Για το «National Brands of Greece» συζητούν Χατζηδάκης, Θεοδωρόπουλος, Ψάλτης και Δασκαλαντωνάκη στο 3o καινοτόμο συνέδριο Greece Talks, με θέμα τον Τουρισμό στην Ελλάδα, με τίτλο Identity, Future & the Traveler που διοργανώνει το Travel.gr, το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό site στην Ελλάδα και το Πρώτο Θέμα σήμερα Παρασκευή 29 Νοεμβρίου στo ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία.

Δείτε Live:

Χατζηδάκης: Η Ελλάδα έχει βγει από την κρίση

«Το κράτος δεν μπορεί να υποκαταστήσει τις επιχειρήσεις, οι επιχειρήσεις φέρνουν τον πλούτο», ανέφερε ο ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών.

«Στην Ευρώπη μας ξέρουν, θα ήθελα περισότερη εξαγωγική προσπάθεια σε ΗΠΑ, Βόρεια Αμερική , Κίνα , Ινδία. Πάντα μιλώντας για εξαγωγές σημασία έχει η αύξηση της ανταγωνιστικότητας, μείωση φόρων, εισφορών κλπ»

«Η Ελλάδα έχει βγει από την κρίση», είπε χαρακτηριστικά.

Οι επιχειρήσεις κερδίζουν και χάνουν από τη χώρα τους. Θυμηθείτε το made in Germany αλλά θυμηθείτε και τι πάθανε οι ελληνικές τράπεζες στα Βαλκάνια όταν πλήρωσαν το κακό όνομα της χώρας την περίοδο της κρίσης, ανέφερε ο υπουργός.

Aκόμη, όπως σημείωσε η εικόνα μια χώρας έχει να κάνει και με τις επιχειρήσεις της. «Κάθε χώρα στα μάτια τρίτων σχετίζεται με την ιστορία, τη φύση τους ανθρώπους της, τους χαρακτήτρες της., Αλλά η εικόνα μια χώρας έχει να κάνει και με τις επιχειρήσεις της», τόνισε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης

Θεοδωρόπουλος: Οι εξαγωγές μας τα τελευταία 8 έτη είναι διαρκώς ανοδικές

«Εκτός συνόρων δεν είναι όλες οι χώρες ίδιες. Προφανώς μία ελληνική επιχείρηση πρέπει να προσαρμοστεί στη ντόπια αγορά, στις συνθήκες ανταγωνισμού. Είναι διαφορετικό πράγμα το brand της εταιρείας και το brand της χώρας. Εγώ δεν έχω νιώσει ποτέ ότι το made in greece είναι κάτι που θα σε εμποδίσει να πας έξω», τόνισε ο πρόεδρος του ΣΕΒ.

«Όταν ένας τουρίστας έρθει στην Ελλάδα και περάσει ωραία εδώ αλλιώς θα δει μετά ένα ελληνικό προϊόν σε ένα γερμανικό σούπερ μάρκετ. Θα το δει όμορφα. Όποια υπηρεσία και να πουλάμε στο πλαίσιο του ελληνικού τουρισμού, όλοι μάζι διαμορφώνουμε το brand της Ελλάδας», πρόσθεσε.

«Στην Ελλάδα έχουμε πολύ καλό εργατικό δυναμικό. Υπάρχει μία λέξη που λέγεται φιλοτιμο και δεν μεταφράζεται εύκολα σε άλλες γλώσσες. Έχουμε υψηλο επίπεδο γνώσης ξένων γλωσσών, φοβερή πρώτη ύλη. Έχουμε σίγουρα και τα μειονεκτήματα μας, τα λέμε συνέχεια και γκρινιάζουμε. Εγώ πιστεύω όι πρέπει να εστιάασουμε στα πλεονεκτήματα μας. Δεν χρειάζεται να αλλάξουμε σε όλα για να πάμε στο εξωτερικό, γιατί πραγματικά έχουμε πολλά πλεονεκτήματα».

Δεν είναι εύκολο να δημιουργηθεί ένα εθνικό brand

«Δεν είναι εύκολο να δημιουργηθεί ένα εθνικό brand αλλά δεν είναι και ακατόρθωτο. Συνέπεια και προσπάθεια συνεχής χρειάζεται. Υπάρχουν πολλά brands που έχουν καταφέρει να γίνουν διεθνή. Για παράδειγμα το ελληνικό γιαούρτι. Πρόσφατα ήμουν στην Ινδία και είχε έναν κουβά με γιαούρτι και έγραφε Green Yogurt. Δεν ήταν βεβαίως ελληνικό, αλλά παρόλα αυτά κάτι σημαίνει αυτο», τόνισε ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος BESPOKE SGA HOLDINGS Α.Ε.

«Πολλές εταιρίες έχουν σπάσει τα σύνορα, όπως η ΦΑΓΕ, η 7 Days, η ΜΕΒΓΑΛ, η Κρι Κρι».

«Το made in Greece δεν σε εμποδίζει να πας έξω, δεν έχει τη δύναμη του made in Germany αλλά δεν είναι αποτρεπτικό», τόνισε ο πρόεδρος του ΣΕΒ Σπύρος Θεοδωρόπουλος.

Ψάλτης: Oι τράπεζες είναι έτοιμες να στηρίξουν ελληνικές επιχειρήσεις που είναι έτοιμες να ανοίξουν τα φτερά τους προς τα έξω

Oι τράπεζες είναι έτοιμες να στηρίξουν ελληνικές επιχειρήσεις που είναι έτοιμες να ανοίξουν τα φτερά τους προς τα έξω, τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος Alpha Bank Βασίλης Ψάλτης.

«Πρέπει να είμαστε δίπλα στις επιχειρήσεις, να βοηθήσουν οι τράπεζες με τη συσσωρευτική εμπειρία τους», τόνισε ο Βασίλειος Ψάλτης, Διευθύνων Σύμβουλος Alpha Bank.

«Στο θέμα των επιχειρήσεων οι τράπεζες είναι προ πομποί. Πρέπει να είμαστε δίπλα στις επιχειρήσεις, να βοηθήσουν οι τράπεζες με τη συσσωρευτική εμπειρία τους»

travel_7

travel_8
Ο Βασίλειος Ψάλτης, Διευθύνων Σύμβουλος της Alpha Bank

travel_9
Ο υπουργός Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης
travel_10

travel_11
Η Μάρι Δασκαλαντωνάκη, Διευθύνουσα Σύμβουλος Grecotel

Δασκαλαντωνάκη: Η Grecotel είναι ένα εθνικό ελληνικό brand

Η Grecotel είναι ένα εθνικό ελληνικό brand. Εμπεριέχει την Ελλάδα στο όνομα της, αλλά και στην φιλοσοφία της, τόνισε η Μάρι Δασκαλαντωνάκη, Διευθύνουσα Σύμβουλος Grecotel.

«Το 2025 θα γιορτάσουμε 50 χρόνια συνεχόμενης παρουσιάς στην Ελλάδα. Μίας χώρας που άλλαξε, που διένυσε τεράστιες αποστάσεις, που πέρασε επιτυχίες και τρομερές κρίσεις», πρόσθεσε.

«Ο στόχος μας ήταν να χτίσουμε εμπιστοσύνη, να συνδεθούμε να με ελληνικό και το διεθνές κοινό».

«Νομίζω ότι είναι εύκολο για μία ελληνική αλυσίδα να υπάρχει στο εξωτερικό»

«Νομίζω ότι είναι εύκολο για μία ελληνική αλυσίδα να υπάρχει στο εξωτερικό», τόνισε η Μάρι Δασκαλαντωνάκη, Διευθύνουσα Σύμβουλος Grecotel.

«Για εμάς είναι ένας στόχος αυτος αλλά δεν νομίζω ότι είναι ο βασικός στόχος».

Διαβάστε ακόμη:

Τι φέρνει η απόφαση ESM/EFSF για το ελληνικό χρέος

Επιχείρηση «καθαρά Airbnb» από την ΑΑΔΕ

Εξωδικαστικός: Πώς να τακτοποιήσετε οφειλές και να αποκτήσετε φορολογική ενημερότητα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα