Στην εποχή όπου τα πάντα σκρολάρονται διαδικτυακά, η έννοια της διαρκούς παρουσίας μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το FOMO (Fear Of Missing Out), η μέριμνα μην αποσυνδεθούμε και «χάσουμε» κάτι σημαντικό, φτάνει να επηρεάζει τον συνολικό σχεδιασμό μας και κατ’ επέκταση και τον προγραμματισμό του ταξιδιού μας.
Η προδιάθεση όλα να κατατεθούν από πριν μπροστά μας, να αντλήσουμε άπειρες πληροφορίες προτού καταλήξουμε σε προορισμό, ημέρες, budget και όλα τα άλλα δομικά στοιχεία που συνθέτουν το ταξίδι αλλά και η ανάγκη να καταγράφονται τα πάντα γύρω από το τι κάνουμε, αφαιρεί έτσι από την ατόφια χαρά που οφείλει να κομίζει μια κατάσταση που υπερβαίνει μια απλή μετακίνηση μεταξύ σημείων.
Σε ό,τι αφορά την ταξιδιωτική εμπειρία πάντως, αυτή εξελίσσεται από όλο και περισσότερους ταξιδιώτες ως απαρχή για μια εμπειρία μερικής αποσύνδεσης από τον ψηφιακό μας εαυτό, σε μια αντίστροφη πορεία από την πεπατημένη, μακριά από προσεκτικά σχεδιασμένες διαδρομές και χαρτογραφήσεις. Το ζήτημα εν τοιαύτη περιπτώσει δεν έχει να κάνει με τον προορισμό αυτόν καθαυτόν αλλά με την ιδέα της εκλογής του την τελευταία στιγμή, με τον μέγιστο αυθορμητισμό και την ανάλογη μη-προετοιμασία (!).
Πλέον, εν έτει 2024, η επιθυμία της απεμπλοκής αυτής από τον απόλυτο προγραμματισμό των πάντων μετατρέπεται σε διακριτή τάση ταξιδιού. Χαρακτηριστικά, το Booking.com ανέφερε πρόσφατα ότι το 50 % των ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο θέλουν να κάνουν κράτηση για ένα ταξίδι-έκπληξη, όπου τα πάντα, ακόμη και ο προορισμός, είναι άγνωστα μέχρι την άφιξή τους.
Διαβάστε τη συνέχεια στο travel.gr