Είναι γεγονός ότι την τελευταία δεκαετία, η σημασία των social media αυξάνεται ραγδαία. Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση «We Are Social», 3,484 δισ. άνθρωποι χρησιμοποιούν ενεργά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – δηλαδή, το 45% του παγκόσμιου πληθυσμού.
Αναμφισβήτητη είναι και η άνοδος των βίντεο στο TikTok και στο Instagram live. Ειδικότερα, το TikTok φιλοξενεί αυτή τη στιγμή 800 εκατ. χρήστες, εκ των οποίων το 75% είναι καθημερινά ενεργοί. Το τελευταίο έτος, οι περισσότεροι influencers επιλέγουν το Tiktok ως την αγαπημένη τους πλατφόρμα – κι αυτό δεν θα φθίνει σύντομα. Μάλιστα, πιθανολογείται ότι θα υπερβούν το 75% των καθημερινών ενεργών χρηστών το 2021.
Για τα brands που στοχεύουν σε ισχυρά ρεύματα πιθανών καταναλωτών, το γεγονός ότι το Tiktok θα κυριαρχήσει, είναι πολύ σημαντικό. Τα βίντεο είναι ακατέργαστα και το κοινό συνδέεται ευκολότερα με τον influencer χτίζοντας εμπιστοσύνη γρηγορότερα απ’ ό,τι κάνοντας κλικ σε μια γραπτή δημοσίευση ή μια στατική φωτογραφία.
Αναπόφευκτα, πάντως, οι άνθρωποι που ακολουθούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προσβλέπουν σε influencers, για να τους καθοδηγήσουν στη λήψη των αποφάσεών τους.
Παράγοντες ουσιαστικής επιρροής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν συνήθως τα άτομα που έχουν αποκτήσει φήμη για τις γνώσεις και την εμπειρία τους πάνω σε ένα συγκεκριμένο θέμα, κάνουν τακτικές δημοσιεύσεις σχετικά με αυτό στα προτιμώμενα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης και δημιουργούν αλυσίδες ενθουσιωδών followers, οι οποίοι δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στις απόψεις τους.
Πλέον, τα brands αγαπούν τους social media influencers επειδή μπορούν να δημιουργήσουν τάσεις και να ενθαρρύνουν τους ακόλουθούς τους να αγοράσουν προϊόντα που προωθούν.
Σημαντικότερο μέρος της δραστηριότητας, όπως διαπιστώνεται, καλύπτει πλέον και τον ταξιδιωτικό κλάδο.
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο travel.gr