Την πρώτη επίσημη συνάντησή του είχε σήμερα ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, με τα μέλη του Συνδέσμου των Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).
Οι πρωτοβουλίες που πρέπει να αναληφθούν για τη συνέχιση της τουριστικής δραστηριότητας κατά τη φθινοπωρινή και χειμερινή περίοδο, οι δράσεις για την προετοιμασία της επόμενης θερινής σεζόν, αλλά και η μεσομακροπρόθεσμη στρατηγική για την ενίσχυση του τουριστικού τομέα, ήταν ορισμένα από τα βασικά θέματα που τέθηκαν στη συνάντηση εργασίας.
Ο κ. Κικίλιας, αφού σημείωσε ότι ο τουρισμός είναι η ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας, επισήμανε ότι η πανδημία προκάλεσε πολλά προβλήματα παγκοσμίως, αλλά και στον τουρισμό της Ελλάδας.
«Όμως, είμαστε εδώ για να συνεργαστούμε με τον κοινωνικό μας εταίρο, θεσμικό φορέα, τον ΣΕΤΕ και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, έτσι ώστε να ξαναβάλουμε αυτή την τεράστια και ισχυρή μηχανή στις ράγες», είπε ο υπουργός Τουρισμού.
«Όταν όλοι οι Έλληνες συνεργάστηκαν, γνωρίζετε πολύ καλά ποια υπήρξαν τα αποτελέσματα ιστορικά. Είναι μια πολύ μεγάλη πρόκληση σε ένα ακόμα ασταθές παγκόσμια τοπίο λόγω της πανδημίας. Όμως, είμαστε εδώ για να εργαστούμε ομαδικά, συνολικά και νομίζω ότι, αν και εφόσον αυτό γίνει, θα έρθουν και τα αναμενόμενα αποτελέσματα».
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Γιάννης Ρέτσος, αφού ευχήθηκε καλή συνεργασία, στάθηκε στις προκλήσεις της επόμενης περιόδου, σημειώνοντας ότι «μπορούμε με τους κατάλληλους χειρισμούς να συνεχίσει η τουριστική δραστηριότητα όχι μόνο το φθινόπωρο, αλλά και τον χειμώνα. Να θυμίσω ότι πολλές μικρές επιχειρήσεις παραμένουν κλειστές από τον Μάρτιο του 2020 λόγω της πανδημίας», ανάφερε ο κ. Ρέτσος.
«Να συζητήσουμε καταρχάς για το τι έχει γίνει μέχρι σήμερα, μια δεύτερη πάρα πολύ δύσκολη χρονιά για τον τουρισμό και για τις άμεσες προκλήσεις που έχουμε για το αμέσως επόμενο διάστημα, που θέλουμε και νομίζω ότι μπορούμε με τους κατάλληλους χειρισμούς να συνεχίσει η τουριστική δραστηριότητα όχι μόνο το φθινόπωρο, αλλά και τον χειμώνα», είπε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ.
«Από εκεί και πέρα, να δούμε και τις προκλήσεις του μέλλοντος, διότι η πανδημία κάποια στιγμή θα περάσει και θα γυρίσουμε στα προβλήματα που είχαμε εντοπίσει ήδη από το 2019 για τον τουρισμό.
Πρέπει, λοιπόν, να συζητήσουμε θέματα στρατηγικής μακροπρόθεσμα, για το πώς πρέπει να διαμορφωθεί το προϊόν μας, αλλά και το τι κινήσεις πρέπει να γίνουν στην ενίσχυση των υποδομών, προκειμένου ο τουρισμός να μπει πάλι σε μία νέα μεγάλη αναπτυξιακή περίοδο».
Διαβάστε ακόμη
Αισιοδοξία για έσοδα άνω των 9 δισ. από τον τουρισμό
Morgan Stanley: Γιατί προτιμά τη Eurobank – Οι τιμές-στόχοι για τις ελληνικές τράπεζες
HBO Max: Έρχεται και στην Ευρώπη – Από πότε θα είναι διαθέσιμη η υπηρεσία streaming