Οι ζωές της Terysa Vanderloo και του Nick Fabbri στο Λονδίνο ήταν εντελώς φυσιολογικές και σχετικά επιτυχημένες. Και οι δύο τους έπαιρναν έναν αξιοπρεπή μισθό, αλλά ως αντάλλαγμα περνούσαν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας τους είτε στην δουλειά, είτε στον δρόμο για αυτή.
«Στο Λονδίνο είσαι σχεδόν πάντα στον δρόμο για την δουλειά, θέλαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό. Νιώθαμε πως ο τρόπος ζωής μας δεν μας ταίριαζε», είπε στον Business Insider το ζευγάρι. Πράγματι, η σχέση τους είχε ξεκινήσει σε πολύ διαφορετικές συνθήκες. Γνωρίστηκαν όσο έκαναν διακοπές, με την Terysa να είναι λάτρεις των ταξιδιών και τον Nick χομπίστα ιστιοπλόο, που έβγαινε στα ανοιχτά με την πρώτη ευκαιρία.
Σταδιακά, σκέφτηκαν πως μία πιθανή, αν και εξαιρετικά φιλόδοξη λύση για να βάλουν τέλος στην ρουτίνα θα ήταν να συνδυάσουν τα δύο πάθη τους. Χρόνια αργότερα, έκαναν το μεγάλο βήμα και νοίκιασαν το σπίτι τους στην Βρετανική πρωτεύουσα, ώστε να βάλουν πλώρη με το ιστιοπλοϊκό τους, Ruby Rose, χωρίς κάποιον συγκεκριμένο στόχο. Μισή δεκαετία έχει περάσει από τότε και δεν έχουν σταματήσει το ταξίδι τους. Όντας πιο χαρούμενοι από ποτέ, πλέουν από ωκεανό σε ωκεανό και καλύπτουν τα κόστη τους με τα έσοδα από ένα κανάλι στο Youtube, την υποστήριξη των συνδρομητών τους και διάφορες χορηγίες.
Μιλώντας για τις περιπέτειες τους στην θάλασσα, το πρώτο πράγμα που υπογραμμίζουν είναι ότι δεν χρειάζεται να είναι κανείς εκατομμυριούχους για να ακολουθήσει τα βήματα τους. Με την Terysa να δουλεύει ως παραϊατρικός υπάλληλος και τον Nick να είναι οδοντίατρος, χρειάστηκε να κάνουν οικονομίες για χρόνια και να πάρουν δάνειο ώστε να αγοράσουν το σκάφος τους. Σύμφωνα με τον θαλασσόλυκο Fabbri, η τιμή ενός ιστιοπλοϊκού ικανού για υπερατλαντικά ταξίδια ανέρχεται κάπου μεταξύ στα 100 και τα 200 χιλιάδες δολάρια, ενώ κατά μέσο όρο, η ετήσια συντήρηση του θα κοστίσει το 10% της συνολικής αξίας του. Έχοντας, λοιπόν, μαζέψει αρκετά χρήματα για να μείνουν τουλάχιστον 18 μήνες στην θάλασσα, άνοιξαν πανιά.
Παραδόξως, αφότου ξεκίνησαν το μακρύ ταξίδι τους, μετά από μία αρχική περίοδο χάριτος, το πρώτο τους πρόβλημα ήταν ψυχολογικό. Όσο και να αγαπούσαν την ιστιοπλοΐα και το αίσθημα ξεγνοιασιάς που προσέφερε, ήθελαν μία παραπάνω ασχολία. Άλλωστε, εδώ και τόσα χρόνια είχαν συνηθίσει κάνοντας δουλειές που απαιτούσαν να είσαι συνεχώς σε εγρήγορση. Πέρα από την περιστασιακή βαρεμάρα, η άλλη τους έγνοια ήταν το ότι θα ήθελαν να συνεχίσουν την περιπλάνηση τους στους ωκεανούς του κόσμου, αλλά για να το καταφέρουν αυτό χρειάζονταν μία νέα πηγή χρημάτων.
Τελικά, την λύση και στους δύο προβληματισμούς τους έφερε μία κάμερα των 300 δολαρίων, που αγόρασαν στην Σιγκαπούρη και ένα Macbook του 2008. Έτσι, άρχισαν να βιντεοσκοπούν την ιδιαίτερη, πλέον καθημερινότητα τους. Όπως αποδείχθηκε, παρότι η ποιότητα των βίντεο δεν ήταν σε καμία περίπτωση τέλεια, η καταγραφή της ζωής τους σε ένα ιστιοπλοϊκό και τα πλάνα τους από την Καραϊβική άρεσαν στο κοινό του Youtube.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Έξι μήνες αργότερα, μπάρκαραν στην Αμερική. Έχοντας πλέον 25.000 συνδρομητές, τα μηνύματα από διαδικτυακούς θαυμαστές που αναρωτιόντουσαν πως μπορούσαν να συνεισφέρουν στο ταξίδι τους είχαν γίνει συχνό φαινόμενο. Άνοιξαν, λοιπόν, λογαριασμό στο Patreon, μία δημοφιλής ιστοσελίδα, όπου δημιουργοί διαφόρων ειδών μπορούν να λάβουν οικονομική υποστήριξη από τους οπαδούς τους.
Δηλαδή πόσα λεφτά μπορεί να βγάλει ένας τέτοιου είδους Influencer; Σίγουρα όσα χρειάζονται για την συντήρηση αυτού του ενδιαφέρον και παράλληλα ιδιόρρυθμου τρόπου ζωής. Μάλιστα, ο Nick και η Terysa πρόσφατα προχώρησαν στην αγορά ενός νέου σκάφους και πιο συγκεκριμένα, ενός καταμαράν, το οποίο θα τους επιτρέψει να ζουν πιο άνετα και να ταξιδεύουν με μεγαλύτερες ταχύτητες. Όμως δεν είναι μόνο τα έσοδα από το νέο τους επάγγελμα που τους επέτρεψαν να κάνουν αυτή την αγορά, αλλά και το μέγεθος του κοινού τους.
Προσπάθησαν να κλείσουν μία συμφωνία για μία μειωμένη τιμή με μία εταιρεία και τελικά τα κατάφεραν. Χρειάστηκε, πρώτα, να διαφημίσουν μία μάρκα ιστίων, για να δείξουν το αντίκτυπο που η διαφήμιση τους μπορεί να έχει. Το κόλπο δούλεψε και το ζευγάρι πήρε το καταμαράν σε κατά πολύ μειωμένη τιμή, ενώ ο κατασκευαστής είδε τις πωλήσεις του να αυξάνονται δραματικά.
&
Τώρα, η Terysa και ο Nick είναι έτοιμοι να συνεχίσουν το ταξίδι τους και πιστεύουν πως μετά το πέρασμα της πανδημίας, θα υπάρξουν και άλλοι άνθρωποι που θα ακολουθήσουν τα χνάρια τους. Απευθυνόμενη σε τυχόν ενδιαφερόμενους για την ζωή στα ανοιχτά, η Terysa τους συμβουλεύει, αρχικά, να σκεφτούν πολύ καλά τις οικονομικές και ψυχολογικές απαιτήσεις που απαιτεί μία περιπέτεια αντίστοιχη με την δική τους. Επιπλέον, επισημάνει πως η όρεξη και η φιλοδοξία είναι πολύ πιο σημαντικές από την εμπειρία. Όσο για τον Νικ, παροτρύνει οποιονδήποτε ονειρεύεται να αρμενίζει στον ωκεανό, να βρει έναν ναυτικό όμιλο και να μάθει τα βασικά, ακόμη και αν δεν έχει το δικό τους σκάφος.
Διαβάστε ακόμη:
Τα οικονομικά μεγέθη που ωθούν την Attica Bank στην κρατικοποίηση
Στη δίνη διπλής ύφεσης η Ευρωζώνη – Μακρύς ο δρόμος της ανάκαμψης