search icon

Τουρισμός

Βιωσιμότητα: Καταλαμβάνει την κορυφή στις ταξιδιωτικές αναζητήσεις

Οι ουσιαστικές και ευσυνείδητες ταξιδιωτικές εμπειρίες είναι το μέλλον στον τουρισμό

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, επιβεβαιώθηκε ότι η μείωση των εκπομπών άνθρακα είχε θετικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις κυρίως με τον περιορισμό της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Σήμερα που οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί έχουν σχεδόν εξαλειφθεί, ο όμιλος Expedia θεωρεί ότι πρέπει να υπάρξει ισορροπία μεταξύ της επιστροφής των ταξιδιών και της σημασίας βελτίωσης της βιωσιμότητας στον τουριστικό τομέα.

Ειδικότερα, σε έρευνα που διενήργησε η Εxpedia Group Media Solutions, ελήφθησαν απαραίτητες πληροφορίες για τα ενδιαφέροντα και τις συμπεριφορές των ταξιδιωτών. Αυτό που διαπιστώθηκε, ήταν ότι οι ταξιδιώτες αναζητούν ολοένα και περισσότερο τρόπους ώστε να έχουν πιο ουσιαστικές και ευσυνείδητες ταξιδιωτικές εμπειρίες, από την αναζήτηση και την κράτηση πιο βιώσιμων επιλογών, έως τον εντοπισμό ευκαιριών για τη βελτίωση του αντίκτυπού τους στους προορισμούς και τις κοινότητες που επισκέπτονται.

Περαιτέρω, επιχειρήθηκε να γίνει κατανοητό το τι θεωρούν οι καταναλωτές ως βιώσιμο ταξίδι, τι συμβιβασμούς είναι διατεθειμένοι να κάνουν γι’ αυτό, καθώς και πού και πώς αναζητούν πληροφορίες για να κάνουν πιο προσεκτικές επιλογές. Αναλυτικά, στην έρευνα η οποία πραγματοποιήθηκε από την Wakefield Research συμμετείχε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα 11.000 ταξιδιωτών από 11 χώρες (Αυστραλία, Βραζιλία, Καναδάς, Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Ινδία, Ιαπωνία, Μεξικό, Ηνωμένο Βασίλειο και Η.Π.Α).

Ακολουθούν ορισμένα βασικά ευρήματα σχετικά με προηγούμενες και μελλοντικές τάσεις, συμπεριφορές και αξίες σχετικά με τη βιωσιμότητα στα ταξίδια.

Σε αναζήτηση βιώσιμων ταξιδιωτικών προτάσεων

Οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο λαμβάνουν πιο προσεκτικές αποφάσεις όταν ταξιδεύουν. Επισκέπτονται τοπικούς πολιτιστικούς ή ιστορικούς χώρους (46%), χρησιμοποιούν πιο φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές μεταφοράς (43%) και ταξιδεύουν σε μικρότερους, λιγότερο γνωστούς προορισμούς (41%), ενώ πρόθεση των περισσοτέρων είναι να το κάνουν και στο μέλλον. Σε σύγκριση με προηγούμενες συμπεριφορές, η πρόθεση να γίνουν οι ίδιες επιλογές σε μελλοντικά ταξίδια αυξήθηκε κατά μέσο όρο σχεδόν κατά 10%, καταδεικνύοντας την αυξανόμενη ευκαιρία στα βιώσιμα ταξίδια.

Περαιτέρω, 9 στους 10 ταξιδιώτες δήλωσαν ότι αναζητούν βιώσιμες επιλογές όταν κάνουν διακοπές. Πολλοί στρέφονται, πλέον, για έμπνευση και καθοδήγηση σε αξιόπιστους ταξιδιωτικούς παρόχους, λαμβάνοντας έτσι πληροφορίες για τους προορισμούς, τα καταλύματα, τις μεταφορές, τα ταξιδιωτικά γραφεία και τις τοποθεσίες κρατήσεων.

Για τις ταξιδιωτικές εταιρείες, αυτό επισημαίνει τη σημασία της σαφήνειας στις πληροφορίες βιωσιμότητας. Όταν επισημαίνουν φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές ή διαφοροποιήσεις, οι ταξιδιωτικές εταιρείες θα πρέπει να διευκολύνουν τους καταναλωτές στο να τις κατανοήσουν. Αυτό περιλαμβάνει ξεκάθαρα και συνοπτικά μηνύματα, αξιοποίηση οπτικά ελκυστικών μορφών και εμφάνιση των θετικών επιπτώσεων της λήψης υπεύθυνων ταξιδιωτικών επιλογών.

Διαβάστε ακόμη

Goldman Sachs για Ελλάδα: Τι διακυβεύεται στις εκλογές – Τα σενάρια και η επενδυτική βαθμίδα (γραφήματα)

Σύμπραξη Naval Group – NAFS (Γ. Προκοπίου) για ναυπήγηση κορβετών στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά

Η Ιρλανδία φτιάχνει έναν νέο «κουμπαρά» από τους φόρους των πολυεθνικών

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version