search icon

ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Baby Chanco: Το νέο πρόσωπο της Pantene είναι… ενός έτους!

Η Chanco βρίσκεται μεταξύ των πρωταθλητών στο Instagram, που κατευθύνουν τις πωλήσεις ενός παγκόσμιου εμπορικού σήματος

Διάσημη για περισσότερο από το ήμισυ της ζωής της, η Baby Chanco, βρέφος ηλικίας ενός έτους από την Ιαπωνία, με τα μαλλιά της οποίας ήταν πέρσι “ερωτευμένο” το διαδίκτυο, βρέθηκε και πάλι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Η Baby Chanco – και οι αξιοζήλευτες σκούρες καστανές κοτσίδες της – είναι τώρα το νέο πρόσωπο της Pantene.

Χάρη στα γονίδια της μητέρας της Mami Kano και στο iPhone, η Chanco έχει ωθήσει τη φήμη της από τη δεύτερη κατηγορία των επιτυχημένων στο Instagram σε εκείνη των πρωταθλητών που κατευθύνουν τις πωλήσεις ενός παγκόσμιου εμπορικού σήματος.

Η Chanco κέρδισε αυτή τη μοναδική ευκαιρία για μωρό όταν στο περιοδικό People γράφτηκε ότι άξιζε τη δική της διαφήμιση Pantene πέρυσι, σύμφωνα με το The Cut. Η εταιρεία προϊόντων φροντίδας μαλλιών Pantene συμφώνησε και, όπως φαίνεται, ξύπνησε το μωρό από τον ύπνο για τη φωτογράφηση για τη διαφημιστική καμπάνια. Η Yoshiaki Okura, αναπληρώτρια brand manager της P & G Japan Hair Care, δήλωσε στο People: «Πήγαμε κατευθείαν στη μητέρα της επειδή η προσωπικότητα και ο ιδιαίτερος χαρακτήρας της Chanco ταιριάζουν με την εικόνα που έχουμε για τις γυναίκες που θέλουμε να υποστηρίξουμε».

Η Baby Chanco, η οποία έχει πάνω από 320.000 ακόλουθους στο Instagram φωτογραφήθηκε με την παρουσιάστρια της τηλεόρασης, Sato Kando για τη διαφημιστική καμπάνια με σύνθημα #HairWeGo.

Exit mobile version