Συνεχίζεται για δεύτερη μέρα η συζήτηση στη Βουλή για την πρόταση δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης που κατέθεσε ο ΣΥΡΙΖΑ.

Από την πλευρά της κυβέρνησης και της ΝΔ υπογραμμίζουν πως η κοινοβουλευτική συζήτηση αποτελεί ευκαιρία για να καταγραφούν όσα έγιναν τα τελευταία δυόμισι χρόνια και να υπενθυμιστούν οι πράξεις και παραλήψεις της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ. Υποστηρίζουν παράλληλα, πως η αξιωματική αντιπολίτευση κατέθεσε την πρόταση μομφής προκειμένου να δραπετεύσει από την οξεία εσωστρέφεια και την δημοσκοπική καθίζηση.

Στο στρατόπεδο του ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζουν πως η κοινοβουλευτική διαδικασία ενισχύει την ευρύτερη στρατηγική του κόμματος που στοχεύει στην σταδιακή αποδόμηση του κυβερνητικού αφηγήματος και στην πρόωρη προσφυγή στις κάλπες. Προσθέτουν επίσης πως από την συζήτηση θα γίνουν καθαρές οι θέσεις όλων των κομμάτων για κρίσιμα ζητήματα όπως η πανδημία, η ακρίβεια και η πολιτική προστασία.

Δείτε live τη συζήτηση στη Βουλή:

 

Την ίδια στιγμή τα πολιτικά επιτελεία επιχειρούν να καταγράψουν και τα αρχικά συμπεράσματα για τις θέσεις που λαμβάνει κάθε κόμμα στην κοινοβουλευτική σκακιέρα.

Οι πρώτες εκτιμήσεις συγκλίνουν πως το βράδυ της Κυριακής η τελική ψηφοφορία θα επιβεβαιώσει την συνοχή της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας. Παράλληλα, τονίζουν πως η προσπάθεια του ΣΥΡΙΖΑ να ηγηθεί ενός ευρύτερου αντικυβερνητικού μετώπου γυρίζει μπούμερανγκ καθώς Κίνημα Αλλαγής, ΚΚΕ και ΜεΡΑ25 ξεκαθάρισαν πως η μομφή που απευθύνουν δεν αφορά μόνο την κυβέρνηση αλλά και την αξιωματική αντιπολίτευση.

Σκέρτσος: Η απαγόρευση για τα βαρέα οχήματα δεν εφαρμόστηκε στην Αττική Οδό με ευθύνη της εταιρείας

«Η πρόταση δυσπιστίας δεν είναι στιγμή αδυναμίας ή άμυνας για την κυβερνητική πλειοψηφία. Είναι στιγμή εξωτερίκευσης της απειλής που αισθάνεται ο ΣΥΡΙΖΑ από το Κίνημα Αλλαγής» ανέφερε ο υπουργός Επικρατείας Ακης Σκέρτσος μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής.

Παράλληλα, υπογράμμισε ότι στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Κυριακή για την αντιμετώπιση της κακοκαιρίας με την συμμετοχή υπουργών της κυβέρνησης, της τροχαίας, της Πολιτικής Προστασίας και όλων των παραχωρησιούχων οδικών δικτύων αποφασίστηκε η απαγόρευση της κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων. Απόφαση ωστόσο που δεν εφαρμόστηκε – όπως είπε – από τους διαχειριστές της Αττικής Οδού.

Διαβάστε περισσότερα στο protothema.gr