Οι 4 ξεχωριστές «φυλές» των ταξιδιωτών του μέλλοντος με ορίζοντα το 2033, καταγράφονται σε έρευνα που πραγματοποίησε η Amadeus με δείγμα 10.000 τουριστών διεθνώς.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, που αναλύει ο πρόεδρος της Amadeus κ. Francisco Pérez-Lozao Rüter, οι ταξιδιώτες του 2033 είναι οι Travel Tech-fluencers, Excited Experientialists, Pioneering Pathfinder και Memory Makers. Συμμετέχοντας και ο ίδιος στην έρευνα, ο κ. Rüter διαπίστωσε ότι ανήκει στη «φυλή» των Travel Tech-fluencer. Αυτό σημαίνει ότι παρακινείται από την πιο πρόσφατη τεχνολογία, ώστε να κάνει το ταξίδι του πιο ομαλό, αξέχαστο και πιο ικανοποιητικό.
Αυτό είναι ακριβώς το επίκεντρο κάθε παρόχου τεχνολογίας φιλοξενίας, να διασφαλίσει ότι οι πελάτες και οι συνεργάτες του έχουν τα εργαλεία που χρειάζονται για να εξυπηρετήσουν τους επισκέπτες, να αναπτύξουν την επιχείρησή τους και να σχεδιάσουν το μέλλον. Και αυτό δεν συμβαίνει χωρίς συνεχή καινοτομία. Στην ανάλυση του ο πρόεδρος της Amadeus, προτείνει κάποιους τρόπους σύμφωνα με τους οποίους οι ξενοδόχοι μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες των ταξιδιωτών, καθώς και των αναδυόμενων «φυλών» του μέλλοντος.
Travel Tech-fluencers
Το 15% των ταξιδιωτών που ορίζονται ως Travel Tech-fluencers, είναι εκείνοι που αντιμετωπίζουν τη ζωή με μια πιο τεχνολογική προοπτική. Είναι συντονισμένοι με το μετα-σύμπαν, το κρυπτονόμισμα, τον αυτοματισμό των ξενοδοχείων και την έξυπνη τεχνολογία. Αναζητούν συνεχώς ευκαιρίες για να πειραματιστούν με τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στην ξενοδοχειακή τεχνολογία, συνεπώς τείνουν να επιλέγουν ξενοδοχεία που προσφέρουν εξατομικευμένες διαμονές.
Αυτό καθιστά τις πωλήσεις που βασίζονται σε αυτά τα χαρακτηριστικά ιδιαίτερα σημαντικές για όσους θέλουν να προσαρμόσουν τη διαμονή τους και να ανακαλύψουν την επόμενη μεγάλη καινοτομία. Γιατί να συμβιβαστούν με ένα τυπικό δωμάτιο ξενοδοχείου, όταν μπορούν να επιμεληθούν το δικό τους δωμάτιο κατά τη διαδικασία κράτησης, ώστε να συμπεριλάβουν λειτουργίες όπως βιντεοπαιχνίδια, συσκευές εικονικής πραγματικότητας, χαλάκια γιόγκα ή μουσικά όργανα;
Αυτή είναι η αληθινή εξατομίκευση των επισκεπτών και μια πολύτιμη ευκαιρία ανόδου πωλήσεων για το ξενοδοχείο.
Διαβάστε τη συνέχεια στο travel.gr