Λογότυπο με μοτίβο ενός αναβάτη ιππότη που είχε δημιουργηθεί για τη φίρμα πριν πάνω από έναν αιώνα παρουσίασε ο οίκος Burberry.
Ο επανασχεδιασμός του λογότυπου ανακοινώθηκε ως η «πρώτη δημιουργική έκφραση» υπό τον νέο διευθυντή δημιουργικού, τον Ντάνιελ Λι.
Shygirlhttps://t.co/E1270FbLpY#Burberry pic.twitter.com/qlWGY53kAl
— Burberry (@Burberry) February 6, 2023
Η φίρμα αφαίρεσε από το προφίλ εικόνες και περιεχόμενο για τα οποία υπεύθυνος ήταν ο προκάτοχος του Lee, ο Ιταλός σχεδιαστής μόδας Riccardo Tisci. Το rebrand του Burberry περιλαμβάνει ένα ηλικίας 122 ετών μοτίβο με επωνυμία Equestrian Knight Design: ένας ιππότης πάνω σε άλογο εφορμά, με το κοντάρι του να φέρει σημαία πάνω στην οποία είναι γραμμένη η λατινική λέξη «Prorsum».
Flyn https://t.co/E1270FbLpY#Burberry pic.twitter.com/80GMdVOWUp
— Burberry (@Burberry) February 6, 2023
Διαβάστε ακόμη
Χρηματιστήριο: Όλα τα top picks του 2023 – Ποιες μετοχές «τρέχουν» τώρα στην ελληνική αγορά
Τράπεζες: Άνεμος αλλαγής με αιχμή την έξοδο του ΤΧΣ και την είσοδο νέων «παικτών»