Βαθιά το χέρι στην τσέπη καλούνται να βάλουν οι Έλληνες προκειμένου να ταξιδέψουν και να βρουν κατάλυμα σε κάποιο νησί στη high season του καλοκαιριού.

Όπως τονίζουν, μάλιστα, τουριστικοί πράκτορες, είναι προτιμότερο για την ελληνική οικογένεια να αναζητήσει ένα πακέτο διακοπών μέσω ξένων τουριστικών πρακτόρων, παρά με τον παραδοσιακό τρόπο.

Ακόμα και για ένα ταξίδι τριών ωρών σε κοντινό προορισμό το κόστος των εισιτηρίων στα πλοία, είναι πλέον απαγορευτικό για τη μέση οικογένεια, σύμφωνα με ρεπορτάζ του MEGA.

Ακρίβεια στα ακτοπλοϊκά

Γονείς με δύο παιδιά έως 10 ετών για να ταξιδέψει αρχές Ιουλίου, από τον Πειραιά μέχρι την Πάρο μαζί με αυτοκίνητο, θα χρειαστεί να καταβάλλει 530 ευρώ, ενώ αν τα παιδιά είναι άνω των 10 ετών το κόστος φτάνει τα 632 ευρώ. Από το λιμάνι της Ραφήνας για την Τήνο η ίδια οικογένεια με παιδιά άνω των 10 ετών θα πληρώσει 414 ευρώ, ενώ για ένα ζευγάρι με μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού το κόστος φτάνει τα 200 ευρώ.

«Πλέον για μια μέση ελληνική οικογένεια τα περισσότερα όμορφα νησιά των Κυκλάδων είναι απροσπέλαστα, η κυβέρνηση θα πρέπει να σκύψει και στο συγκεκριμένο θέμα για να μπορέσουν οι τιμές να διατηρηθούν ή να μειωθούν», επεσήμανε τουριστικός πράκτορας.

Έρχονται νέες ανατιμήσεις

Σοκαριστική είναι η τιμή των ναύλων αν η οικογένεια επιλέξει τη μακρινή Ρόδο, ένα ταξίδι 18 ωρών, οπότε θα χρειαστεί καμπίνα. Μαζί με το αυτοκίνητο το κόστος του ταξιδιού μετ’ επιστροφής εκτινάσσεται στα 1.014 ευρώ, σχεδόν διακόσια ευρώ πάνω από τον κατώτατο μισθό.

Ο πρόεδρος Συνδέσμου Τουριστικών Γραφείων Κρήτης ανέφερε: «Τα ακτοπλοϊκά εισηγήτρια πήραν μεγάλη αύξηση το ’22 με την αύξηση των καυσίμων που έφτασε το 40%. Αυτή η αύξηση δεν έφυγε, έμεινε».

Αντίστοιχα για τη Λήμνο από το λιμάνι του Λαυρίου, ένα ταξίδι εννέα ωρών, το κόστος της οικογένειας με αυτοκίνητο και με παιδιά μικρότερα των 10 ετών, στην οικονομική θέση είναι 346 ευρώ, με τα μεγαλύτερα παιδιά 403 ευρώ. Στην περίπτωση, δε, που επιλέξουν καμπίνα το κόστος φτάνει στα 755,40ευρώ. Φορείς της αγοράς πάντως δεν αποκλείουν να υπάρξουν και νέες ανατιμήσεις μέσα στο καλοκαίρι.

Διαβάστε ακόμη 

Petrofin Research: Στα $600 δισ. η παγκόσμια χρηματοδότηση για πλοία

Masdar: Tο deal για την ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή ήταν μόνο η αρχή – θα επενδύσουμε περισσότερα κεφάλαια σε Ελλάδα και Ευρώπη

Νέο σκάνδαλο κλονίζει τις Βρυξέλλες – Για διαφθορά ερευνάται ο μέχρι πρότινος πρόεδρος της ΕΤΕπ

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ