Εστω κι αν η πανδημία έχει φέρει τα πάνω – κάτω στον ελληνικό τουρισμό, η Accor δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στους ελληνικούς προορισμούς κι ετοιμάζεται να προσθέσει στη χώρα μας φέτος, κάτω από την «ομπρέλα» του, τρία νέα ξενοδοχεία με την υπογραφή ισάριθμων brands του ομίλου.
Ο ξενοδοχειακός κολοσσός με γαλλική έδρα βρίσκεται για τη σεζόν του 2021 με το βλέμμα σε τρεις από τους πιο δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς, την Κέρκυρα με το brand Angsana, την Κρήτη με το brand MGallery και τη Ρόδο με το brand Mercure, πέραν φυσικά των πιο μακροπρόθεσμων σχεδιασμών που εντάσσουν στο κάδρο και άλλους προορισμούς όπως η Μύκονος και η Αιτωλοακαρνανία μέσω νέων, ‘’στρατηγικού χαρακτήρα’’ επενδύσεων.
Συγκεκριμένα, στην πόλη της Ρόδου, το Mercure Rhodes Alexia (πρώην Alexia Premier City Hotel), έχοντας ήδη από πριν περάσει από πλήρες πρόγραμμα ανακαίνισης, επρόκειτο να ανοίξει κάτω από το brand Μercure το φθινόπωρο του 2020, ωστόσο το πλάνο λόγω πανδημίας μετατέθηκε για το 2021.
Για το 2021 αντί του 2020 μετατέθηκε και η έναρξη λειτουργίας για το Angsana Corfu, την premium αλυσίδα των Banyan Tree με τα οποία η Accor έχει προχωρήσει σε στρατηγική συμφωνία εδώ και μια πενταετία. Το ολοκαίνουριο Angsana Corfu, κάτω από νέα ιδιοκτησία, βρίσκεται 12 χιλιόμετρα νότια από την πόλη της Κέρκυρας, με 199 δωμάτια και 40 βίλες – ορισμένες από τις οποίες και με ιδιωτική πισίνα, ενώ ήδη έχουν ξεκινήσει οι κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2021 με προσφορά έως μείον 20% για κρατήσεις έως το τέλος Ιανουαρίου.
Επίσης για το καλοκαίρι του 2021 έχει προγραμματιστεί- κορωνοϊού επιτρέποντος- και η λειτουργία της δεύτερης μονάδας με το πολυτελές brand MGallery του ομίλου, αυτή τη φορά στην Κρήτη, εκεί όπου ο όμιλος έχει προχωρήσει σε συμφωνία franchise για το πρώην ξενοδοχείο Coral, 170 δωματίων. Το Coral ήταν ένα από τα πέντε ξενοδοχεία συνολικής δυναμικότητας 1.094 δωματίων στην Κρήτη που περάσαν ήδη από πέρυσι στην ιδιοκτησία του διδύμου Hines- Ηenderson Park (ιδιοκτήτες και του Grand Hyatt στη λ. Συγγρού) και θα ανακαινιστεί πλήρως ώστε να λειτουργήσει από τη θερινή σεζόν του 2021- καλώς εχόντων των πραγμάτων- κάτω από το brand MGallery της Αccor, μέσω της σχετικής συμφωνίας δικαιόχρησης. Το πρώτο, πολυτελές ΜGallery της ελληνικής αγοράς, λειτούργησε το περασμένο φθινόπωρο, εν μέσω πανδημίας, στη νέα μονάδα του ομίλου ΛΑΜΨΑ στο Σύνταγμα επί της οδού Πανεπιστημίου και Κριεζώτου, στο πλαίσιο της σχετικής συμφωνίας management με τον γαλλικό ξενοδοχειακό κολοσσό.
Ο όμιλος, από τους μεγαλύτερους παγκοσμίως, έχοντας στην «ομπρέλα» του περί τα 5.100 ξενοδοχεία και 748 χιλ. δωμάτια, έχει μακρά παρουσία στη χώρα μας, ενώ επιπλέον έχει ήδη εξασφαλίσει την παρουσία του σε δύο (Μύκονο και Αιτωλοακαρνανία) από τις νέες μεγάλες στρατηγικές επενδύσεις που έχουν λάβει τις πρώτες εγκρίσεις από τη Διυπουργική. Μάλιστα στη Μύκονο, ο όμιλος φέρνει στην Ελλάδα δύο από τα πλέον ‘’βαριά’’ και πολυτελή ονόματα του χαρτοφυλακίου του όπως είναι τα Raffles και Fairmont στην επένδυση των 104 εκατ. ευρώ που θα υλοποιηθεί από το επενδυτικό σχήμα της ‘’White Mulberry’’. Στο Βαρκό Αιτωλοακαρνανίας, απέναντι από τη Λευκάδα η Accor, με το brand Βanyan Τree, θα βάλει την υπογραφή της στην 5άστερη ξενοδοχειακή μονάδα που περιλαμβάνεται στο Σύνθετο Τουριστικό Κατάλυμα με τουριστικές κατοικίες, μία ακόμη στρατηγική επένδυση ύψους 107 εκατ. ευρώ που σχεδιάζεται από την ‘’RND Investments Greece’’, στην οποία συμμετέχουν ολλανδικά κεφάλαια.
Μέχρι σήμερα το χαρτοφυλάκιο της Αccor στην Ελλάδα περιλαμβάνει πέντε ξενοδοχειακές μονάδες, εκ των οποίων τα τέσσερα στην Αθήνα (το MGallery Athens Capital στο Σύνταγμα, το Sofitel στο αεροδρόμιο, το Novotel στο κέντρο και ένα ξενοδοχείο του brand ibis Styles), ενώ ένα ακόμη ξενοδοχείο του brand ibis Styles λειτουργεί στο Ηράκλειο Κρήτης.
Διαβάστε περισσότερα
Νίκος Βερόπουλος: To success story στα Βαλκάνια που ξεκίνησε από ένα ρίσκο