Της Στεφανίας Σούκη
Αύξηση των διαθέσιμων πακέτων για Ελλάδα το 2017 προγραμματίζει η TUI Γερμανίας με αύξηση των ξενοδοχείων που έχει στην ομπρέλα της στη χώρα μας σε προορισμούς όπως η Κρήτη, η Ρόδος και η Κώς.
Ειδικότερα, η εταιρεία ανακοίνωσε χθές ότι στη χώρα μας αυξάνει το δυναμικό των ξενοδοχείων στους ελληνικούς προορισμούς σε ποσοστό 40%, ενώ έχουν αυξηθεί και οι συνδέσεις με Ελλάδας- Γερμανίας για το θερινό πρόγραμμα του 2017, συμπεριλαμβανομένων και των νέων πτήσεων της Easyjet από το Βερολίνο.
Η κίνηση αυτή από πλευράς του γερμανικού κολοσσού εντάσσεται στο γενικότερο σχεδιασμό για διπλασιασμό του ξενοδοχειακού ”χαρτοφυλακίου” του στα 150.000 καταλύματα, με νέα ξενοδοχεία κυρίως σε μακρινούς προορισμούς ή και αστικά κέντρα, καθώς επίσης και 300.000 εξοχικές κατοικίες, ενώ θα προστεθούν και 15 νέες μονάδες με το brand της TUI.
Ο όμιλος αυξάνει τη διαθεσιμότητά του και σε άλλες αγορές της Μεσογείου όπως στην Ιταλία, όπου το ξενοδοχειακό χαρτοφυλάκιο έχει αυξηθεί κατά 50% με 1.000 νέα καταλύματα, ενώ θα υπάρξουν τρία νέα ιδιοκτητα ξενοδοχειακά brands. Αύξηση κατά 20% έχει προγραμματίσει ο όμιλος για τα Κανάρια νησιά στην Ισπανία, όπου- επιπλέον- εκτιμά μεγάλη δυναμική και για τους ηπειρωτικούς προορισμούς.
Ανά την Ευρώπη, σε άλλους προορισμούς, η εταιρεία αύξησε τη διαθεσιμότητά της για το 2017 σε αγορές όπως αυτές της Βουλγαρίας, της Κροατίας, της Πορτογαλίας και της Αυστρίας, ενώ πρόσθεσε και τη Σκανδιναβία στους προορισμούς για το Σαββατοκύριακο.
Οπως όλοι οι tour operators και η TUI Γερμανίας υπέστη απώλειες φέτος στις κρατήσεις για Τουρκία, την Αίγυπτο και την Τυνησία, ωστόσο κατάφερε να διατηρήσει σταθερά τα έσοδά της, στρέφοντας τους καταναλωτές σε εναλλακτικούς προορισμούς στη Δυτική Μεσόγειο αλλά και άλλες αγορές. Οι καλύτερες αγορές για τον όμιλο φέτος ήταν η Ισπανία με μία αύξηση 30% στα έσοδα από τα Κανάρια νησιά, η Ιταλία και η Ελλάδα.
Σημειώνεται εδώ στο εννιάμηνο του 2016, με βάση τα επίσημα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, οι συνολικές αφίξεις από Γερμανία στη χώρα μας ξεπέρασαν τα 2,5 εκατ. επισκέπτες (2,535 ή +6,2%), σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, με πτώση ωστόσο ως προς τις συνολικές εισπράξεις κατά 10,4%.