Η ευρωπαϊκή ήπειρος ζει μια σιδηροδρομική αναγέννηση.
Το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών για μετακινήσεις με τρένο έχει αυξηθεί, νέες επενδύσεις σε υψηλών ταχυτήτων γραμμές εμφανίζονται συνεχώς ενώ προστίθενται όλο και περισσότερες αμαξοστοιχίες με βαγόνια που επιτρέπουν άνετη διανυκτέρευση.
Τη νέα τάση άλλωστε περιέγραψε πρόσφατα και το Τravel.gr το οποίο φιλοξένησε μια συνέντευξη του Adrien Aumont, του ιδρυτή της “Midnight trains”, τα τρένα της οποίας θα ξεκινήσουν το 2024 το πρώτο τους δρομολόγιο, ενώνοντας το Παρίσι με δώδεκα πόλεις της Ευρώπης, όπως τη Βαρκελώνη, τη Βενετία, το Βερολίνο και την Κοπεγχάγη.
Οι New York Times φιλοξενούν ένα μεγάλο αφιέρωμα όπου εξηγούν τις αιτίες της αύξησης της δημοφιλίας του σιδηρόδρομου αλλά αναλύουν και τις δυσκολίες και προοπτικές αυτού του αναλογικά φιλικού στο περιβάλλον τρόπου ταξιδιού.
Oι New York Times επισημαίνουν ότι για να δούμε μια πραγματικά σημαντική αύξηση της σιδηροδρομικής επιβατικής κίνησης, κάτι που είναι ένας από τους στόχους της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας, θα πρέπει να ξεπεραστούν μία σειρά από προκλήσεις.
Μία από αυτές είναι οι δυσκολίες στο να κλείσει κανείς εισιτήριο για διαδρομές που διασχίζουν κρατικά σύνορα.
Μία άλλη ότι οι πτήσεις σχετικά μικρών αποστάσεων παραμένουν η πλέον οικονομική επιλογή για αρκετά διεθνή ταξίδια.
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο travel.gr