search icon

Τουρισμός

ΕΟΤ: Συνεργασία με το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας για τη διεθνή virtual έκθεση στο Βερολίνο

Η συνεργασία των δύο φορέων θα υλοποιηθεί αρχικά στη διεθνή τουριστική έκθεση ITB Βερολίνου, που φέτος πραγματοποιείται σε ψηφιακό περιβάλλον

hdrpl

Τη συνεργασία του ΕΟΤ με το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΞΕΕ) για τη διεθνή virtual έκθεση του Βερολίνου (ΙΤΒ) το 2021 επικύρωσαν σήμερα (24/2/2021) ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης και ο πρόεδρος του ΞΕΕ Αλέξανδρος Βασιλικός, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του οργανισμού.

Στόχος της συμφωνίας αποτελεί η ισχυροποίηση της παρουσίας της Ελλάδας στη γερμανική και τη διεθνή τουριστική αγορά, στο πλαίσιο της προσπάθειας ανάκαμψης του τουριστικού κλάδου το 2021. Η συνεργασία των δύο φορέων θα υλοποιηθεί αρχικά στη διεθνή τουριστική έκθεση ITB Βερολίνου, που φέτος πραγματοποιείται σε ψηφιακό περιβάλλον από τις 9 έως τις 12 Μαρτίου 2021 και εστιάζει σε δύο άξονες:

Ελληνικό virtual café

Ο ΕΟΤ και οι συνεκθέτες του θα συναντήσουν φέτος τους πελάτες του ελληνικού τουρισμού σε ειδικό διαδικτυακό χώρο, που εξασφάλισε ο οργανισμός για networking και συζητήσεις με τους χρήστες της πλατφόρμας της ΙΤΒ. Στον ίδιο διαδικτυακό χώρο θα γίνει και η ειδική παρουσίαση για την Ελλάδα με δυνατότητα live Q&A chat, ενώ παράλληλα ο ΕΟΤ έχει δημιουργήσει θεματικές γωνιές (corners) για να προβάλει τις ελληνικές Περιφέρειες, ξενοδοχεία και τουριστικά γραφεία, αλλά και για πρώτη φορά τα boutique hotels και τις ελληνικές startups.

Greek startup corner

H έκθεση του Βερολίνου έχει μακρά παράδοση στην παρουσίαση των τεχνολογικών εξελίξεων στον τουρισμό. Κάθε χρόνο διοργανώνονται ειδικά εργαστήρια (workshops), όπου παρουσιάζονται καινοτόμα εργαλεία για τις τουριστικές επιχειρήσεις, αλλά και εφαρμογές για τους τουρίστες καταναλωτές. Φέτος ο ΕΟΤ είναι χορηγός του αντίστοιχου ψηφιακού χώρου της έκθεσης, Travel Tech & Startup Café, υποστηρίζοντας έτσι την ένταξη στον χάρτη των ελληνικών startup εταιρειών, προσφέροντας δυνατότητα σημαντικής προβολής και κατ’ ιδίαν συζητήσεων με υποψήφιους πελάτες σε ειδικό corner (Greek startup Corner).

Μετά τη συνάντηση, ο γ.γ. του ΕΟΤ Δ. Φραγκάκης δήλωσε ότι «φέτος θέλουμε να εστιάσουμε στη διαφοροποίηση και την ξεχωριστή ταυτότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και η ΙΤΒ, ως μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, είναι μια εξαιρετική ευκαιρία». Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΞΕΕ, Αλέξανδρος Βασιλικός, δήλωσε ότι «η επόμενη μέρα στον τουρισμό έχει δύο μεγάλους πρωταγωνιστές. Την ποιότητα και την ψηφιακή καινοτομία. Είναι μεγάλη χαρά η ευκαιρία που έχουμε να αναδείξουμε στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού του Βερολίνου (ITB Berlin) δύο εμβληματικές δράσεις του ΞΕΕ, το πρόγραμμα πιστοποίησης των “Boutique Hotels” και το CapsuleT Travel & Hospitality Accelerator, που απαντούν ακριβώς σε αυτές τις προτεραιότητες».

Το ελληνικό ψηφιακό περίπτερο του ΕΟΤ θα φιλοξενεί φέτος συνολικά 250 συνεκθέτες, μεταξύ των οποίων και 50 ξενοδοχειακές μονάδες που δραστηριοποιούνται στη γερμανική αγορά, 80 τουριστικά γραφεία και DMC, καθώς και 40 Περιφέρειες και Δήμους της χώρας.

Διαβάστε ακόμη

Folli Follie: Νέα δοκιμασία για το σχέδιο εξυγίανσης – Τι ζητά η διοίκηση από τους μετόχους

Η ναυτιλία περνά στην εποχή των εταιρειών διαχείρισης πλοίων

Μερική επαναφορά των πλειστηριασμών ζητά η Κομισιόν

 

Exit mobile version