Ο Όμιλος Singapore Airlines ανακοίνωσε ισχυρές επιδόσεις για το οικονομικό έτος 2023/24, χάρη στη σημαντική ανάκαμψη της ζήτησης για αεροπορικά ταξίδια σε ολόκληρη τη Βόρεια Ασία μετά την επαναλειτουργία των συνόρων στην Κίνα, το Χονγκ Κονγκ, την Ιαπωνία και την Ταϊβάν.
Οπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η Singapore Airlines και η θυγατρική της Scoot μετέφεραν συνολικά 36,4 εκατομμύρια επιβάτες, σημειώνοντας αύξηση 37,6% σε ετήσια βάση. Αυτή η εκτίναξη της επιβατικής κίνησης, η οποία αυξήθηκε κατά 26,6%, ξεπέρασε την αύξηση της χωρητικότητας κατά 22,9%, οδηγώντας σε ρεκόρ του συντελεστή πληρότητας του Ομίλου (passenger load factor-PLF) της τάξης του 88%. Η Singapore Airlines και η Scoot πέτυχαν ρεκόρ PLF 87,1% και 91,2%, αντίστοιχα.
Τα έσοδα του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 1.238 εκατ. δολάρια (+7,0% σε ετήσια βάση) σε ρεκόρ 19.013 εκατ. δολαρίων. Τα έσοδα από τις πτήσεις επιβατών αυξήθηκαν κατά 2.319 εκατ. δολάρια (+17,3%) σε 15.685 εκατ. δολάρια, παρά τη μείωση των αποδόσεων επιβατών κατά 7,6%. Τα λειτουργικά κέρδη του Ομίλου ανήλθαν σε ρεκόρ 2.728 εκατ. δολάρια, αυξημένα κατά 36 εκατ. δολάρια (1,3%) σε σχέση με το προηγούμενο έτος, και τα καθαρά κέρδη βελτιώθηκαν κατά 518 εκατ. δολάρια (+24,0%) σε 2.675 εκατ. δολάρια.
Στις 31 Μαρτίου 2024, ο λειτουργικός στόλος του Ομίλου περιλάμβανε 200 αεροσκάφη με μέση ηλικία επτά ετών και τριών μηνών. Το επιβατικό δίκτυο του Ομίλου εκτείνεται σε 118 προορισμούς σε 35 χώρες και εδάφη, ενώ το εμπορευματικό δίκτυο καλύπτει 123 προορισμούς σε 37 χώρες και εδάφη.
Για την επιχειρησιακή περίοδο του καλοκαιριού του 2024 στο βόρειο ημισφαίριο, η Singapore Airlines και η Scoot θα αυξήσουν τις υπηρεσίες προς πολυάριθμους προορισμούς, όπως η Βαρκελώνη, το Πεκίνο, η Ειδική Διοικητική Περιοχή του Χονγκ Κονγκ, η Μελβούρνη και το Σιάτλ. Έχουν επίσης εισαχθεί νέα δρομολόγια, με την Singapore Airlines να ξεκινά πτήσεις προς τις Βρυξέλλες τον Απρίλιο του 2024 και τακτικές υπηρεσίες προς το Λονδίνο (Gatwick) από τον Ιούνιο του 2024. Η Scoot άρχισε να χρησιμοποιεί αεροσκάφη Embraer E190-E2 σε δρομολόγια προς το Κράμπι στις 7 Μαΐου 2024, ανοίγοντας νέες ευκαιρίες ανάπτυξης στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.
Δέσμευση για βιώσιμη ανάπτυξη
Ο Όμιλος Singapore Airlines παραμένει αφοσιωμένος στους στόχους του για τη βιωσιμότητα, με στόχο την ενσωμάτωση φιλικών προς το περιβάλλον πρακτικών σε όλες τις δραστηριότητες. Το Νοέμβριο του 2023, η Singapore Airlines και η Scoot δεσμεύτηκαν να καλύψουν το 5% των συνολικών αναγκών τους σε καύσιμα με Βιώσιμο Αεροπορικό Καύσιμο (SAF) έως το 2030, ένα ουσιαστικό βήμα προς την επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα του Ομίλου έως το 2050. Το Μάιο του 2024, ο Όμιλος υπέγραψε συμφωνία με τη Neste για την αγορά 1.000 τόνων καθαρού SAF, που παράγονται στο διυλιστήριο της Neste στη Σιγκαπούρη και παραδίδονται στο αεροδρόμιο Changi της Σιγκαπούρης. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής του Ομίλου για τη στήριξη της παραγωγής και της χρήσης του SAF στη Σιγκαπούρη.
Διατήρηση της ηγετικής θέσης και βελτίωση της εμπειρίας των πελατών
Ο Όμιλος Singapore Airlines συνεχίζει να εδραιώνει την ηγετική του θέση επενδύοντας στη συνδεσιμότητα του δικτύου, στην ηγετική θέση των προϊόντων και στην αριστεία των υπηρεσιών, σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Η συγχώνευση της Air India με τη Vistara που εγκρίθηκε στις 5 Μαρτίου 2024 από την Επιτροπή Ανταγωνισμού και Καταναλωτών της Σιγκαπούρης θα ενισχύσει την παρουσία της Singapore Airlines στην αγορά της Ινδίας, ενισχύοντας τη στρατηγική της για πολλαπλούς κόμβους.
Επιπλέον, η Singapore Airlines έχει δεσμευτεί να βελτιώσει τη σφαιρική εμπειρία των πελατών της, γεγονός που αποτυπώνεται στο άνοιγμα ενός νέου SilverKris Lounge στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Περθ τον Φεβρουάριο του 2024 και στην καθολική ανανέωση της εμπειρίας της Premium Economy Class κατά την πτήση τον Μάρτιο του 2024.
Οι στρατηγικές πρωτοβουλίες του Ομίλου Singapore Airlines, ο ισχυρός ισολογισμός και η δέσμευση για βιώσιμη ανάπτυξη διασφαλίζουν ότι ο Όμιλος είναι σε καλή θέση για να αντιμετωπίσει τις αβεβαιότητες της αγοράς και να εκμεταλλευτεί τις αναδυόμενες ευκαιρίες στη δυναμική αεροπορική βιομηχανία, καταλήγει η ανακοίνωση.
Διαβάστε ακόμη
Morgan Stanley: Ποντάρετε στις ευρωπαϊκές μετοχές για το β’ εξάμηνο του έτους (πίνακες)
ΥΠΕΝ: Γιατί το υπουργείο θέλει νυχτερινό τιμολόγιο το μεσημέρι και πορτοκαλί τιμολόγια
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ