Μεγάλες προοπτικές διαφαίνονται για τον ελληνικό τουρισμό στην αγορά του Ισραήλ έπειτα από ενέργειες εξωστρέφειας που πραγματοποιεί η FedHATTA την τελευταία τριετία, στο πλαίσιο των οποίων εντάσσεται η συμμετοχή της στην 25η διεθνή έκθεση τουρισμού International Mediterranean Tourism Market (ΙΜΤΜ) στο Τελ Αβίβ (12-13 Φεβρουαρίου 2019).
Η έκθεση είναι από τις μεγαλύτερες στην ανατολική Μεσόγειο με εκπροσώπηση από δεκάδες χώρες, προσελκύοντας κάθε χρόνο περισσότερους από 20.000 επαγγελματίες του τουρισμού.
Η αντιπροσωπεία της FedHATTA, η οποία θα μετέχει στο περίπτερο του ΕΟΤ, θα πραγματοποιήσει συναντήσεις με φορείς και τουριστικούς επαγγελματίες, προωθώντας το ελληνικό τουριστικό προϊόν σε μια πολλά υποσχόμενη τουριστική αγορά για την Ελλάδα.
Υπενθυμίζεται ότι οι δεσμοί με την ισραηλινή τουριστική αγορά ισχυροποιήθηκαν σημαντικά τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερα μετά την πραγματοποίηση του ετήσιου συνεδρίου της ένωσης ισραηλινών τουριστικών πρακτόρων, ΙΤΤΑΑ, το Νοέμβριο του 2016 στην Αθήνα, έπειτα από συντονισμένες προσπάθειες της Ομοσπονδίας.
Πέραν των κοντινών δεσμών της Ομοσπονδίας με την ΙΤΤΑΑ, η τουριστική αγορά του Ισραήλ, ως χώρα-μέλος του συνδέσμου τουριστικών συνεργειών στην Ανατολική Μεσόγειο, ΕΜΤΑΑS (East Mediterranean Travel & Tourist Agents Associations Synergies), συνεχίζει να διευρύνει τη στενή συνεργασία της με την Ελλάδα, με προοπτικές για ενίσχυση των τουριστικών ροών στη χώρα μας τα ερχόμενα χρόνια.
Οι Ισραηλινοί ταξιδεύουν στο εξωτερικό συστηματικά και περισσότερο από κάθε άλλη εθνικότητα, ενώ πραγματοποιούν συνολικά 4.000.000 ταξίδια ετησίως με μέσο όρο διαμονής στον προορισμό από 4 έως και 10 ημέρες.