Στις έρευνες και στις αναλύσεις των τάσεων για τα ταξίδια και τις διακοπές, διερευνώνται συνήθως οι προτιμήσεις όλων των γενεών που έχουν αγοραστική δύναμη, όπως είναι οι Boomers, γεννημένοι έως το 1964, η Gen X, έως το 1980, οι Millennials, έως το 1996 και η Gen Z, ταξιδιώτες που έχουν γεννηθεί έως το 2012.
Πρόσφατα, ωστόσο, σημειώνεται η αύξηση της τάσης που είναι γνωστή ως Skip Gen, όπου οι παππούδες, οι γιαγιάδες και τα εγγόνια ταξιδεύουν μαζί, χωρίς τη μεσαία γενιά, δηλαδή τους γονείς των παιδιών. Αυτό αποτελεί μια ευκαιρία σύνδεσης πολλών γενεών, αλλά και ένα σημαντικό πεδίο ανάπτυξης για τις τουριστικές και ταξιδιωτικές επιχειρήσεις.
Ήδη, πολλές επιχειρήσεις του τουριστικού τομέα δημιουργούν τις κατάλληλες συνθήκες και εμπειρίες, ώστε να υποδεχτούν τα ταξίδια των Skip Gen.
Ξεκινώντας από το γεγονός ότι η πλειοψηφία των σημερινών παππούδων και γιαγιάδων που ταξιδεύουν με τα εγγόνια τους ανήκει στη γενιά των Boomers, η οποία θεωρείται πολυταξιδεμένη, σκοπός των περιηγήσεών τους δεν είναι τόσο η γνωριμία με νέα μέρη και πολιτισμούς, αλλά το «δέσιμο» και η δημιουργία αναμνήσεων με τα εγγόνια τους.
Όπως σημειώνουν ταξιδιωτικοί πράκτορες των ΗΠΑ, στα περισσότερα ταξίδια, Skip Gen το μικρότερο εγγόνι δεν είναι μικρότερο από 10 ετών και το μεγαλύτερο δεν υπερβαίνει τα 14 έτη. Σε αυτές τις ηλικίες, τα εγγόνια τείνουν να σέβονται περισσότερο τους άλλους και δεν αποσπάται η προσοχή τους όπως συνήθως συμβαίνει σε εφήβους από 15 ετών και άνω.
Όσον αφορά στις δραστηριότητες και στο φαγητό, αυτό που προτείνουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες, είναι ένα όριο των 4 περιηγήσεων την ημέρα και διαφοροποίηση στους τύπους των εστιατορίων.
Στο 50% των περιπτώσεων, διαπιστώθηκε ότι τα παιδιά δοκιμάζουν πιο εύκολα πρωτόγνωρα πιάτα, εάν αυτά συνοδεύονται από ένα διασκεδαστικό παιχνίδι επιβράβευσης.
Διαβάστε τη συνέχεια στο travel.gr