Υπό τον τίτλο «Κάνοντας σκι στην Ελλάδα» το Lifestyle Περιοδικό First Class Magazine της Σουηδίας, προβάλλει με κολακευτικά λόγια τον ελληνικό χειμερινό τουρισμό.
Το δημοσίευμα είναι προϊόν ταξιδίου εξοικείωσης ( press trip), που οργάνωσε πέρυσι η Υπηρεσία ΕΟΤ Σκανδιναβίας λίγο πριν την έναρξη της πανδημίας για την προβολή του χειμερινού τουρισμού της Ελλάδας, σε μια χώρα απολύτως συνδεδεμένη με τα χειμερινά αθλήματα.
Σχεδόν ενάμιση χρόνο μετά, το πρόσφατο ρεπορτάζ της online έκδοσης του έγκριτου σουηδικού περιοδικού χαρακτηρίζει ως «εντυπωσιακό» το χιονοδρομικό κέντρο της Αράχωβας, «ειδικά σε μία χώρα που είναι γνωστή για τον Ήλιο και την Θάλασσα και όχι ως προορισμός για σκι».
Στην Ελλάδα, ταξίδευσαν τότε η κ. Eva Susanne Nilsson-Ιδιοκτήτρια και Ιδρύτρια του έγκριτου LifestyleΠεριοδικού First Class Magazine Σουηδίας και ο κ. Mauro Rongione-Φωτογράφος/Τεχνικός Κινηματογράφου. Επισκέφτηκαν την Αθήνα και την Κεντρική Ελλάδα με σκοπό να παρουσιάσουν τις δυνατότητες χειμερινού τουρισμού σε έναν δημοφιλή για τις καλοκαιρινές του διακοπές προορισμό στο σουηδικό κοινό.
Στο πλαίσιο αυτό επισκέφθηκαν την Αράχωβα καθώς και τους Δελφούς , ανέβηκαν στο Χιονοδρομικό Κέντρο του Παρνασσού και έκαναν και οι ίδιοι σκι.
Το άρθρο, κατόπιν συνεννόησης με την Υπηρεσία ΕΟΤ Σκανδιναβίας, προβάλλει επίσης την Αθήνα (Μνημεία, Πλάκα κ.α) καθώς και την εξαίρετη μεσογειακή της κουζίνα, την Αράχωβα, την οποία χαρακτηρίζει ως την «Μύκονο» του χειμώνα και τους Δελφούς παρουσιάζοντας την τοπική αγορά παραδοσιακών προϊόντων, όπως και στην συμβολή του πρώην Δημάρχου Αράχωβας κ. Ιωάννη Γεωργακού.
Διαβάστε ακόμη:
Ναυλαγορές στην εποχή της Όμικρον: Ισορροπία στα φορτηγά – «Παγωμένα» χαμόγελα στα τάνκερ
Άλλαξε χέρια το σπίτι του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη στη Γλυφάδα – Ποιος είναι ο αγοραστής
Επενδύσεις παγίου κεφαλαίου «χτίζουν» την οικονομία τρίμηνο προς τρίμηνο