Τα τουριστικά προϊόντα και οι αγορές που θα δώσει προτεραιότητα το υπουργείο Τουρισμού, με συγκεκριμένη στόχευση, περιλαμβάνονται στον στρατηγικό σχεδιασμό που έχει καταρτιστεί για τη φετινή χρονιά.
Σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο της επικοινωνίας έχει προταθεί να προβληθεί η σύγχρονη όψη της χώρας, ως προορισμού που εξελίσσεται σε προσφερόμενο προϊόν, υπηρεσίες και υποδομές, δημιουργώντας ακόμη και για εκείνον που την έχει ήδη επισκεφτεί στο παρελθόν την επιθυμία να την επισκεφτεί ξανά.
Όπως αναφέρεται στον σχετικό σχεδιασμό τα μηνύματα πρέπει να εμπνέουν τον θεατή και να είναι όχι μόνο στην αγγλική αλλά και στη γλώσσα των χωρών που προσεγγίζονται.
Η επικοινωνιακή καμπάνια σε μεγάλο βαθμό θα απευθύνεται σε αγορές που ήδη έχουν γνώση του brand της χώρας ως προορισμού παραθεριστικού (ήλιου-θάλασσας), προβάλλοντας λιγότερο γνωστές περιοχές για εμπειρίες που σχετίζονται, κατά προτεραιότητα, με τη φύση, την ευεξία, city break σε συνδυασμό με τα περίχωρα της πόλης και τους κοντινούς στην πόλη προορισμούς, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, και βοηθούν τον αποδέκτη να ανακαλέσει το γνώριμο brand της χώρας λαμβάνοντας ταυτόχρονα το μήνυμα της δυνατότητας για μία διαφορετική εμπειρία.
Διαβάστε τη συνέχεια στο travel.gr