Ένα νέο επενδυτικό εγχείρημα 5* στην καρδιά της Θεσσαλονίκης, πολύ κοντά στη Διεθνή Έκθεση, περιλαμβάνει το πλάνο ανάπτυξης των Electra Hotels & Resorts στη συμπρωτεύουσα, σε μία επένδυση που μπορεί να αγγίξει τα 25 εκατ. ευρώ.
«Πιστεύουμε πολύ στη Θεσσαλονίκη ως προορισμό, έχει σημαντικές προοπτικές, με περαιτέρω ανάπτυξη των υποδομών σε όλα τα επίπεδα, τόσο στο αεροδρόμιο υπό τη διαχείριση της Fraport Greece με νέες αεροπορικές συνδέσεις, όσο και στο λιμάνι», ανέφερε χθες ο κ. Γιάννης Ρέτσος, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου και πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων ερωτηθείς για τα επόμενα, προσωπικά του πλάνα μετά την ολοκλήρωση της δεύτερης θητείας του στο Σύνδεσμο στο τέλος Μαΐου. Ο ίδιος επικεντρώνεται πλέον στην ανάπτυξη του ομίλου των Εlectra Hotels & Resorts και πέραν του νέου ξενοδοχείου στη Θεσσαλονίκη (το 7ο κατά σειρά για τον όμιλο με παρουσία σήμερα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ρόδο και Κεφαλονιά) έχει προχωρήσει και ένα μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα στο ξενοδοχείο της Ρόδου, ενώ σχεδιάζεται και η ανακαίνιση του γνωστου ξενοδοχείου Electra στην «καρδιά» της πρωτεύουσας, στην οδό Ερμού.
Όσον αφορά το νέο project της Θεσσαλονίκης, πρόκειται για την κατασκευή ξενοδοχείου 5* και δυναμικότητας 165 δωματίων σε ακίνητο της Εκκλησίας της Ελλάδος που εκμισθώνεται για τον σκοπό μέσα από τη σχετική διαγωνιστική διαδικασία που ολοκληρώθηκε πριν από δύο εβδομάες περίπου. Το ακίνητο στη συμβολή των οδών Τσιμισκή και Εθνικής Αμύνης, είναι 1.400 τ.μ. σε ένα κεντρικό σημείο της πόλης και ήδη έχει γίνει η αρχιτεκτονική προμελέτη, δεδομένου ότι ούτως ή άλλως αυτή αποτελούσε προαπαιτούμενο του διαγωνισμού, ενώ τώρα ο όμιλος προχωρά περαιτέρω με τις μελέτες.
Σε σχέση με το χρονοδιάγραμμα του έργου, αυτό είναι δύσκολο να προσδιοριστεί σε αυτή τη φάση δεδομένου ότι πρόκειται για μία επένδυση που ξεκινά από την αρχή, ωστόσο όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Ρέτσος, κατασκευαστικά, από τη στιγμή που θα ξεκινήσει εφόσον έχουν εξασφαλιστεί όλες οι άδειες απαιτούνται περί τους 18- 24 μήνες. «Η νέα μας επένδυση μπορεί να προχωρήσει παράλληλα με την ανάπλαση της ΔΕΘ. Σε αυτή τη συγκυρία είναι θετικό ότι γίνονται νέες επενδυτικές προσπάθειες με νέα ξενοδοχεία στη συμπρωτεύουσα, η οποία μέχρι σήμερα δεν έχει αναπτυχθεί τουριστικά ανάλογα με τις δυνατότητές της κάτι που θεωρώ ότι είναι περισσότερο θέμα νοοτροπιών. Πάντως, το γεγονός ότι γίνονται νέα ξενοδοχεία υψηλών κατηγοριών βοηθά τον ανταγωνισμό, διευρύνει το τουριστικό προϊόν και όλα μαζί τραβούν προς τα πάνω τις τιμές. Αντίστοιχα και η Αθήνα έχει περαιτέρω προοπτικές ανάπτυξης, δε θεωρώ ότι έχει κορεστεί το προϊόν της πρωτεύουσας λόγω των νέων μονάδων που γίνονται, απλά χρειάζεται σωστή διαχείριση του προορισμού. Το γεγονός ότι έρχονται ή σχεδιάζουν να έρθουν και νέες ξένες αλυσίδες συνεχώς όπως τα brands της Hilton, η Waldorf Αstoria ή η Mandarin κ.α. δείχνει τη δυναμική της πόλης που πέρα από το κέντρο έχει και το παραλιακό μέτωπο με μεγάλη επίσης δυναμική».
Συνολικά, όσον αφορά τη νέα σεζόν του 2023 και την πορεία του ελληνικού τουρισμού ο κ. Ρέτσος εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι φέτος η χρονιά μπορεί να ξεπεράσει σε επιδόσεις το 2019: «Είμαστε στην αρχή της σεζόν του 2023 και είμαστε στο 100% του 2019 κι ενδεχομένως και πιο πάνω. Προσωπικά είμαι πεπεισμένος ότι ο τουρισμός θα ξεπεράσει φέτος το 2019 και θα πάει πιο ψηλά».
Διαβάστε ακόμη:
Τράπεζες: Ο στόχος για μείωση των NPLs κατά 3,1 δισ. ευρώ έως το 2025 και το «καμπανάκι» της ΤτΕ
Γιατί δεν… «τραβούν» παλιές και νέες ρυθμίσεις της εφορίας
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφθείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ