«H Αθήνα καλοδέχτηκε το The Dolli. Ο κόσμος το επιλέγει με έναν συγκινητικό τρόπο και οι διεθνείς ταξιδιώτες το αποθεώνουν με τα πιο περικλεή βραβεία του κλάδου. Φωτίστηκε ένα λαμπρό νεότερο μνημείο της παλιάς πόλης με την επιβλητική κοσμοπολίτικη και μεταβατική αρχιτεκτονική του Ανδρέα Κριεζή», ήταν το σχόλιο της διευθύνουσας συμβούλου του ομίλου Grecotel, Μάρι Ν. Δασκαλαντωνάκη, στο πλαίσιο του «Greece Talks», του πρώτο μεγάλου Συνεδρίου για την Ελλάδα και τον Τουρισμό που πραγματοποιείται στον Φάρο του Ιδρύματος Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος σχετικά με το ξενοδοχείο The Dolli της Grecotel, στο πλαίσιο του πάνελ για το αποτύπωμα του Τουρισμού στην Ελληνική Οικονομία.
«Η δημιουργία εμπεριέχει τη νέα υπευθυνότητα ότι αυτό που φτιάχνουμε έχει επίδραση σε εμάς και στη νέα ζωή των άλλων με ένα νέο πολύ γρήγορο τρόπο, αυτόν της διασύνδεσης μέσω Internet. Το ότι αισθανόμαστε πιο υπεύθυνοι είναι σημάδι πολιτισμού. Το The Dolli είναι ένα παράδειγμα καινοτομίας στην παγκόσμια ξενοδοχεία, είναι ένα πολιτιστικό προϊόν με μια νέα αισθητική. Κανείς θεωρεί ότι ένα ξενοδοχείο δεν μπορεί να είναι και πολύ innovative διότι σήμερα συνδέουμε συνήθως την καινοτομία με την τεχνολογία. Κι όμως… Ορίζουμε την έννοια της φιλοξενίας και γι’ αυτούς που θέλουν να ζήσουν την Αθήνα, όχι μόνο να τη δουν, άλλωστε το μότο μας είναι The Dolli A Hotel to live», πρόσθεσε η κυρία Δασκαλαντωνάκη.
«Δημιουργούμε ένα σύγχρονο icon στην πιο καθηλωτική τοποθεσία της πόλης για να ταυτιστεί η Αθήνα. Καλώς ορίζουμε τον ένοικο και τον επισκέπτη στο τώρα της Αθήνας με όλα τα παράθυρα στον κλασσικό κόσμο ανοιχτά και σε ένα αισθητικό διάλογο ανάμεσα σε διαφορετικές εποχές και δημιουργούς» κατέληξε η κυρία Δασκαλαντωνάκη.
Διαβάστε ακόμη
Μητσοτάκης στο Greece Talks: Να αποκτήσουμε το καλύτερο τουριστικό προϊόν διεθνώς
Eurobank: Τι οδήγησε σε αύξηση απασχόλησης και μείωση ανεργίας στο 9μηνο (γραφήματα)
«Ζεστό χρήμα» 717 εκατ. ευρώ σε επιδόματα και ενίσχυσεις τον Δεκέμβριο (πίνακες)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ