία χρόνια, με προϊόντα που υπόσχονταν καλύτερη εφαρμογή και περισσότερη άνεση. Ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Skims, Jens Grede, πιστεύει ότι η αντρική αγορά εσωρούχων είναι ώριμη για τέτοιου είδους αλλαγές.
Η τιμή των τεμαχίων θα κυμαίνεται από 16 έως 54 δολάρια και οι συσκευασίες από 42 έως 98 δολάρια. Τα μεγέθη θα είναι από XS έως 5XL.
Η Kristen Classi-Zummo, αναλύτρια βιομηχανίας ένδυσης στην εταιρεία ερευνών αγοράς Circana, είπε ότι τα ανδρικά εσώρουχα έχουν γίνει ανταγωνιστική κατηγορία, με πωλήσεις 5,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων τους τελευταίους 12 μήνες.
Για να προσελκύσει άνδρες πελάτες, η Skims βασίζεται σε διάσημους αθλητές. Η επωνυμία έχει αξιοποιήσει τον Βραζιλιάνο αστέρα του ποδοσφαίρου Neymar, τον παίκτη του NBA Shai Gilgeous-Alexander των Oklahoma City Thunder και το αμυντικό του NFL Nick Bosa των San Francisco 49ers για την πρώτη της διαφημιστική καμπάνια.
Neymar models for Kim Kardashian’s underwear brand, Skims. pic.twitter.com/ptamRCQWCA
— POOJA!!! (@PoojaMedia) October 24, 2023
«Αν θέλετε πραγματικά να επικοινωνήσετε με εκατοντάδες χιλιάδες άντρες, ο αθλητισμός είναι η πλατφόρμα για να το κάνετε», είπε ο Grede.
Η Καρντάσιαν σημείωσε ότι ελπίζει ότι οι αθλητές θα βοηθήσουν την Skims να δείξει ότι τα κομμάτια της μπορούν να ταιριάζουν σε μια σειρά από σωματότυπους. «Είναι όλοι τους τόσο σπουδαίοι στον τομέα τους, αλλά και οι τρεις είναι τόσο διαφορετικοί», τόνισε.
Η Skims ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2019 με εσώρουχα και shapewear. Σήμερα η μάρκα έχει αποτίμηση 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, με συνολική χρηματοδότηση 670 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ο Grede είπε ότι η μάρκα αναμένεται να έχει 750 εκατομμύρια δολάρια σε καθαρές πωλήσεις φέτος. Δεν μοιράστηκε ένα χρονοδιάγραμμα για μια δημόσια εγγραφή, αλλά όπως ανέφερε, «Πιστεύω ότι η Skims αξίζει να είναι δημόσια εταιρεία όταν είναι η κατάλληλη στιγμή».
Η Kardashian είπε ότι οι καταναλωτές των γυναικείων ειδών Skims συχνά ζητούσαν ανδρικά προϊόντα για τους φίλους και τους συζύγους τους. Η Skims πέρασε τρία χρόνια αναπτύσσοντας την ανδρική της σειρά, η οποία, όπως υπογράμμισε η Kardashian, θα μπορούσε αργότερα να περιλαμβάνει πιτζάμες και ρούχα για το σπίτι.
Διαβάστε ακόμη
ΤΑΙΠΕΔ: Το παρασκήνιο πίσω από τον διαγωνισμό για τα «χρυσά» 627 στρέμματα στο Πόρτο Χέλι
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ