search icon

Viral

Γιατί τώρα οι Influencers του Instagram θα πρέπει να βρουν πραγματική δουλειά

Πώς η κατάργηση του «like» της εφαρμογής θα αφήσει πολλούς influencers άνεργους

Για τους περισσότερους από εμάς, το Instagram δεν σημαίνει τίποτα πέρα από στιγμές χαλάρωσης, χαζεύοντας φωτογραφίες φίλων και διάσημων.

Για τους influencers από την άλλη πλευρά, αυτή είναι μια εντελώς διαφορετική ιστορία και χιλιάδες θα μπορούσαν να χάσουν την ηλεκτρονική τους φήμη και κατά συνέπεια τη «δουλειά» τους καθώς το Instagram αφαιρεί την επιλογή «like».

Οι influencers λοιπόν ανά τον κόσμο αυτή τη στιγμή αγωνίζονται να βρουν χορηγίες και να πληρώσουν posts από την στιγμή που το Instagram θα καταργήσει το λατρεμένο σηματάκι, αφήνοντας πολλές καριέρες να κρέμονται στο χείλος του γκρεμού…  Αν οι εταιρείες δεν μπορούν να δουν δημόσια πόσο αλληλεπιδρούν οι χρήστες με μια δημοσίευση, αυτό είναι πιθανό να επιδράσει στις εταιρικές συνεργασίες, τις χορηγίες κλπ.

«Θέλουμε οι άνθρωποι να ενδιαφέρονται λιγότερο για τα likes και περισσότερο για το πώς ακριβώς θα συνδεθούν με άλλους ανθρώπους»,  ήταν η χαρακτηριστική δήλωση της manager του Instagram. Όσο εξωφρενικό κι αν ακούγεται, σε λίγο καιρό οι “καρδούλες” δε θα αποτελούν παρελθόν, απλά θα τις βλέπει μόνο εκείνος που έκανε το post.

Η Meghan Young για παράδειγμα είναι μια διάσημη επαγγελματίας του Instagram. Αμοίβεται για να σκαρφαλώνει σε εντυπωσιακά βουνά, να φωτογραφίζει τις κορυφές τους και να ποστάρει τις περιπέτειες της στους ακόλουθους της. «Η δουλειά μου είναι να το κάνω να μοιάζει εύκολο, να νομίζουν όσοι με παρακολουθούν ότι είναι η πιο διασκεδαστική δουλειά του κόσμου και ότι δεν είναι δουλειά», λέει η ίδια. «Ωστόσο, πρόκειται για μία εργασία».

H πλειονότητα των ανθρώπων που λαμβάνουν χορηγίες είναι απίθανο να κερδίζουν τόσα χρήματα ώστε να ζουν, υποστηρίζει η CEO της Mediakix, Evan Asano. Η  Young αποτελεί εξαίρεση. Αναμένεται να κερδίσει μεταξύ 50.000 δολ. και 100.000 δολαρίων την επόμενη χρονιά δουλεύοντας ως influencer, full-time, τόσο από χορηγίες όσο και από τα δικαιώματα χρήσης των φωτογραφιών της. Μπορεί να μην είναι το εισόδημα τεράστιο, ωστόσο είναι αρκετό για να πληρώνει τους λογαριασμούς της.

Η Kat Richardson, διευθύντρια στο γραφείο μάρκετινγκ WaR, λέει στο BBC ότι οι χρήστες χρειάζονται περίπου 10.000 followers προτού μπορέσουν να «ξεκινήσουν να κάνουν οτιδήποτε». Το τσεκ που λαμβάνει ένας τέτοιος influencer, είναι περίπου 120 ευρώ για κάθε post, αλλά όπως λέει η τιμή ανεβαίνει σχετικά γρήγορα. «Όταν οι followers γίνουν 30.000, για μόδα ή ομορφιά, τότε το ποσό ανεβαίνει στα 850 ευρώ», συμπληρώνει.

Ο Rohan Midha, από την εταιρεία προώθησης προϊόντων PMYB, προσθέτει ότι οι «μικροί» influebcers «πληρώνονται» με δωρεάν προϊόντα ενώ εκείνοι με τους μεγαλύτερους λογαριασμούς, λαμβάνουν ποσά με εξαψήφια νούμερα. Για τους τυχερούς που έχουν πάνω από ένα εκατομμύριο ακόλουθους -όπως τα μοντέλα, οι ηθοποιοί, οι αθλητές, οι ριάλιτι σταρ- ένα και μόνο post μπορεί να τους χαρίσει ακόμα και 12.000 ευρώ.

Η συνέχεια αναμένεται με ενδιαφέρον…

Επιμέλεια: Ρούλα Πράσινου

 

Exit mobile version