Διασύνδεση του τουρισμού με τον πολιτισμό θέλει η Marketing Greece, η εταιρεία που λειτουργεί ως συμμαχία του ιδιωτικού τομέα για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος καθώς είναι πρωτοβουλία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ).
Το στίγμα έδωσε η πρόεδρος Ιωάννα Δρέττα (φωτ.) την περασμένη Πέμπτη στη γενική συνέλευση του ΣΕΤΕ, επισημαίνοντας ότι η εταιρεία εδώ και πάνω από μία δεκαετία μεγαλώνει και αναπτύσσεται, ωριμάζει παράλληλα με τον ελληνικό τουρισμό, λειτουργεί ως γέφυρα μεταξύ κοινωνίας και τουρισμού, συμμετέχει και συνδιαμορφώνει τη δημόσια συζήτηση.
«Στη δεύτερη δεκαετία αποτελεί καταλύτη στην τοποθέτηση και προώθηση του ελληνικού τουρισμού. Οραμά μας; Πρώτον, η επανατοποθέτηση τουριστικού προϊόντος με την ενσωμάτωση των αρχών της βιώσιμης ανάπτυξης. Δεύτερον, η οργανική διασύνδεση του τουρισμού και του πολιτισμού. Προτείνεται σε αυτό το πλαίσιο η ίδρυση νέας θυγατρικής προκειμένου να συνομιλεί με όλους τους φορείς του πολιτισμού και να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες που προκύπτουν», είπε.
Διαβάστε ακόμη
Πλειστηριασμοί: «Προσκλητήριο πεσόντων» για ισχυρές βιομηχανίες αυτή την εβδομάδα (pics)
Ρεύμα: «Εκτόξευση»-σοκ στα 125 ευρώ για τη μεγαβατώρα στη χονδρική
Το φαινόμενο Nvidia: Από τα πρώτα βήματα μέχρι την παγκόσμια τεχνολογική κυριαρχία (γραφήματα)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ