search icon

Τουρισμός

Διαφημιστική καμπάνια ΕΟΤ Γαλλίας: Γέμισαν Ελλάδα οι δρόμοι και το μετρό του Παρισιού

Από τις 24 Μαΐου έως και τις 13 Ιουνίου η χώρα μας προβλήθηκε με διαφημιστικές καταχωρήσεις του ΕΟΤ σε συνολικά 2006 επιφάνειες λεωφορείων της Περιφέρειας του Île-de-France

Εικόνες της Ελλάδας κατέκλυσαν τους δρόμους και το δίκτυο μετρό του Παρισιού λίγο καιρό πριν από την έναρξη των φετινών Ολυμπιακών Αγώνων, μέσα από διαφημιστική καμπάνια που υλοποίησε η Υπηρεσία ΕΟΤ Γαλλίας.

Η out-of-home (OOH) καμπάνια είχε συνολική διάρκεια πέντε εβδομάδων και αποσκοπούσε στην προσέλκυση του δυναμικού γαλλικού κοινού και των πολυάριθμων ξένων επισκεπτών της γαλλικής πρωτεύουσας, αλλά και στη γενικότερη ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας στη γαλλική αγορά.

Από τις 24 Μαΐου έως και τις 13 Ιουνίου η χώρα μας προβλήθηκε με διαφημιστικές καταχωρήσεις του ΕΟΤ σε συνολικά 2006 επιφάνειες λεωφορείων της Περιφέρειας του Île-de-France, που περιλαμβάνει 172 κοινότητες, από το κεντρικό Παρίσι μέχρι τις Βερσαλλίες και τη Ναντέρ. Το κεντρικό σλόγκαν ήταν «Ελλάδα, μία εμπειρία ζωής» (La Grèce – Une expérience de vie), που συμπληρωνόταν με τη φράση «Κάτι περισσότερο από διακοπές» (Pas seulement des vacances).

Αντίστοιχα, στο διάστημα 18 Ιουνίου-1 Ιουλίου υλοποιήθηκε, σε συνεργασία με την εταιρεία Ogilvy, διαφημιστική προβολή της Ελλάδας στο μετρό του κεντρικού Παρισίου και στην ευρύτερη περιοχή του Île-de-France, που περιλάμβανε 120 έντυπες διαφημίσεις, μεγέθους 12 τ.μ., σε 110 σταθμούς μετρό και 10 digital διαφημίσεις σε μεγάλες ψηφιακές οθόνες. Στις αφίσες και τις ψηφιακές διαφημίσεις κυριαρχούσαν το χρυσό χρώμα (με απεικόνιση ελληνικού ηλιοβασιλέματος), το ασημί (βυθός ελληνικής θάλασσας) και το μπρούτζινο (ελληνική αμμώδης παραλία), που αντιστοιχούν στα χρώματα των ολυμπιακών μεταλλίων, ενώ το κύριο μήνυμα ήταν «Το ταξίδι στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι είναι μία εξασφαλισμένη νίκη» (Voyager en Grèce cet été est une victoire garantie).

Διαβάστε ακόμη

Guardian: Πέντε συμπεράσματα από τις βρετανικές εκλογές

Κώστας Γεράρδος – Πλαίσιο Computers: Σε συνεχή αναπτυξιακή τροχιά με νέες επενδύσεις 30 εκατ. ευρώ

Το πρώτο ξενοδοχείο γυμνιστών της δεκαετίας του ’80 στην Πελοπόννησο γίνεται πολυτελές resort (pic)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version