Οι θρυλικές διοργανώσεις της Formula 1 προσελκύουν διαχρονικά τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με την αίγλη τους να συναρπάζει τον ανδρικό πληθυσμό, τουλάχιστον τα προηγούμενα χρόνια.
Σύμφωνα όμως με την πρόσφατη έρευνα Grand Prix Grand Tours, ταξιδιωτικού γραφείου που προσφέρει πακέτα για τους αγώνες της F1, διαπιστώθηκε σημαντική αύξηση στις κρατήσεις από θαυμάστριες του αθλήματος και μάλιστα της τάξεως του 50%.
Το ποσοστό αυτό αντιπροσωπεύει μια σημαντική πολιτιστική αλλαγή αλλά και μια σημαντική στροφή προς την ποικιλομορφία των φύλων στους θεατές του μηχανοκίνητου αθλητισμού, τάση που ενισχύεται περαιτέρω από την χορηγία του βρετανικού brand καλλυντικών Charlotte Tilbury στην Ακαδημία F1, η οποία έχει ως στόχο την εισαγωγή των νέων γυναικών στον κόσμο των αγώνων.
‘Όπως αναφέρουν στελέχη του ταξιδιωτικού γραφείου, είναι θαυμάσιο να βλέπει κανείς όλο και περισσότερες γυναίκες να θέλουν να βιώσουν μόνες τους τη συγκίνηση των γεγονότων της F1.
Τα προηγούμενα χρόνια, οι γυναίκες συνήθως αγόραζαν πακέτα F1 για άντρες φίλους και συγγενείς, αλλά όχι πάντα και για τις ίδιες. Και, ενώ πολλές γυναίκες εξακολουθούν να κάνουν δώρο τη μηχανοκίνητη συγκίνηση στους αγαπημένους του αντίθετου φύλου, τώρα συμμετέχουν και οι ίδιες, προσθέτοντας ακόμη και επιπλέον εισιτήρια για τις φίλες τους. Αυτό δεν συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια, επισημαίνουν τα στελέχη του ταξιδιωτικού γραφείου.
Η αύξηση του γυναικείου ενδιαφέροντος για τη Formula 1 μπορεί να αποδοθεί εν μέρει στην ευρεία αναγνώριση των ντοκιμαντέρ της F1, Drive to Survive, καθώς η σειρά έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην προώθηση του αθλήματος σε νέο κοινό. Αυτό το «άνοιγμα της κουρτίνας» στους αγώνες, είναι ζωτικής σημασίας για την προώθηση μιας πιο διαφοροποιημένης βάσης θαυμαστών και την μεταβολή των μακροχρόνιων στερεοτύπων του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Διαβάστε περισσότερα στο travel.gr