Η Nike κατατάσσεται πρώτη σε μια λίστα με τα πιο πολύτιμα εμπορικά σήματα ενδυμάτων παγκοσμίως, αλλά η αξία του κλάδου θα μπορούσε να μειωθεί κατά 20% λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, σύμφωνα με μια παγκόσμια έκθεση.
Η αξία της αμερικανικής μάρκας αθλητικών ενδυμάτων αυξήθηκε κατά 7% στα 34,8 δισεκατομμύρια δολάρια από την 1η Ιανουαρίου, σύμφωνα με τον δείκτη Brand Finance Apparel 50, μιας παγκόσμιας επιχειρηματικής και συμβουλευτικής εταιρείας..
Ο ανταγωνιστής της Adidas παρέμεινε στην τρίτη θέση καθώς η αξία της μάρκας μειώθηκε 1% στα 16,5 δισεκατομμύρια δολάρια, μένοντας πίσω από τη Gucci που κατατάσσεται στη δεύτερη θέση, η οποία αυξήθηκε 20% στα 17,6 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η μάρκα Jeans Levi’s ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα, αυξημένη κατά 38% στα 4,1 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ οι μάρκες Valentino και Gap υπέστησαν απότομες πτώσεις της αξίας τους.
Ωστόσο, η έκθεση προειδοποιεί ότι η αξία της επωνυμίας των 500 μεγαλύτερων εταιρειών στον κόσμο θα μπορούσε να μειωθεί έως και 1 τρισεκατομμύριο δολάρια, με τον κλάδο των ειδών ένδυσης να είναι από τους περισσότερους πληγέντες, μειωμένος κατά 20%.
Η Nike και η Adidas αναγκάστηκαν να κλείσουν τα καταστήματά τους σε όλο τον κόσμο, με τις πωλήσεις να έχουν δεχθεί σοβαρότατο πλήγμα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.
Η Rolex διατήρησε τη θέση της ως το ισχυρότερο εμπορικό σήμα στον κόσμο, σύμφωνα με τον δείκτη.
Η Brand Finance κατατάσσει τους κλάδους ως προς το πόσο σοβαρά θα επηρεαστούν από τον κορωνοϊό, με την αξία της επωνυμίας των βιομηχανιών ειδών ένδυσης, αεροπορικών εταιρειών, εστιατορίων, λιανικής και ανταλλακτικών να μειώνεται κατά 20%.
Η Amazon κέρδισε τη Google, την Apple και τη Microsoft, όντας η πιο πολύτιμη μάρκα στον κόσμο από τις αρχές του έτους.
Η αξία της μάρκας του γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκε κατά 17,5% σε ρεκόρ 220,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2019 και είναι η πρώτη μάρκα που ξεπέρασε τα 200 δισεκατομμύρια δολάρια σε αξία, σύμφωνα με την έκθεση.