Με το βλέμμα στραμμένο στην επόμενη ημέρα του τουρισμού η «Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά» πραγματοποίησε τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2023 την ετήσια εκδήλωση της στo Παλιό Λιμάνι Χανίων. Διανύοντας φέτος τον 5ο χρόνο δράσης της, η «Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά» υποδέχεται τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμό (ΕΟΤ) στο σχήμα συνεργασίας της, μεγιστοποιώντας τη δυναμική και την περαιτέρω προβολή του προορισμού.
Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο κ. Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ «Η επόμενη μέρα του τουρισμού θα είναι ακόμα πιο ανταγωνιστική σε σχέση με την προ covid εποχή. Γι’ αυτό χρειαζόμαστε όλα τα όπλα που έχουμε στην διάθεσή μας. Κυρίως χρειαζόμαστε ένωση δυνάμεων. Γι’ αυτό αποφασίσαμε στον ΕΟΤ να συμμετάσχουμε ενεργά στις συμπράξεις της Marketing Greece και του ιδιωτικού τομέα σε συγκεκριμένους προορισμούς. Απόψε παρουσιάσαμε μια από τις συνεργασίες μας στα Χανιά. Ο προορισμός αποκτά ένα ακόμα πλεονέκτημα το οποίο πιστεύω ότι θα κάνει τη διαφορά το επόμενο διάστημα! Ενισχύουμε στην πράξη το τουριστικό μας προϊόν!»
Έχοντας υλοποιήσει πλήθος ενεργειών, ψηφιακές καμπάνιες προβολής, δημιουργία content (video, φωτογραφικό υλικό, ταξιδιωτικά αφιερώματα στο discovergreece.com, δημοσιογραφικά ταξίδια με διεθνή ΜΜΕ) η «Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά», με όχημα 3 νέα videos, εμβαθύνει ακόμα περισσότερο στις ξεχωριστές εμπειρίες και την αυθεντική ταυτότητα του προορισμού.
Ειδικότερα, τα videos Chania By Locals αφηγούνται το πλήθος των ιστοριών που πηγάζουν από τις παραδόσεις και τους πολιτισμούς που ζουν μέχρι σήμερα στην παλιά πόλη των Χανίων, προσδίδοντας της αυτόν τον μοναδικό χαρακτήρα. Τρεις (3) διαδρομές με διακριτό χαρακτήρα παρακινούν τον θεατή να ανακαλύψει την ιστορία, την αρχιτεκτονική, τις τέχνες και τη γαστρονομία της πόλης, ενώ παράλληλα τον προτρέπει να έρθει σε επαφή με τους ίδιους τους κατοίκους, αποκτώντας πρόσβαση στην ουσιαστικότερη πλευρά του προορισμού.
Η κ. Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece εστίασε στο σημαντικό έργο που πραγματοποιεί η Σύμπραξη λέγοντας πως «Η αποτελεσματικότητα του έργου της Σύμπραξης είναι κυρίως προϊόν της εξαιρετικής συνεργασίας που έχει αναπτυχθεί ανάμεσα στους partners της. Και η ένταξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στη Σύμπραξη όχι μόνο επιβεβαιώνει την ποιότητα του έργου που υλοποιείται εδώ και πέντε (5) χρόνια, αλλά έρχεται να υποστηρίξει δυναμικά και τη συνέχειά του. Οι συνθέσεις δυνάμεων είναι και αυτές που δημιουργούν τις προϋποθέσεις για την περαιτέρω ενίσχυση ενός προορισμού και θέτουν τις βάσεις για την επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού. Ένα θερμό ευχαριστώ στους partners για την εμπιστοσύνη, τη συνέπεια και τη συνέχεια στο κοινό μας όραμα για τον προορισμό των Χανίων και της ευρύτερης περιοχής τους».
Ο κ. Μανώλης Γιαννούλης, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Χανίων δήλωση: «Με ιδιαίτερη χαρά και ξεχωριστή ικανοποίηση υποδεχτήκαμε στα Χανιά όλους τους εταίρους του cluster που έχει δημιουργηθεί από το 2019 (Marketing Greece, Eurobank, AEGEAN, Fraport Greece) . Μια πρωτοποριακή ιδέα, η οποία ευόδωσε και έγινε ένα πετυχημένο παράδειγμα και για άλλους προορισμούς. Η παρουσία όλων των εταίρων αλλά και η ένταξη του ΕΟΤ σε αυτή την προσπάθεια, και φυσικά η σταθερή και διαρκής στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης, δείχνει ότι το χτίσιμο συμμαχιών και η συλλογική προσπάθεια φέρνουν αποτελέσματα, ανεβάζουν τον τουρισμό μας και αποδίδουν τα οφέλη στην κοινωνία και τον τόπο. Συνεχίζουμε αυτή την προσπάθεια σταθερά και με συνέπεια ώστε τα Χανιά να γίνουν ένας από τους σημαντικότερους προορισμούς όπως ακριβώς το αξίζουν».
Ο κ. Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece, δήλωσε: «Νιώθουμε υπερήφανοι για το έργο που έχει υλοποιήσει τα τελευταία τρία χρόνια η “Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά”, συμβάλλοντας στην ανάδειξη της ευρύτερης περιοχής των Χανίων ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού και πέρα των στενών καλοκαιρινών ορίων. Το επιτυχημένο στρατηγικό σχέδιο προώθησης του προορισμού που υλοποίησε με επαγγελματισμό και δημιουργικότητα η Σύμπραξή μας σε συνδυασμό με τα επιτευχθέντα αποτελέσματα, αναδεικνύουν την άψογη συνεργασία μεταξύ των εταίρων της Σύμπραξης και αποδεικνύουν ξεκάθαρα την αξία των συντονισμένων ενεργειών μεταξύ φορέων που μοιράζονται το ίδιο όραμα και κοινούς στόχους. Συνεχίζοντας με την ίδια συνέπεια και με ακόμη υψηλότερες προσδοκίες, θα ήθελα να συγχαρώ όλους τους συμμετέχοντες φορείς που συνέβαλαν μέσω της κοινής αυτής προσπάθειας στην επιτυχημένη έκβαση ενός πρωτοπόρου εγχειρήματος. Τέλος, καλωσορίζω τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, το νέο μέλος της Σύμπραξής μας, που θα συμβάλει με το κύρος και την τεχνογνωσία του στην περαιτέρω αναβάθμιση του ρόλου και του έργου μας, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα την αξία των συνεργασιών ως βασική προϋπόθεση για την τουριστική ανάπτυξη ενός προορισμού».
Η κ. Μαρίνα Βάλβη, Marketing Director της AEGEAN, δήλωσε: «Η AEGEAN αποτελεί ιδρυτικό μέλος της Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά αναγνωρίζοντας τη μοναδική δυναμική του προορισμού αλλά και το όραμα των ανθρώπων του τόπου για τον τουρισμό. Μπαίνοντας στην 5η χρονιά επιτυχούς συνεργασίας, χρονιά που σηματοδοτείται από την εξαιρετικής σημασίας ένταξη του ΕΟΤ στη Σύμπραξη, αισθανόμαστε περισσότερο σίγουροι από ποτέ ότι είμαστε μια ενωμένη ομάδα με κοινή στρατηγική και ένα στόχο. Να αναδείξουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την μοναδικότητα των Χανίων και να προσκαλέσουμε τους επισκέπτες από όλο τον κόσμο να ζήσουν την αυθεντικότητα του τόπου και των ανθρώπων του. Η AEGEAN θα συνεχίζει να συνδράμει στον κοινό αυτό στόχο, τόσο προσφέροντας προβολή σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας της όσο και δημιουργώντας ένα δυνατό πρόγραμμα σύνδεσης των Χανίων όλο το χρόνο, μέσω των κόμβων της σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αλλά και με απευθείας πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού το καλοκαίρι, όπως αυτή του Ισραήλ που θα ξεκινήσει σε λίγους μήνες από τη βάση των Χανίων».
Ο κ. Ευθύμιος Λαμπαδιάρης, Επικεφαλής Διεύθυνσης Ξενοδοχείων & Τουρισμού της Eurobank δήλωσε: «H Eurobank στηρίζει κάθε μπροστά του Τουριστικού Κλάδου. Η συμμετοχή της Τράπεζάς μας σε πρωτοβουλίες που αναδεικνύουν την σημασία του ελληνικού τουρισμού και συμβάλλουν στην ενίσχυση της κοινωνίας και την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας ,έχει στρατηγικό χαρακτήρα. Στο πλαίσιο αυτό συνεχίζει να και παρέχει την στήριξη της έμπρακτα μέσω τόσο της στρατηγικής της συνεργασίας με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece όσο και με την χρηματοδότηση οποιουδήποτε βιώσιμου επενδυτικού σχεδίου μικρού η μεγάλου που δρομολογούν οι υγιείς δυνάμεις του κλάδου. Στα πλαίσια αυτά η Τράπεζα είναι κοντά στις επιχειρήσεις του κλάδου, συζητά τα επιχειρηματικά τους πλάνα και σχεδιάζει λύσεις με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη των εργασιών τους και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας τους. Ο ελληνικός τουρισμός παράγει άμεσα και έμμεσα το 25% του ΑΕΠ της χώρας με την τάση να είναι αυξανόμενη. Η χρηματοδότηση λοιπόν του εν λόγω πολύ σημαντικού κλάδου για την ελληνική οικονομία αποτελεί βασικό πυλώνα επίτευξης των στρατηγικών μας στόχων. Τα εργαλεία που έχουμε στην διάθεση μας πολλά. Πλέον της ισχυρής μας ρευστότητας έχουμε πλέον και άλλα χρηματοδοτικά εργαλεία και διαθέσιμους πόρους που διασφαλίζουν την ομαλή χρηματοδότηση των τουριστικών επιχειρήσεων με τους πλέον ανταγωνιστικούς όρους όπως ενδεικτικά η χρήση πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα ή προγράμματα εγγυοδοσίας της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας που παρέχουν πολύ ανταγωνιστικούς όρους. Σε όλα αυτά τα προγράμματα η Τράπεζα έχει επενδύσει σημαντικά σε πόρους και δομές με σημαντικά και απτά αποτελέσματα έως σήμερα».
Διαβάστε ακόμη
Τα μεγάλα deals του 2023 που στρώνουν το χαλί για νέο ρεκόρ σε εξαγορές και συγχωνεύσεις
Megabit: Στο σφυρί το κτήριο-«φάντασμα» στον Πειραιά, μετά από 16 χρόνια στα…αζήτητα (pics)