Ο τουρισμός για την Αθήνα σταματά να είναι αποκλειστικά καλοκαιρινή υπόθεση. Οι επισκέπτες που φτάνουν κάθε χρόνο στην ελληνική πρωτεύουσα μένουν για όλο και περισσότερες ημέρες και πλέον βάζουν δυναμικά την πόλη στον χάρτη με τους ευρωπαϊκούς προορισμούς για city break καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Η πρωτοβουλία «Stay in Athens» της Mastercard και του Δήμου Αθηναίων, για 3η συνεχόμενη χρονιά, έπαιξε τον δικό της σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια προώθησης του τουρισμού στην Αθήνα εκτός καλοκαιρινής τουριστικής περιόδου.
Φέτος, για πρώτη φορά, στην πρωτοβουλία συμμετείχε και η AEGEAN, με τους τρεις συνεργάτες να υλοποιούν ένα πολύ επιτυχημένο πρόγραμμα που συνέβαλε καθοριστικά στην επέκταση της τουριστικής περιόδου της ελληνικής πρωτεύουσας.
Για το 2022, το άψογα οργανωμένο «Stay in Athens» απευθυνόταν σε τουρίστες από τις χώρες της Γερμανίας και της Αυστρίας, που επιθυμούν να ανακαλύψουν την ιστορία και την ποικιλία εμπειριών που μπορεί να προσφέρει η Αθήνα στους επισκέπτες.
Είναι γεγονός ότι η ελληνική πρωτεύουσα αποτελεί συνήθως έναν ενδιάμεσο προορισμό για τους ταξιδιώτες στη χώρα μας, πριν από τη μετάβαση στα νησιά.
Η τουριστική αγορά καταβάλλει προσπάθειες να ενισχύσει το προφίλ της Αθήνας ως αυτόνομου προορισμού, όπως είναι άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.
Το «Stay in Athens», στοχεύοντας στην ενίσχυση αυτών των προσπαθειών, προσέφερε ειδικά προνόμια σε κατόχους Mastercard που έκλεισαν το ταξίδι τους στην Αθήνα μέσω της πλατφόρμας www.stay-in-athens.gr από την 5η Οκτωβρίου έως τις 27 Νοεμβρίου.
Διαβάστε τη συνέχεια στο travel.gr