Σημαντικά οφέλη μπορούν να έχουν τα ξενοδοχεία από τις θετικές αξιολογήσεις των επισκεπτών τους. Την ίδια στιγμή, θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικά με τα αρνητικά σχόλια και να αντιμετωπίζουν άμεσα την κριτική αξιολόγηση από τους πελάτες. Η ολοκληρωμένη διαχείριση των αξιολογήσεων, καθώς και γενικότερα της ψηφιακής παρουσίας, είναι ένα κρίσιμο θέμα για τα ξενοδοχεία και γενικότερα για τη βιομηχανία του τουρισμού.
Το θέμα των αξιολογήσεων στα ξενοδοχεία αποτελεί το βασικό αντικείμενο της έκθεσης της Globe One Digital ενός από τα κορυφαία digital agencies στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρατίθενται, το 79% των πελατών δίνει στα σχόλια και στις αξιολογήσεις την ίδια σημασία με τις προτάσεις φίλων. Επιπλέον, το 93% των πελατών θα διαβάσει τα σχόλια πριν προχωρήσει σε κράτηση, με το 86% να διστάζει να πραγματοποιήσει αγορά εάν τα σχόλια είναι αρνητικά. Επίσης, είναι αξιοπρόσεκτο ότι μόλις το 47% των επισκεπτών με θετική εμπειρία θα κάνει μία θετική αξιολόγηση, όταν το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 95% εάν η εμπειρία είναι αρνητική.
Παράλληλα, το 52% των πελατών δεν πρόκειται να κάνει κράτηση αν δεν υπάρχουν καθόλου σχόλια.
Τα θετικά σχόλια βοηθούν στην αύξηση των πωλήσεων κατά 18%, κατά μέσο όρο, όπως επισημαίνεται στην έκθεση. Τα ξενοδοχεία με υψηλές βαθμολογίες στις αξιολογήσεις είναι περισσότερο κερδοφόρα, έναντι εκείνων με χαμηλές. Κι αυτό γιατί οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να προχωρήσουν σε κράτηση σε ένα ξενοδοχείο με υψηλές βαθμολογίες από τους προηγούμενους φιλοξενούμενούς του.
Ακόμη, οι υψηλές αξιολογήσεις οδηγούν σε αύξηση της πληρότητας, καθώς και της φήμης ενός ξενοδοχείου, ενώ το εκτινάσσουν υψηλότερα και στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης.
Διαβάστε τη συνέχεια στο travel.gr