«Οι πρωταθλητές της χρονιάς βγαίνουν τον Γενάρη», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, μετά την ολοκλήρωση της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στον ΕΟΤ, με τη συμμετοχή της προέδρου, Άντζελας Γκερέκου, και του γενικού γραμματέα του Οργανισμού, Δημήτρη Φραγκάκη, στο πλαίσιο της οποίας παρουσιάστηκε η στρατηγική του 2023 για τον τουρισμό.
Κεντρικός άξονας της στρατηγικής είναι η προβολή της Ελλάδας ως ενός ιδανικού τουριστικού προορισμού όλες τις εποχές του χρόνου.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Βασίλης Κικίλιας, η καμπάνια είναι διαρκής, 12 μήνες τον χρόνο, αφορά και στον χειμερινό τουρισμό, ενώ ο ίδιος σημείωσε ότι το καλοκαιρινό προϊόν θα ξεκινήσει να προβάλλεται νωρίς την άνοιξη και συγκεκριμένα από την 1η Μαρτίου.
«Η τουριστική περίοδος δεν σταματά και η θερινή περίοδος θα αρχίσει τον Μάρτιο για την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τα νησιά, αλλά και τους ηπειρωτικούς προορισμούς», υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού και τόνισε ότι στόχος είναι να αναδειχθούν και άλλες πόλεις, πέραν από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, ως προορισμοί city break.
Εκφράζοντας την αισιοδοξία του για τη χρονιά που μόλις ξεκίνησε, ο Βασίλης Κικίλιας σχολίασε ότι τα αποτελέσματα για τον ελληνικό τουρισμό το 2022 ήταν εξαιρετικά (τα έσοδα από τον τουρισμό ξεπέρασαν κατά 3 δισ. ευρώ, τον στόχο του περυσινού προϋπολογισμού), παρά τις αντίξοες συνθήκες.
Στο σημείο εκείνο, ευχαρίστησε τόσο την πρόεδρο του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου, και τον γενικό γραμματέα του Οργανισμού, Δημήτρη Φραγκάκη, όσο και τους εργαζόμενους του ΕΟΤ, για την εξαιρετική προσπάθεια που κατέβαλαν. Σύμφωνα με τον υπουργό Τουρισμού, το θετικό αποτέλεσμα που καταγράφηκε σημαίνει σημαντική στήριξη για την κοινωνία, την οικονομία, αλλά και για τη μέση ελληνική οικογένεια.
Η Άντζελα Γκερέκου εξέφρασε την ικανοποίησή της για την πορεία του τουρισμού στην Ελλάδα την προηγούμενη χρονιά και απέδωσε τα εξαιρετικά αποτελέσματα στη συνεργασία, στο συντονισμό και στη συλλογική προσπάθεια. «Δεν επαναπαυόμαστε και συνεχίζουμε με αισιοδοξία και τη νέα χρονιά», συμπλήρωσε η Άντζελα Γκερέκου και είπε ότι η εθνική πύλη προβολής της χώρας μας, που είναι ο ΕΟΤ, ενδυναμώθηκε τα τελευταία 3,5 χρόνια και συνεχίζει να ενδυναμώνεται.
«Για τον ΕΟΤ, η Ελλάδα είναι ένας τουριστικός προορισμός 12 μηνών και αυτή είναι η νέα στρατηγική του υπουργού, Βασίλη Κικίλια, και του υπουργείου Τουρισμού συνολικά. Αυτήν τη στρατηγική υλοποιούμε, κάνοντας καμπάνιες όλον τον χρόνο στο εξωτερικό και για τον χειμερινό τουρισμό και για τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού και για το καλοκαιρινό μας προϊόν, που είναι η ναυαρχίδα μας. Το 2023 μάς βρίσκει ακόμα πιο δυνατούς ως τουριστικό προϊόν και ο ΕΟΤ εδώ και μήνες έχει προετοιμάσει τη στρατηγική του και την καμπάνια προβολής του», δήλωσε από την πλευρά του ο Δημήτρης Φραγκάκης.
Παράλληλα, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ τόνισε ότι αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής είναι η συνεργασία με μεγάλες αεροπορικές εταιρείες και tour operators. «Συνεχίζουμε την προσπάθεια, η οποία φέρνει ήδη αποτελέσματα και στο κομμάτι της επιμήκυνσης της σεζόν και στην αύξηση των αφίξεων και των εσόδων για την ελληνική κοινωνία και οικονομία», ανέφερε ο Δημήτρης Φραγκάκης.
Διαβάστε ακόμη
Wood: Tα top picks του 2023 και στο βάθος… επενδυτική βαθμίδα για την Ελλάδα
Markus Beyrer (BusinessEurope): Οι επιχειρήσεις της Ευρώπης χρειάζονται «χώρο για να αναπνεύσουν»
ΗΠΑ: Ακυρώσεις και καθυστερήσεις σε 32.500 πτήσεις – Δεν υπάρχουν ενδείξεις για κυβερνοεπίθεση