Με πέντε καινούργια, μεγάλα ξενοδοχειακά projects υπό διαχείριση σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Μύκονο, Σαντορίνη και Ρόδο κάνει… ποδαρικό το 2022 για τη SWOT Hospitality, η οποία ειδικεύεται στην διαχείριση και ανάπτυξη τουριστικών ακινήτων, στις τουριστικές επενδύσεις, το Sales & Marketing και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες.
Πρόκειται για το Magma Resort Santorini, The Unbound Collection by Hyatt που ανοίγει το Μάιο του 2022, ιδιοκτησίας της οικογένειας Παπακαλιάτη, το Moxy Athens City (Marriott International) στην καρδιά της Αθήνας που θα λειτουργήσει το Μάρτιο, ιδιοκτησία των Dimand και Prodea, το Monasty by Autograph Collection της Marriott International με έναρξη λειτουργίας τον Ιούλιο και θα είναι το πρώτο διεθνές ‘’επώνυμο’’ ξενοδοχείο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ιδιοκτησία της Μηχανικής Περιβάλλοντος, το Υi Mykonos της ιδιοκτησίας ORA Hospitality που κάνει το ντεμπούτο του τον Ιούλιο και αποτελεί ιδιοκτησία του Ομίλου Sawiris κι επιπλέον Lindian Village Rhodes, ιδιοκτησία του επενδυτικού κεφαλαίου Zetland Capital.
Με τον τρόπο αυτό η εταιρεία διευρύνει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό της υπό διαχείριση όπου ήδη περιλαμβάνονται πολύ γνωστές μονάδες όπως το Nikki Beach ιδιοκτησίας της ΜHV Mediterranean Hospitality Venture (των Invel Real Estate, PRODEA Investments και YODA GROUP), το Moxy Patra Marina ιδιοκτησίας της Prodea κ.ά.
Κατά τη χθεσινή παρουσίαση της εταιρείας ο πρόεδρος κι εκ των βασικών μετόχων της SWOT κ. Στέλιος Κουτσιβίτης αναφέρθηκε στους πέντε πυλώνες της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας με τη δημιουργία μιας πλατφόρμας management ξενοδοχείων με διεθνή brands, τη συνεργασία με θεσμικούς, διεθνείς και τοπικούς επενδυτές, real estate developers και private equity funds που επενδύουν στον τουρισμό, τη συμμετοχή σε επενδύσεις σε συνεργασία με θεσμικούς επενδυτές, τη μίσθωση επώνυμων ξενοδοχείων αλλά και την επέκταση εκτός Ελλάδος, εστιάζοντας στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης:
“Ο τουρισμός έχει αποδείξει ότι είναι μεγάλη ελπίδα με συνεχιζόμενη, αναπτυξιακή προοπτική για την ελληνική οικονομία. Τόσο οι εγχώριοι επενδυτές έχουν αποδείξει ότι μπορούν να παίξουν σημαίνοντα ρόλο όσο και οι ξένοι οι οποίοι συνεχίζουν να επιδεικνύουν μεγάλο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά και μπορούν να συνεισφέρουν περαιτέρω, δίνοντας προστιθέμενη αξία στο εγχώριο τουριστικό προϊόν¨’.
Για την ίδια τη SWOT στην παρούσα φάση, πέραν της πιο ‘’παραδοσιακής’’ δραστηριότητας στον τομέα της διαχείρισης με 25 ξενοδοχεία και 1.000 δωμάτια, η εταιρεία θα επιδιώξει “με τη λογική της μειοψηφίας τη συμμετοχή σε επενδύσεις εντός της επόμενης τριετίας, ενώ μπαίνουμε και στο κομμάτι της μίσθωσης προς εξασφάλιση μελλοντικών αποδόσεων”. Για την επέκταση εκτός Ελλάδος, ο ίδιος στάθηκε ιδιαίτερα στις γειτονικές αγορές των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης συνολικότερα όπου υπάρχει έλλειμμα στις συγκεκριμένες αγορές όσον αφορά τη διαχείριση ‘’επώνυμων’’ ξενοδοχειακών μονάδων.
Για το DNA της SWOT μίλησε ο κ. Πάνος Κωνσταντινίδης, διευθύνων σύμβουλος και εκ των βασικών μετόχων της εταιρείας:
“Μας ενδιαφέρουν πολυτελή, σύγχρονα, μοντέρνα ξενοδοχεία σε προορισμούς με προοπτική, που διαθέτουν υψηλής αισθητικής και μοντέρνα αρχιτεκτονική, με μοναδικά concepts στο κομμάτι της εστίασης”, ανέφερε χαρακτηριστικά. Σημειωτέον ότι εκ των βασικών μετόχων της SWOT, η οποία διαχειρίζεται ξενοδοχεία με τζίρο 50 εκατ. ευρώ, είναι επίσης ο κ. Γιώργος Κωνσταντινίδης, ιδρυτής συγχρόνως της εταιρείας ο οποίος, παρεμπιπτόντως είναι διευθύνων σύμβουλος της R.E.D.S. του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ καθώς και ο κ. Νίκος Κωνσταντινίδης.
Η εταιρεία ιδρύθηκε τον Μάιο του 2013 και σήμερα διαχειρίζεται ξενοδοχεία διεθνών εμπορικών brands όπως η Marriott International Inc., η Hyatt Hotels Corporation, η Nikki Beach Hotels & Resorts έχοντας επίσης πιστοποίηση σαν white label operator (WLO) από την Accor S.A., την Intercontinental Hotels & Resorts και την Leading Hotels of the World. Οι μέτοχοι και τα στελέχη της εταιρείας έχουν σημαντικότατη εμπειρία στο χώρο των επενδύσεων και της διαχείρισης ξενοδοχείων έχοντας αναπτύξει μερικές από τις πιο υψηλού προφίλ ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην ευρύτερη περιοχή της Ελλάδας και της Νότιο Ανατολικής Ευρώπης.
Οι υπηρεσίες της SWOT Hospitality εκτείνονται σε ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών από την διαχείριση ξενοδοχείων εστιάζοντας στα μοναδικά χαρακτηριστικά και την ιδιαίτερη ταυτότητα κάθε ακινήτου, την ανάπτυξη τουριστικών ακινήτων (συμμετέχει στη σχεδίαση και ανάπτυξη τουριστικών έργων για λογαριασμό σημαντικών επενδυτών του κλάδου φιλοξενίας καθώς επίσης και στην επιλογή διεθνών ξενοδοχειακών brands), τις πωλήσεις και το marketing, μέχρι τη συμβουλευτική, τη διαχείριση τουριστικών επενδύσεων αλλά και την οργάνωση Forum.
Διαβάστε ακόμη:
Αστυπάλαια: Γίνεται το πρώτο ελληνικό νησί που απομακρύνει τα ορυκτά καύσιμα από τις μεταφορές
H καραμπόλα Πειραιώς – ΜΙG, οι προσφορές της Αlpha Bank, το νέο deal Ταμβακάκη και το…. Barbaresco