Στη δέσμευση της κυβέρνησης να δώσει στην Κρήτη έναν σύγχρονο Βόρειο Οδικό Άξονα, ένα σύγχρονο αεροδρόμιο στο Καστέλι και αναβαθμισμένες υποδομές, αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου.
«Η κυβέρνησή μας έχει κάνει για τον ΒΟΑΚ και την Κρήτη συνολικά τα περισσότερα που έχει κάνει κυβέρνηση τις τελευταίες δεκαετίες. Ο ΒΟΑΚ, ένα όνειρο δεκαετιών για την Κρήτη, γίνεται πραγματικότητα από αυτήν την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη» σημείωσε ο υφυπουργός Υποδομών.
Ο κ. Καραγιάννης ξεκαθάρισε ότι «εμείς δεν κάνουμε ”μερεμέτια”, αυτά τα αφήνουμε σε άλλους. Εμείς κάνουμε τον νέο ΒΟΑΚ. Γίνεται μία δουλειά για την Κρήτη που δεν είχε γίνει για 30-40 χρόνια και είναι υπέρ όλων των Κρητικών. Δεν βάφουμε τα έργα ούτε πράσινα ούτε μπλε ούτε κόκκινα».
Ειδικότερα για την ευρεία νότια παράκαμψη του Ηρακλείου, ήταν κατηγορηματικός τονίζοντας ότι «η πρόταση αφορά μία νέα χάραξη, ουσιαστικά ένα νέο έργο της τάξης των 320.000.000 ευρώ χωρίς τις απαλλοτριώσεις, που δεν προβλέπεται στα Τεύχη Δημοπράτησης, που είναι στον αέρα. Ουσιαστικά αυτή η πρόταση υποσκάπτει το σύνολο της διαγωνιστικής διαδικασίας».
Ο ίδιος επεσήμανε ότι «πρόκειται για μία νέα χάραξη σε έναν νέο ΒΟΑΚ που έχει εξαιρετικά υψηλό κατασκευαστικό κόστος με πολλά χιλιόμετρα υπόγειων έργων και μεγάλες τεχνικές δυσκολίες» και διερωτήθη απευθυνόμενος προς την αντιπολίτευση: «Θεωρείτε ότι προτείνοντας σήμερα αυτό το έργο προσφέρετε υπηρεσίες στους Κρητικούς και την προοπτική κατασκευής του ΒΟΑΚ;».
Σχετικά με τον οδικό άξονα που συνδέει το αεροδρόμιο Καστελίου με τον ΒΟΑΚ, μήκους 18 χιλιομέτρων, ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι γίνεται τροποποίηση στην περιοχή της ρωμαϊκής υδατογέφυρας, σύμφωνα με τα όσα υπαγόρευσαν οι υπηρεσίες του υπουργείου Πολιτισμού. Η νέα μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων θα κατατεθεί σύντομα στο υπουργείο Περιβάλλοντος.
Διαβάστε ακόμα:
Mε διασταυρώσεις στοιχείων ψάχνουν τη φοροδιαφυγή
Τζώνυ, τρέξε, το λιμάνι (του Ιβάν) φεύγει, η ΔΕΛΤΑ πωλείται και πρόσωπα αλλάζουν στα ΕΛΤΑ
Στον μεγαλύτερο ευρωπαϊκό «μονόκερο» η νέα επένδυση του Πάνου Γερμανού