search icon

Τουρισμός

Τουρισμός: Αυτή η πλατφόρμα έχει τις καλύτερες τιμές για ξενοδοχεία (γραφήματα)

Οι πλατφόρμες «πρέπει να πληρώνουν για διαφημίσεις Google, για λέξεις-κλειδιά ... και για να αποκτούν εκ νέου χρήστες κάθε φορά που ο επισκέπτης κάνει κράτηση μέσω αυτών

Το να σχεδιάσεις τις διακοπές δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα. Μπορεί να ξεκινάς με διάθεση και χαρά, αλλά στην πορεία γίνεται περίπλοκο και χρονοβόρο.

Ο μέσος ταξιδιώτης βλέπει 141 σελίδες ταξιδιωτικού περιεχομένου τις 45 ημέρες που προηγούνται της κράτησης ενός ταξιδιού, σύμφωνα με έκθεση του ομίλου Expedia.

Ο πιο δημοφιλής ιστότοπος που επισκέφθηκε κάθε ταξίδιώτης ήταν ένας OTA (online ταξιδιωτικό πρακτορείο), ο οποίος είναι ένας όρος του κλάδου που περιγράφει ιστότοπους κρατήσεων όπως Expedia, Travelocity, Orbitz και Priceline. Περίπου το 80% των ταξιδιωτών επισκέπτονται ένα, είτε κάνουν κράτηση σε αυτό είτε όχι, σύμφωνα με την έκθεση.

Ποια έχει τις καλύτερες τιμές;

Η ταξιδιωτική εταιρεία RatePunk διαθέτει μια επέκταση για το πρόγραμμα περιήγησης που συγκρίνει τις τιμές των ξενοδοχείων από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Justin Albertynas.

Η εταιρεία εξέτασε περισσότερες από 198.000 αναζητήσεις χρηστών από την 1η Ιανουαρίου έως την 1η Δεκεμβρίου 2023, για να βρει ποιες ιστοσελίδες προσφέρουν τις χαμηλότερες τιμές ξενοδοχείων, δήλωσε στο CNBC Travel.

Χαμηλότερες τιμές ξενοδοχείων στην Ευρώπη

Στην Ευρώπη, η Agoda είχε τις καλύτερες τιμές στο 38% των περιπτώσεων, αλλά η Booking.com – μέσω των ιστοσελίδων της για κινητά και tablet – είχε χαμηλότερες τιμές λίγο περισσότερο από το 40% των περιπτώσεων.

Καλύτερες τιμές στην αναζήτηση από κινητό

Σε όλες τις περiοχές , ο ιστότοπος της Booking.com για κινητά τηλέφωνα είχε καλύτερες τιμές από την έκδοση για υπολογιστές.

«Το βλέπουμε αυτό όχι μόνο για το Booking αλλά και για τους παρόχους μας. Η Booking έχει το σημαντικότερο ποσοστό φθηνότερων καταλυματων στην αναζήτηση από το κινητό», δήλωσε ο Albertynas.

Οι πλατφόρμες σε επιτραπέζιους υπολογιστές έχουν μεγαλύτερο κόστος απόκτησης πελατών, δήλωσε ο Albertynas.

Αυτό σημαίνει ότι οι πλατφόρμες «πρέπει να πληρώνουν για διαφημίσεις Google, για λέξεις-κλειδιά … και για να αποκτούν εκ νέου χρήστες κάθε φορά που ο επισκέπτης κάνει κράτηση μέσω αυτών. Και στην περίπτωση του κινητού ή της εφαρμογής για κινητά, είναι σαν να πρόκειται για πολύ μεγαλύτερη διατήρηση όσον αφορά την επιστροφή των χρηστών».

Επιπλέον, ορισμένα ξενοδοχεία παρέχουν καλύτερες τιμές για τους χρήστες κινητών τηλεφώνων.

«Η Booking.com, έχει τρεις διαφορετικές τιμές: desktop, mobile και επίσης μια εφαρμογή για κινητά», δήλωσε ο Albertynas. «Σε αυτό που βλέπουμε από τα δεδομένα μας, το 80% των τιμών για το κινητό και την εφαρμογή για κινητά είναι παρόμοιες, αλλά υπάρχουν περιπτώσεις όπου μπορούμε πραγματικά να βρούμε τη φθηνότερη τιμή στην εφαρμογή».

Χαμηλότερες τιμές ξενοδοχείων στην Ασία

Η εταιρεία διαπίστωσε ότι, σε παγκόσμιο επίπεδο, η Agoda είχε τις καλύτερες τιμές στο 34% των περιπτώσεων, ακολουθούμενη από την Priceline (23%) και την ιστοσελίδα της Booking.com για κινητά (16%). Τα περιφερειακά δεδομένα του RatePunk έδειξαν ότι η Agoda είχε τις φθηνότερες τιμές στην Ασία και τη Μέση Ανατολή.

Η εταιρεία με έδρα τη Σιγκαπούρη προσέφερε τις χαμηλότερες τιμές σε σχεδόν τις μισές από τις αναζητήσεις ξενοδοχείων στην Ασία. «Η Agoda … έχει τις πραγματικά πολύ καλές τιμές», δήλωσε ο Albertynas και πρόσθεσε: «Αυτό που βλέπουμε από τις κρατήσεις των χρηστών μας, συνήθως τους αρέσει να ξεκινούν να κάνουν κρατήσεις ή να ανακαλύπτουν καταλύματα από μία από τις μεγαλύτερες, όπως η Booking.com ή η Expedia, και καταλήγουν να αγοράζουν από την Agoda».

Ο Albertynas δήλωσε στο CNBC Travel ότι οι τιμές της Agoda είναι περίπου 10% έως 15% χαμηλότερες – και περιστασιακά «ακόμη και μέχρι 20%, αλλά όχι περισσότερο». Για ακριβές κρατήσεις, «μπορείτε να μπορείτε να εξοικονομήσετε πολλά χρήματα. Αλλά αν κάνετε κράτηση για μια νύχτα θα είναι πολύ μικρότερη εξοικονόμηση», είπε.

Η Agoda στοχεύει σε χώρες της Ασίας, δήλωσε ο Albertynas. «Η Ασία είναι μια αναπτυσσόμενη αγορά, αλλά, με την έννοια των δαπανών, είναι μια αρκετά ευαίσθητη αγορά. Νομίζω ότι είναι μέρος της στρατηγικής για την απόκτηση χρηστών».

Χαμηλότερες τιμές σε χώρες και πόλεις

Μια βαθύτερη ματιά στα δεδομένα του RatePunk αποκάλυψε ότι ορισμένοι ιστότοποι έχουν καλύτερες συνολικές τιμές σε ορισμένες χώρες, όπως:

Τα στοιχεία έδειξαν επίσης ότι οι ιστότοποι κρατήσεων είχαν καλύτερες τιμές για ξενοδοχεία σε ορισμένες πόλεις:

Διαβάστε ακόμη

Τράπεζες: Το 2024 «ξεκλειδώνει» εξελίξεις για μέρισμα και αποεπένδυση του Δημοσίου

Έξι καθηγητές ετοιμάζουν κυτταρικό κρέας και στην Ελλάδα (pics)

Έρχεται άλμα στην ανάπτυξη το 2024 με επενδύσεις 26 δισ. ευρώ (pic)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version