search icon

Viral

McDonald’s: Γιατί αποσύρει τον μηχανισμό παραγγελιών με Τεχνητή Νοημοσύνη

Η McDonald’s αποφάσισε να αποσύρει τον μηχανισμό παραγγελιών με Τεχνητή Νοημοσύνη από τα drive-through εστιατόριά της

H αστοχία συστήματος παραγγελιών με αναγνώριση φωνής, σε καταστήματα McDonald’s στις ΗΠΑ, προκάλεσε κωμικές στιγμές με βίντεο πελατών από τα drive-through εστιατόρια της γνωστής αλυσίδας fast food να μοιράζονται αστείες στιγμές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ειδικότερα όπως αναφέρει το BBC, η McDonald’s αποφάσισε να αποσύρει τον μηχανισμό παραγγελιών με Τεχνητή Νοημοσύνη από τα drive-through εστιατόριά της, τον οποίο λειτουργούσε δοκιμαστικά σε περισσότερα από 100 υποκαταστήματά της ως το τέλος Ιουλίου. Το λογισμικό αναπτύχθηκε από την IBM και χρησιμοποιεί αναγνώριση φωνής για την επεξεργασία των παραγγελιών από το 2019. Ωστόσο, δεν αποδείχθηκε απολύτως αξιόπιστο, με αποτέλεσμα να κυκλοφορήσουν viral βίντεο με παράξενες παρερμηνευμένες παραγγελίες που κυμαίνονταν από παγωτό με μπέικον μέχρι κοτομπουκιές αξίας εκατοντάδων δολαρίων.

Παραταύτα, η IBM δήλωσε ότι θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τα McDonald’s στο μέλλον. «Αυτή η τεχνολογία έχει αποδεδειγμένα μερικές από τις πιο ολοκληρωμένες δυνατότητες στον κλάδο, γρήγορες και ακριβείς σε μερικές από τις πιο απαιτητικές συνθήκες, ανέφερε σε ανακοίνωσή της. «Ενώ η McDonald’s επαναξιολογεί και βελτιώνει τα σχέδιά της για την AOT, προσβλέπουμε στη συνέχιση της συνεργασίας μαζί της σε μια ποικιλία άλλων έργων», τονίζεται στην ανακοίνωση της IBM.

«Μετά από προσεκτική εξέταση, η McDonald’s αποφάσισε να τερματίσει την τρέχουσα παγκόσμια συνεργασία μας με την IBM για το AOT [Automated Order Taking]», ανέφερε η αλυσίδα εστιατορίων σε ανακοίνωσή της. Ωστόσο, πρόσθεσε ότι παραμένει βέβαιη ότι η τεχνολογία θα εξακολουθήσει να αποτελεί «μέρος του μέλλοντος των εστιατορίων της», προσθέτοντας ότι θα συνεχίσει να αξιολογεί αξιόπιστες μακροπρόθεσμες λύσεις στις φωνητικές παραγγελίες μέχρι το τέλος του έτους.

Τι δείχνουν τα βίντεο πελατών

Σε ένα βίντεο, το οποίο έχει 30.000 προβολές στο TikTok, μια νεαρή γυναίκα εξοργίζεται όλο και περισσότερο καθώς προσπαθεί να πείσει την Τεχνητή Νοημοσύνη ότι θέλει ένα παγωτό καραμέλα, μόνο και μόνο για να προσθέσει πολλαπλές στοίβες βούτυρο στην παραγγελία της.

Ένα άλλο δημοφιλές βίντεο περιλαμβάνει δύο άτομα που γελούν ενώ στην παραγγελία τους προστίθενται κοτομπουκιές αξίας εκατοντάδων δολαρίων, ενώ η New York Post ανέφερε ότι σε κάποιον άλλο έβαλαν κατά λάθος μπέικον στο παγωτό του.

Διαβάστε ακόμη

Επιβολή συνεισφοράς αλληλεγγύης 33% στα διυλιστήρια – Μονιμοποιείται ο μειωμένος ΦΠΑ σε ταξί, καφέ take away και delivery

Κομισιόν: Πρόοδος αλλά και προκλήσεις για τράπεζες και servicers – Τα εύθραυστα κέρδη και οι κυρώσεις

Ελεύθεροι επαγγελματίες: Ποιες διορθώσεις εξετάζονται στο φορολογικό

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version