search icon

Πολιτική

Κακοκαιρία: Στο «σπασμένο τηλέφωνο» αποδίδει τα προβλήματα η κυβέρνηση

«Καίνε» την «Αττική Οδό» οι συνομιλίες με την Πολιτική Προστασία το πρωί της Δευτέρας - Γιατί δεν «πήρε το κεφάλι» του Στυλιανίδη ο πρωθυπουργός και εξέφρασε έμμεσα τη δυσφορία του για Πατούλη

Οι αποκαλυπτικές, όπως χαρακτηρίζονται από τους γνωρίζοντες, συνομιλίες που διημείφθησαν το πρωί της Δευτέρας, όταν άρχισε η χιονόπτωση στην ευρύτερη περιοχή της πρωτεύουσας ανάμεσα στην Πολιτική Προστασία και στους ιθύνοντες της Αττικής Οδού θα αποτελέσουν το πρώτο υλικό που θα τεθεί υπόψιν της επιτροπής που έχει συστήσει το Υπουργείο Υποδομών για να διερευνήσει τα αίτια που οδήγησαν στον εγκλωβισμό χιλιάδων οδηγών στον συγκεκριμένο χρυσοπληρωμένο από τους πολίτες δρόμο που διαχειρίζεται ιδιωτική εταιρία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, από τις συνομιλίες αυτές καταδεικνύεται ότι οι υπεύθυνοι της εταιρίας λειτουργίας της Αττικής Οδού διαβεβαίωναν τους ανθρώπους της Πολιτικής Προστασίας ότι «όλα βαίνουν καλώς» στον δρόμο και, ως εκ τούτου, δεν υπήρχε λόγος για να περιοριστεί η κυκλοφορία των (βαρέων και όχι μόνον) οχημάτων που κινούνταν στο οδόστρωμά του.

Η πρώτη επικοινωνία εκείνης της μέρας ανάμεσα στις δύο πλευρές έγινε στις 10.30 το πρωί, ενώ ακολούθησαν και άλλες μέχρι το μεσημέρι καθώς είχε αρχίσει να πυκνώνει η χιονόπτωση και μαζί να πυκνώνει και η ανησυχία στην Πολιτική Προστασία, καθώς σε πείσμα των μετεωρολογικών προβλέψεων το φαινόμενο της χιονοθύελλας φαινόταν να εμφανίζεται νωρίτερα του αναμενομένου.

Ωστόσο, μέχρι τις 2.30 το μεσημέρι που η Αττική Οδός είχε μετατραπεί σε ένα απέραντο parking καθώς τα οχήματα που είχαν μπει στον δρόμο, πληρώνοντας διόδια, είχαν ακινητοποιηθεί, οι υπεύθυνοι του δρόμου διαβεβαίωναν ότι όλα έβαιναν καλώς. Με βάση τις συνομιλίες αυτές, εξάλλου, ο πρωθυπουργός ζήτησε να αποζημιωθούν με το ποσό των 2000 ευρώ οι οδηγοί που εγκλωβίστηκαν, κάτι που αποδέχθηκε η εταιρία.

Όπως επιμένουν, όμως, κυβερνητικοί αξιωματούχοι, αυτό δεν πρόκειται να απαλλάξει την εταιρία λειτουργίας του δρόμου ούτε από τις επιπλέον αποζημιώσεις που μπορεί να διεκδικηθούν δικαστικά, ούτε από το πρόστιμο που μπορεί να επιβληθεί όταν ολοκληρωθεί η έρευνα που ξεκίνησε η Επιτροπή του υπουργείου Υποδομών, με βάση νομοθετική διάταξη που ψηφίστηκε επί των ημερών της σημερινής κυβέρνησης και θα ενεργοποιηθεί για πρώτη φορά.

Στο κυβερνητικό επιτελείο συγκρίνουν τη στάση της εταιρίας λειτουργίας της «Αττικής Οδού» με εκείνη της «Νέας Οδού», της επίσης ιδιωτικής εταιρίας η οποία διαχειρίζεται την εθνική οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης και οι υπεύθυνοι της οποίας κινητοποιήθηκαν και με τις κατάλληλες κινήσεις κατάφεραν, σε συνεργασία με την Τροχαία, να κρατήσουν ανοικτή, επιβάλλοντας τους αναγκαίους περιορισμούς στην κυκλοφορία των οχημάτων και κυρίως όσων ήταν χωρίς αλυσίδες.

Διαβάστε περισσότερα στο protothema.gr

Exit mobile version