Έχουμε δει στο παρελθόν να αποσύρονται διαφημίσεις για ρατσιστικούς ή για παραπλανητικούς λόγους.
Τι ακριβώς όμως ενόχλησε τους Βρετανούς που αναγκάστηκαν να αποσύρουν μία εντυπωσιακή διαφήμιση για το Defender;
Οι εκτός δρόμου ικανότητες για το Land Rover Defender είναι λίγο πολύ γνωστές.
Οι τεχνολογίες του τα τελευταία χρόνια επίσης έχουν φθάσει σε πολύ υψηλό επίπεδο και έκαναν τη βρετανική εταιρεία να δημιουργήσει ένα διαφημιστικό σποτ, σύμφωνα με το οποία τα Defender πηγαίνουν πέρα από τα συνηθισμένα όρια ενός SUV.
Περνούν μέσα από μονοπάτια, από φαράγγι, από ποτάμια και καταλήγουν στην άκρη ενός απότομου γκρεμού που θυμίζει το Grand Canyon.
Κάπου εκεί σταμάτησαν τόσο τα Land Rover, όσο και οι προβολές του διαφημιστικού σποτ καθώς τα Defender σταμάτησαν μετά ηχητική προειδοποίηση των αισθητήρων παρκαρίσματος.
Ο οδηγός βέβαια συμβουλεύεται και την κάμερα οπισθοπορείας πριν φρενάρει στο όριο, το ηχητικό όμως θεωρήθηκε ότι παραπλανεί το κοινό.
Οι αισθητήρες, σύμφωνα με το newsauto, δεν γίνεται να ενεργοποιηθούν χωρίς να υπάρχει εμπόδιο στο πίσω μέρος και στην πραγματική ζωή τα τρία Land Rover θα είχαν κατηφορίσει προς τον γκρεμό.
Αν το κάνει δηλαδή αυτό ένας πελάτης τότε θα σκοτωθεί κατά πάσα πιθανότητα, έπειτα μάλιστα από προτροπή της φίρμας.
Two Land Rover Defender ads banned for giving the misleading impression that the vehicle's parking sensors could alert drivers to a cliff edge https://t.co/SB9xNAeG7y
— Bloomberg (@business) May 4, 2022
Σε κάθε περίπτωση, οι Βρετανοί -για να μην αντιμετωπίσουν άλλη κατακραυγή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης- έσπευσαν να διακόψουν μία κατά τα άλλα όμορφη διαφήμιση.
Διαβάστε ακόμα:
Η Ευρώπη εκπέμπει SOS: «Έρχεται μεγάλη ύφεση στην οικονομία»
Κλείνει η συμφωνία Ελλάκτωρ και Motor Oil – Οι λεπτομέρειες του deal