search icon

Τουρισμός

Οι επενδύσεις δεν σταματούν: Tρία νέα 5άστερα resorts στην Ελλάδα από την One&Only (pics)

Τριπλή ψήφος εμπιστοσύνης στον τουρισμό πολυτελείας από το υπερπολυτελές brand του ομίλου Kerzner που θα λειτουργήσει φέτος δύο ξενοδοχειακά συγκροτήματα στη χώρα μας και έπεται μία ακόμη προσθήκη στη Μύκονο το 2026

Ενα από τα πέντε κορυφαία brands πολυτελείας στον κόσμο δίνει τριπλή ψήφο εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό, και δη στην πολυτελή φιλοξενία, έχοντας ήδη δρομολογήσει από φέτος τη λειτουργία των δύο πρώτων 5άστερων ελληνικών resorts, με την προσθήκη του τρίτου στη Μύκονο έως το 2026.

Ο λόγος για το υπερπολυτελές brand One&Only του ομίλου Kerzner, το οποίο, όπως αυτοπροσδιορίζεται, αποτελεί «σήμα κατατεθέν της τελειότητας στην αγορά της πολυτελούς φιλοξενίας με βραβευμένα θέρετρα σε μερικές από τις ομορφότερες τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο», με την Ελλάδα, όπως προκύπτει τώρα, να συνιστά πλέον έναν από τους κορυφαίους και πλέον υποσχόμενους προορισμούς για τον όμιλο, τόσο στο κομμάτι της φιλοξενίας όσο και στο κομμάτι των branded, αλλιώς των επώνυμων κατοικιών.

Οι υπερπολυτελείς κατοικίες των εκατομμυρίων ευρώ με την υπογραφή της One&Only στην Τζια λανσάρονται στη διεθνή αγορά ως «ένας επίγειος παράδεισος για λίγους» με μοναδικά προνόμια υπηρεσιών από το νέο resort, το οποίο αναμένεται να ανοίξει τις πύλες του, εκτός απροόπτου, τον φετινό Ιούλιο με ξενοδοχειακές τιμές από 2.500 ευρώ και άνω ανά διανυκτέρευση. Αντίστοιχα, αυτή τη θερινή σεζόν κάνει το ντεμπούτο του και το «One&Only Aesthesis» στη θέση των πρώην «Αστεριών» Γλυφάδας, ένα project με αξία επένδυσης άνω των 200 εκατ. ευρώ που τρέχει η Grivalia Hospitality έχοντας έρθει σε συμφωνία διαχείρισης με την Kerzner ήδη από το 2021.

Οι υπερπολυτελείς κατοικίες των εκατομμυρίων ευρώ με την υπογραφή της One&Only στην Τζια

Αρχικά, το όνομα της Kerzner είχε πρωτοακουστεί πιο έντονα στη χώρα μας το 2017, όταν και είχε ανακοινώσει τη συμφωνία με τον όμιλο της Dolphin για το «One&Only Kea Island», το 5άστερο ξενοδοχειακό συγκρότημα με τις επώνυμε κατοικίες στην Τζια, συμμετέχοντας και επενδυτικά στο project των 150 εκατ. ευρώ. Η υπογραφή της συμφωνίας τότε για το δεύτερο «One&Only Resort» στην Ευρώπη μετά το Μαυροβούνιο είχε γίνει σε κλειστή εκδήλωση στην Αθήνα, παρουσία πολλών αξιωματούχων της τότε ελληνικής κυβέρνησης και της αυτού εξοχότητος Μοχάμεντ Ιμπραχίμ Αλ Σαϊμπανί, διευθύνοντος συμβούλου της Investment Corporation of Dubai, του κρατικού επενδυτικού κεφαλαίου του Ντουμπάι και βασικού μετόχου της Kerzner, που είχε διαβλέψει την προοπτική του ελληνικού τουρισμού, ειδικά στο κομμάτι του τουρισμού πολυτελείας. Kαι όχι τυχαία, αφού η Kerzner International Holdings Limited, μέσω των θυγατρικών της, συγκαταλέγεται στα μεγάλα διεθνή ονόματα στους τομείς ανάπτυξης και διαχείρισης υπερπολυτελών ξενοδοχείων, resorts και κατοικιών, αλλά και παροχής εμπειριών ψυχαγωγίας και τυχερών παιγνίων με τα brands Atlantis, Οne&Only και Siro. Το brand-ναυαρχίδα του ομίλου είναι το Atlantis, με το πολυτελές «Atlantis, The Palm» στο Ντουμπάι, ένα θεματικό θέρετρο 1.500 δωματίων.

Επίσης, στο ίδιο εμιράτο τον περασμένο Ιανουάριο πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια ενός άλλου πολυτελούς ξενοδοχείου, του «Αtlantis The Royal & Residences», κάτι που έγινε μεγάλο θέμα στα διεθνή μέσα ενημέρωσης με αφορμή τη συναυλία της Μπιγιονσέ, η οποία πληρώθηκε για τη συγκεκριμένη βραδιά με 24 εκατ. δολάρια. Το εν λόγω ξενοδοχείο διαθέτει 795 δωμάτια και σουίτες, 17 εστιατόρια και μπαρ και 92 πισίνες, ενώ το ακίνητο των 99 στρεμμάτων φιλοξενεί επίσης 231 υπερπολυτελείς κατοικίες που έχουν ήδη πουληθεί στο σύνολό τους. Τα δωμάτια έχουν μέση τιμή 1.000 δολάρια ανά διανυκτέρευση και η κορυφαία σουίτα του, στην οποία φέρεται να έμενε και η διάσημη τραγουδίστρια, κοστίζει 100.000 δολάρια ανά διανυκτέρευση. Με τo brand One&Only η Kerzner διαχειρίζεται μερικά από τα κορυφαία θέρετρα υπερπολυτελείας παγκοσμίως, σε Μεξικό, Μαυρίκιο, Μαλδίβες, Νότια Αφρική κ.α., ενώ στην Ευρώπη το πρώτο resort ήταν στο Μαυροβούνιο και ακολουθεί η Ελλάδα.

Στη Μύκονο

Ο όμιλος έχοντας ήδη το διπλό στοίχημα για φέτος και φιλοδοξώντας ειδικά για το resort της Γλυφάδας να «αναβιώσει τη χρυσή εποχή της Αθήνας», όπως αναφέρουν οι επιτελείς του, συνεχίζει να επενδύει στον ελληνικό τουρισμό. Ετσι, ετοιμάζεται να τοποθετηθεί στον πλέον premium και ακριβό προορισμό της χώρας, τη Μύκονο, και πάλι με το σήμα της Οne&Only.

Το «One&Only Aesthesis» στη θέση των πρώην «Αστεριών» Γλυφάδας

Πρόκειται για το νέο project 5 αστέρων για το οποίο έχει ήδη υποβληθεί στον οργανισμό της Enterprise Greece από τον Δεκέμβριο του 2022 o φάκελος της επένδυσης των 81,19 εκατ. ευρώ με σκοπό την ένταξή του στις στρατηγικές επενδύσεις. Φορέας της επένδυσης είναι η Distinction Resorts, η οποία αποτελεί μέλος του ομίλου της Monterock, με παρουσία στο νησί τόσο στο κομμάτι της εστίασης («Coya», «Nammos», «Nusr-Et») όσο και στον κλάδο της φιλοξενίας, έχοντας προχωρήσει από πέρυσι στην εξαγορά του πρώην «Κensho», νυν «N Hotel Mykonos», στη γνωστή παραλία της Ψαρούς.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στόχος είναι το νέο resort που θα υλοποιηθεί με τη συνδρομή αραβικών κεφαλαίων και θα φέρει την υπογραφή της One&Only να είναι έτοιμο το 2026. Το εν λόγω θα έχει δυναμικότητα 90-100 δωματίων μαζί με βίλες προς μίσθωση και 3-4 επώνυμα εστιατόρια. Επίσης, με βάση τον φάκελο που έχει κατατεθεί στην Enterprise Greece, το έργο αφορά «τη λειτουργική συνένωση πέντε όμορων ακινήτων στην εκτός σχεδίου περιοχή Καλαφάτη – Κάτω Βουνί στη Μύκονο με σκοπό τη δημιουργία νέου ξενοδοχειακού συγκροτήματος 5 αστέρων. Η συνολική δόμηση της εν λόγω τουριστικής ανάπτυξης που θα έχει βιώσιμα χαρακτηριστικά ανέρχεται σε 9.887 τετραγωνικά μέτρα με συνολική έκταση οικοπέδων περί τα 80 στρέμματα».

Από την πλευρά της, η επενδυτική Monterock International έχει αυτή τη στιγμή παρουσία σε 18 χώρες με επενδύσεις στον χώρο της φιλοξενίας, στο real estate, στον χρηματοπιστωτικό τομέα, στα ΜΜΕ, στη βιομηχανική παραγωγή και την παραγωγή πράσινης ενέργειας έχοντας και τη στήριξη ισχυρών επενδυτικών κεφαλαίων όπως του Ιnvestment Corporation of Dubai, το οποίο διαχειρίζεται ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο περιουσιακών στοιχείων σε πολλαπλούς τομείς διεθνώς (χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, ακίνητα, κατασκευές, φιλοξενία, μεταφορές κ.ά.). Μάλιστα, στα τέλη του περασμένου έτους η Μonterock ανακοίνωσε τη στρατηγική της συνεργασία με την Alpha Dhabi, από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους εισηγμένους ομίλους στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με φιλόδοξα πλάνα για περαιτέρω ανάπτυξη ενός χαρτοφυλακίου με brands πολυτελείας στους κλάδους της φιλοξενίας, του lifestyle και της εστίασης.

Διαβάστε ακόμη

Προϋπολογισμός: Συρρίκνωση ελλείμματος το 2022 και νέα εκτίναξη του ΑΕΠ το 2023

Οι «γαλάζιες καρδερίνες», ο Βαρουφάκης φουσκώνει, ο Πολάκης κόβει – Πώς η ΔΕΗ μπερδεύεται με τον ΟΤΕ, ο Κόπυ και τα καλώδια

Aegean: Τι έρχεται το 2023 μετά την πλήρη ανάκαμψη του 2022

Exit mobile version