Ο όγκος των συνομιλιών στα διαδικτυακά μέσα για την Ελλάδα σημείωσε μια αύξηση 58% τον Μάιο, ενώ οι δημοσιεύσεις για την Αθήνα σημείωσαν μια οριακή αύξηση σε σχέση με τον Απρίλιο.
Αυτό δείχνουν στοιχεία που συγκέντρωσε η εταιρεία TCI Research για λογαριασμό του ΙΝΣΕΤΕ.
Να σημειωθεί ότι το ΙΝΣΕΤΕ, στο πλαίσιο ευρύτερης συνεργασίας του με τον Δήμο Αθηναίων, συλλέγει big data για την Ελλάδα, την Αθήνα και ανταγωνιστικούς προορισμούς (Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία), που αποτυπώνουν την εξέλιξη της εικόνας του κάθε προορισμού και την τουριστική εμπειρία ως προς τα διάφορα επιμέρους ‘συστατικά’ (π.χ. διαμονή, εστίαση, αξιοθέατα κ.λπ.) της, επιτρέποντας συγκρίσεις μεταξύ αφενός της Αθήνας και της Ελλάδας και αφετέρου των ανταγωνιστικών χωρών.
Σύμφωνα με την ανάλυση για τον Μάιο του 2022, τα κύρια σημεία έχουν ως εξής:
-Το θετικό κλίμα ενισχύθηκε από πολυάριθμες ταξιδιωτικές αναφορές και φωτογραφίες σε σχέση με ελληνικά τοπία (όπως τα νησιά Πάρος, Θηρασιά, Άνδρος, Ζάκυνθος, Κίμωλος, Φολέγανδρος, Δονούσα κ.α ), “instagrammable” παραλίες, την ελληνική φύση και το υπέροχο φαγητό .
Επιπρόσθετα, η Αθήνα βραβεύτηκε ως “The best MICE destination in Europe” στα Business Destinations Travel Awards 2022.
-Οι συνομιλίες που σχετίζονται με την πανδημία αυξήθηκαν για την Ελλάδα και έχουν κυρίως θετική χροιά. Σταθερό παρέμεινε το πλήθος των συνομιλιών που σχετίζεται με την πανδημία για την Αθήνα.
Διαβάστε τη συνέχεια στο travel.gr