search icon

Viral

Αυτοί είναι οι πιο ακριβοπληρωμένοι YouTubers – Τα ποσά που ζαλίζουν

Από τα 2,7 δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες που απαριθμεί το Youtube, μόλις τα δύο εκατομμύρια έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα δημιουργίας εσόδων της πλατφόρμας

Το YouTube έχει εξελιχθεί σε μια παγκόσμια πλατφόρμα ψυχαγωγίας που προσφέρει, όχι μόνο ατελείωτες ώρες διασκέδασης, αλλά και μια νέα προοπτική στην εργασία και τα έσοδα. Οι πιο ακριβοπληρωμένοι YouTubers έχουν αναδειχθεί σε «ψηφιακούς αστέρες», κατακτώντας εκατομμύρια συνδρομητές χάρη στο πρωτότυπο και ενδιαφέρον περιεχόμενο που δημοσιεύουν.

Από τα 2,7 δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες που απαριθμεί το Youtube, μόνο 114 εκατομμύρια έχουν λογαριασμούς στην πλατφόρμα και σχεδόν, δύο εκατομμύρια έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα δημιουργίας εσόδων του YouTube.

Σύμφωνα με το therichest, αυτά είναι τα πιο επιτυχημένα κανάλια.

5. Blackpink

Οι Blackpink είναι ένα γυναικείο pop/K-pop συγκρότημα από τη Νότια Κορέα, που αποτελείται από τέσσερις ταλαντούχες νεαρές κοπέλες. Το συγκρότημα δημιούργησε τον λογαριασμό του στο YouTube στις 29 Ιανουαρίου 2016 και το πρώτο τους βίντεο ήταν μια χορογραφία.

Στις 8 Αυγούστου 2016, οι Blackpink ανέβασαν το πρώτο τους τραγούδι, «Boombayah», το οποίο έγινε γρήγορα viral και έφτασε στην κορυφή του τσαρτ «World Digital Song Sales» του Billboard. Το κανάλι των Blackpink στο YouTube είναι πλέον, το μεγαλύτερο κορεατικό κανάλι στην πλατφόρμα, το δωδέκατο μεγαλύτερο συνολικά και το πέμπτο μεγαλύτερο μεμονωμένο κανάλι στο YouTube.

2. Vlad And Niki

Το Vlad and Niki είναι ένα παιδικό κανάλι ψυχαγωγίας, που δημιουργήθηκε τον Απρίλιο του 2018 από τους αδελφούς Vladislav Vashketov, 11 ετών, και Nikita Vashketov, 9 ετών, μαζί με τους γονείς τους, Sergey και Victoria Vashketov. Μετά τη δημιουργία του καναλιού, η οικογένεια Vashketov καλωσόρισε δύο ακόμη μέλη, τον Christian Sergey Vashketov και την Alice Vashketova, που έχουν επίσης εμφανιστεί στο κανάλι.

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων έξι χρόνων, η οικογένεια Vashketov δουλεύει αφοσιωμένα στην πλατφόρμα και έχει δημιουργήσει 651 βίντεο, με μέση διάρκεια 35 λεπτά. Έχουν καταφέρει να προσελκύσουν την προσοχή εκατομμυρίων νεαρών θεατών και έχουν συγκεντρώσει εκατομμύρια από τις προσπάθειές της στη δημιουργία περιεχομένου, την επεξεργασία βίντεο και τη δημοσίευσή τους στην πλατφόρμα.

3. PewDiePie

Ο Felix Arvid Ulf Kjellberg, ευρέως γνωστός PewDiePie, είναι διασκεδαστής, μουσικός και ο πρώτος δημιουργός περιεχομένου που έγινε διάσημος μέσω του YouTube για πολλά χρόνια. Ο PewDiePie κατείχε την πρώτη θέση σε αριθμό συνδρομητών για έξι χρόνια (από το 2013 έως το 2019) και το κανάλι του συγκέντρωσε τις περισσότερες προβολές από τον Δεκέμβριο του 2014 έως τον Φεβρουάριο του 2017.

Σήμερα, ο PewDiePie σπάνια ανεβάζει νέα βίντεο και έχει αποσυρθεί σχεδόν εξ ολοκλήρου από το ρόλο του δημιουργού περιεχομένου στο YouTube. Παρόλα αυτά, τα εισοδήματα του Kjellberg έχουν μειωθεί, αλλά εξακολουθεί να κερδίζει ένα σημαντικό εισόδημα από το κανάλι του στο YouTube.

2. Like Nastya

Το κανάλι Like Nastya μπορεί να καυχιέται για τη δεύτερη θέση στη λίστα των μεγαλύτερων καναλιών στο YouTube. Η Nastya και οι γονείς της ξεκίνησαν το κανάλι όταν ήταν μόλις τριών ετών το 2016 και μέχρι το 2023 είχαν ξεπεράσει τον πρώτο θρύλο του YouTube, τον PewDiePie. Το κανάλι YouTube Like Nastya συνεχίζει να αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς, προσελκύοντας συνδρομητές και προβολές. Μόνο τον Νοέμβριο, δύο εκατομμύρια άνθρωποι εγγράφηκαν στο κανάλι της.

1. MrBeast

Ο MrBeast, χαρακτηρίζεται ως ο «βασιλιάς του Youtube». Σύμφωνα με το Forbes, ήταν ο πιο ακριβοπληρωμένος YouTuber το 2023, κερδίζοντας 82 εκατομμύρια δολάρια πέρυσι. Αυτό περιλαμβάνει τα έσοδα από συνεργασίες με επώνυμες εταιρείες και το πρόγραμμα δημιουργίας εσόδων του YouTube.

Διαβάστε ακόμη:

Βασίλης Φουρλής: Η επένδυση της ΙΚΕΑ φέρνει μείωση τιμών στα είδη σπιτιού

Πώς θα γίνεται η αυτόματη συμπλήρωση των φορολογικών δηλώσεων

Megabit: Νέο σφυρί για ακίνητο με… ρίζες από την Πειραϊκή – Πατραϊκή (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version