search icon

Τράπεζες

Mobility: Η νέα εποχή της τραπεζικής εξυπηρέτησης των πελατών της Eurobank

Το «Mobility» στηρίζεται στη φιλοσοφία «Bank Everywhere», η οποία διέπει ευρύτερα τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ομίλου Eurobank, με στόχο τη διαρκή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών

Η Eurobank πρωτοπορεί με την καινοτομία «Mobility» και δίνει σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες πελάτες της τη δυνατότητα εξυπηρέτησης στο χώρο τους, για μια ευρεία γκάμα τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών.

Το «Mobility» στηρίζεται στη φιλοσοφία «Bank Everywhere», η οποία διέπει ευρύτερα τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ομίλου Eurobank, με στόχο τη διαρκή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, προσφέροντας λύσεις όπου και όταν τις έχουν ανάγκη, με ιδιωτικότητα και ασφάλεια. Αξιοποιώντας το πελατοκεντρικό μοντέλο Phygital που προάγει η Τράπεζα, συνδυάζοντας τεχνολογία αιχμής με την ανθρώπινη τεχνογνωσία, μέσω του «Mobility» τα στελέχη των Καταστημάτων του Δικτύου Eurobank αποκτούν πλήρη πρόσβαση στα συστήματα της Τράπεζας και παρέχουν, εντός ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων και με τον κατάλληλο εξοπλισμό (laptop & κινητά), end to end εξυπηρέτηση στο χώρο του πελάτη.

Ειδικότερα, για τους επαγγελματίες πελάτες, οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι της Τράπεζας επισκέπτονται τους επιχειρηματίες πελάτες στο χώρο τους, εξοικονομώντας τους χρόνο και απλοποιώντας την καθημερινότητά τους, και μεταξύ άλλων παρέχουν:

Επιπλέον, κατά την παραμονή των στελεχών της Τράπεζας στο χώρο της επιχείρησης, παρέχονται δυνατότητες του «Mobility» στους υπαλλήλους της επιχείρησης, μεταξύ των οποίων:

Για την υλοποίηση του «Mobility», που δρα συμπληρωματικά με την αναβάθμιση όλων των καταστημάτων της Τράπεζας, αλλά και με την ανάπτυξη όλων των ψηφιακών δικτύων, υιοθετήθηκαν οι βέλτιστες πρακτικές, με αναβαθμισμένα πρωτόκολλα ασφαλείας που διέπουν, συνολικά, τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό του Ομίλου Eurobank. Σημειώνεται ότι, στο πλαίσιο του «Mobility» όλες οι συναλλαγές εκτελούνται ηλεκτρονικά, με αποτέλεσμα να μειώνεται δραστικά το περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για το «Mobility» η Eurobank απέσπασε πρόσφατα δύο σημαντικές διακρίσεις στο πλαίσιο των Bite Awards 2024 και συγκεκριμένα:

1η θέση στην κατηγορία «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Εμπειρίας Πελατών» (Gold Βραβείο)

2η θέση στην κατηγορία «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρηματικού Μοντέλου».

Οι νέες διακρίσεις επιβεβαιώνουν τη δέσμευση της Τράπεζας στην υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών ψηφιακού μετασχηματισμού για την ευκολότερη, ταχύτερη και ασφαλή εξυπηρέτηση των πελατών της από όλα τα διαθέσιμα κανάλια.

Για την πρωτοβουλία «Mobility» της Eurobank μπορείτε να επικοινωνήσετε με το στέλεχος του Καταστήματος που σας εξυπηρετεί.

Exit mobile version