search icon

Τουρισμός

Οι κορυφαίοι προορισμοί για τους Έλληνες στο εξωτερικό το φθινόπωρο (πίνακας)

Ιταλία, Γαλλία και Ηνωμένο Βασίλειο το τοπ 3 των αγαπημένων χωρών για το ελληνικό κοινό - Το Μιλάνο έχει μια αυξητική τάση, υποχώρησε το Ντουμπάι

Ρώμη, Παρίσι και Λονδίνο είναι οι τρεις τοπ προορισμοί στο εξωτερικό που θέλουν οι Ελληνες ταξιδιώτες στο φθινόπωρο από τα δεδομένα των διαδικτυακών αναζητήσεων για το Σεπτέμβριο στην Google που επεξεργάστηκε η εταιρεία αναλύσεων Tourix.

Συγκεντρωτικά, οι τoπ 10 χώρες με τη μεγαλύτερη ταξιδιωτική ζήτηση των Ελλήνων για τον Σεπτέμβριο του 2022 είναι οι Ιταλία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Τουρκία, Γερμανία, Ολλανδία, Ηνωμένες Πολιτείες, Ισπανία, Ουγγαρία και Αυστρία.

Η Tourix που εξειδικεύεται στο digital tourism marketing πραγματοποιεί ανά τακτά χρονικά διαστήματα την έρευνα για την ταξιδιωτική ζήτηση, βασιζόμενη στον όγκο αναζητήσεων στη Google από χρήστες του διαδικτύου στην Ελλάδα για διαμονή στο εξωτερικό και όπως διαπιστώνεται, εκτός των ΗΠΑ, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Αίγυπτος, η Ταϊλάνδη, το Μαρόκο και η Σιγκαπούρη αποτελούν τους προορισμούς εκτός Ευρώπης που προσελκύουν το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών από Ελλάδα.

Οι συγκεκριμένοι προορισμοί βρίσκονται στην τοπ-30άδα από πλευράς ταξιδιωτικής ζήτησης και συγκριτικά με το Σεπτέμβριο του 2021, οι προορισμοί των ΗΠΑ και της Ουγγαρίας έχουν αυξήσει σημαντικά τη ζήτηση τους από ταξιδιώτες της Ελλάδας, ενώ τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα βγήκαν από τη λίστα των τοπ 10 χωρών.

Στην κατάταξη των πόλεων με βάση τη ζήτηση για διαμονή από Ελλάδα στο Εξωτερικό τον Σεπτέμβριο του 2022 σε σχέση με τον Αύγουστο 2022 προκύπτουν τα παρακάτω δεδομένα:

Συγκεντρωτικά, η δεκάδα των πόλεων με τη μεγαλύτερη ταξιδιωτική ζήτηση των Ελλήνων για τον φετινό Σεπτέμβριο είναι η Ρώμη, το Παρίσι, το Λονδίνο, η Κωνσταντινούπολη, το Μιλάνο, η Βουδαπέστη, το Άμστερνταμ, η Βιέννη, η Νέα Υόρκη και το Ντουμπάι.

Διαβάστε ακόμη

Η dream team των Ελλήνων μάνατζερ πολυεθνικών κολοσσών (pics)

Πετρέλαιο θέρμανσης κάτω από 1,4 ευρώ αλλά και ντίζελ κάτω από 2

Instacar: Ένα story σε… κίνηση – Πώς θα εξελιχθεί σε ένα marketplace για το αυτοκίνητο

Exit mobile version