Υπάλληλος που εργάζεται στην Ikea για περισσότερα από πέντε χρόνια αποκαλύπτει πως οι σχέσεις μεταξύ πελατών και εργαζομένων το τελευταίο διάστημα… δεν είναι και οι καλύτερες.
Όταν ο κόσμος θέλει να αγοράσει ένα συγκεκριμένο προϊόν και συνειδητοποιεί ότι βρίσκεται σε έλλειψη, «τρελαίνεται και χάνει την υπομονή του» αναφέρει χαρακτηριστικά υπάλληλος της εταιρείας μιλώντας στο BusinessInsider. «Πολλοί είναι τότε εκείνοι που εκνευρίζονται και ξεσπούν σε εμάς, λες και είμαστε εμείς οι υπεύθυνοι για ό,τι συμβαίνει» προσθέτει.
Αυτή τη στιγμή, υπάρχουν μεγάλα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα. Σύμφωνα με τον ίδιο, η κατάσταση είναι «εκτός ελέγχου». Κάποιοι πελάτες φαίνεται να αντιλαμβάνονται τις δυσκολίες που υπάρχουν και δείχνουν κατανόηση, κάποιοι άλλοι πάλι όμως, όχι.
Οι συνθήκες που επικρατούν ωστόσο, δεν αναμένεται να βελτιωθούν σύντομα, με τις προβλέψεις μάλιστα, να είναι ακόμη πιο ζοφερές και δυσοίωνες για το μέλλον. «Μπορεί να χρειαστεί να περάσουν έως και έξι μήνες για να καταφέρουμε να έχουμε και πάλι συγκεκριμένα είδη στα ράφια μας» δήλωσε ο υπάλληλος της Ikea προσθέτοντας πως ανησυχεί ιδιαίτερα για το ότι οι πελάτες δεν είναι πρόθυμοι να αντιληφθούν τη νέα αυτή πραγματικότητα.
Πρόσφατα ένας πελάτης του είπε ότι η Ikea δεν έχει στοκ γιατί… είναι μια σοσιαλιστική εταιρεία. «Ένας άλλος πελάτης μου είπε ότι δεν προσέξαμε τα επίπεδα των αποθεμάτων μας, δεν προνοήσαμε να παραγγείλουμε ό,τι χρειαζόμασταν και άρα φταίμε εμείς για τις ελλείψεις στην αγορά» αποκαλύπτει. Οι πολίτες σήμερα, είναι πιο οξύθυμοι και αντιδρούν διαφορετικά, ιδίως από το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων μετά από τα εκτεταμένα lockdown και εξής. Μάλιστα, όταν οι διαφορές μεταξύ εργαζομένων και πελατών αφορούν ζητήματα που σχετίζονται με την πανδημία, τα πράγματα γίνονται ακόμη, χειρότερα, υποστηρίζει.
Τα μέτρα προστασίας κατά της Covid – 19 δεν φαίνεται πως βοήθησαν να αναθερμανθούν οι σχέσεις μεταξύ πελατών και εργαζομένων. Στην πραγματικότητα, μάλιστα συνέβη ακριβώς το αντίθετο. «Πολύ συχνά, οι άνθρωποι όταν χρειάζονται βοήθεια και θέλουν να μας ρωτήσουν κάτι, ασυναίσθητα έρχονται πολύ κοντά μας. Τότε εμείς, σεβόμενοι τις αποστάσεις, κάνουμε ένα βήμα πίσω για να προστατεύσουμε και εμάς και εκείνους» Αυτή όμως, είναι η αιτία που πολλές φορές οι υπάλληλοι της Ikea δέχονται κακόβουλα σχόλια.
Αξίζει να αναφερθεί πως, οι περισσότεροι από τους υπαλλήλους της Ikea φορούν μάσκες προστασίας κατά της Covid-19. «Πρόσφατα, ένας πελάτης μου είπε πως με τη χρήση μάσκας, η Ikea κάνει διακρίσεις». Μετά από δεκάδες λογομαχίες όπου οι εργαζόμενοι προσπαθούν να συμμορφώσουν τους πελάτες πείθοντάς τους να κάνουν σωστή χρήση της μάσκας, το προσωπικό στο σύνολό του έκανε μια άτυπη συμφωνία. «Τότε είπαμε πως στο εξής δεν πρόκειται να προσπαθήσουμε ξανά να πιέσουμε τους πελάτες να φορούν τις μάσκες. Απλώς δεν άξιζε τον κόπο. Μπορείτε να τσακώνεστε όλη τη μέρα με πελάτες εάν το θέλετε πραγματικά, ή μπορείτε απλά να συνεχίσετε τη δουλειά σας και να μην τους δώσετε σημασία» ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Ζητούσαμε από τους πελάτες μας να κάνουν ένα μικρό πράγμα για την ασφάλειά μας, και εκείνοι το αγνόησαν. Έχω κουραστεί με όλα αυτά. Δεν μπορώ να δουλεύω με την ίδια χαρά και να συνεργάζομαι με τους πελάτες όπως κάποτε» καταλήγει.
Διαβάστε ακόμα:
Κράτος Δικαίου: Το Δικαστήριο της ΕΕ επιβάλει πρόστιμο 1 εκατ. ευρώ την ημέρα στην Πολωνία
Πώς προβλέπεται να κινηθούν οι τιμές των κατοικιών στην Ελλάδα – Ποιες είναι οι νέες τάσεις
Πώς οι Ναζί κατέστρεψαν την οικονομία της Ελλάδας – Infographic