Με υψηλή πληρότητα πάνω από 90% και μεγάλη μερίδα πελατών από Γαλλία, Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο κινείται ήδη το νέο ξενοδοχείο NIKO Seaside Resort MGallery κάτω από την «ομπρέλα» της γαλλικής Accor στην Κρήτη.
Πρόκειται για το δεύτερο MGallery στην Ελλάδα μετά από αυτό της Αθήνας στο Σύνταγμα, το Athens Capital του ομίλου Λασκαρίδη που άνοιξε την περασμένη χρονιά και έχει επίσης πολύ υψηλές πληρότητες αυτό το καλοκαίρι.
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου ξενοδοχείου στον Άγιο Νικόλαο στην Κρήτη, το οποίο έχει ανοίξει από τον περασμένο Απρίλιο πραγματοποιήθηκαν την περασμένη Δευτέρα, με τη διευθύνουσα σύμβουλο Nότιας Ευρώπης της Accor Maud Βailly να δηλώνει ότι το νέο εγχείρημα είναι το αποτέλεσμα «μίας ομαδικής δουλειάς, από την Hines (σ.σ. ιδιοκτήτρια μαζί με τη Henderson Group του ακινήτου), το Κnosian Group (σ.σ. των Γιάννη και Τίνας Δασκαλαντωνάκη) και την Accor.
Θέλουμε πιο πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα με πιο πολύ ποιοτικό προϊόν και μονάδες πολυτελείας, με περισσότερες συνεργασίες και περισσότερα franchise συμβόλαια.
Η Accor στην Ελλάδα κατάφερε να διπλασιάσει την παρουσία της μέσα στην πανδημία από τα τέσσερα ξενοδοχεία που είχε σε οκτώ και τώρα θέτουμε τον στόχο να διπλασιάσουμε εκ νέου το αποτύπωμά μας έως το 2025. Θεωρούμε ότι η φιλοξενία του αύριο θα πρέπει να έχει μπροστά την αειφορία, να έχει λιγότερο μαζικό τουρισμό, περισσότερο premium, υψηλής ποιότητας προϊόν και πλέον με όρους κριτηρίων ESG (Περιβαλλοντικά -Environmental, Κοινωνικά -Social και Εταιρικής Διακυβέρνησης -Governance). Αθήνα, Θεσσαλονίκη και νησιά είναι οι προορισμοί που θα θέλαμε να έχουμε νέα ξενοδοχεία, όμως όχι μόνο στους μεγάλους προορισμούς αλλά και σε μικρότερα νησιά».
Από την πλευρά της ιδιοκτησίας του ακινήτου, της Hines ο επικεφαλής του ομίλου στην Ελλάδα κ. Πώλ Γομόπουλος αναφέρθηκε στη σημασία που δίνει ο γνωστός επενδυτικός όμιλος στο κομμάτι της φιλοξενίας στη χώρα μας. «Έχουμε 7 ξενοδοχεία αυτή την στιγμή στην Ελλάδα, σε Αθήνα και Κρήτη. Ο Άγιος Νικόλαος είναι η περιοχή απ’ όπου ξεκίνησε ο ελληνικός τουρισμός στο νησί πριν από δεκαετίες. Δώσαμε νέα ζωή στο ξενοδοχείο με την εμπιστοσύνη της Accor και η πορεία ήταν δύσκολη μέχρι εδώ. Ήρθαμε στην Ελλάδα το 2014 για να επενδύσουμε σε όλους τις κατηγορίες των ακινήτων και αυτή την στιγμή είμαστε ο ο μεγαλύτερος επενδυτής real estate στη χώρα με ένα χαρτοφυλάκιο 1 δισ. ευρώ».
Σημειωτέον ότι το NIKO Seaside Resort MGallery στον Άγιο Νικόλαο έχει πανοραμική θέα στον κόλπο Μιραμπέλο, αποτελείται από 141 δωμάτια και σουίτες με ιδιωτικές plunge pools που προσφέρουν εντυπωσιακή θέα, «συνδυάζοντας το νησιώτικο στιλ με τη σύγχρονη πολυτέλεια», όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι επιτελείς του για το ξενοδοχείο που ανακατασκευάστηκε πλήρως.
Η αγορά του, την περίοδο 2019- 2020 από τις Hines- Henderson Park εντάχθηκε στα δύο μεγάλα deals που πραγματοποίησε το εν λόγω δίδυμο (σ.σ. ιδιοκτήτες και του Grand Hyatt στη Λεωφόρο Συγγρού) στην Κρήτη για τα πέντε, συνολικά, ξενοδοχεία τότε των ομίλων Μαμιδάκη και Cyan Group της οικογένειας Κεφαλογιάννη, συνολικού ύψους περί τα 150 εκατ. ευρώ.
Ακολούθησε την περασμένη χρονιά και η απόκτηση του πρώην Out of the Blue Capsis επίσης στο νησί έναντι 125 εκατ. ευρώ, το οποίο θα περάσει επίσης από ριζική ανακαίνιση.
Ακριβώς δίπλα από το νέο NIKO Seaside Resort MGallery, ανακατασκευάζεται το έτερο ξενοδοχείο πρώην ιδιοκτησίας του ομίλου Μαμιδάκη για το οποίο οι Hines- Henderson Park έχουν προχωρήσει σε συνεργασία αυτή τη φορά με την IHG Hotels & Resorts για το πρώτο InterContinental Resort Crete με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2023. Το InterContinental Resort Crete, όπου οι εργασίες ανακαίνισης είναι σε πλήρη εξέλιξη αυτή την στιγμή, θα διαθέτει 205 δωμάτια, όλα με ιδιωτικές βεράντες – και τα μισά με ιδιωτικό τζακούζι, ενώ το ξενοδοχείο θα διαθέτει πισίνες, σπα, τέσσερα εστιατόρια, τρία μπαρ κ.ο.κ..
Τη διαχείριση των δύο ξενοδοχείων θα έχει η Knossian Group, των Γιάννη και Τίνας Δασκαλαντωνάκη, η οποία έχει αυτή την στιγμή περί τα 10 ξενοδοχεία στην ομπρέλα της σε Ελλάδα και Βαλκάνια.
Σημειωτέον ότι τα MGallery Hotel Collection του ομίλου Accor διαθέτουν περισσότερες από 100 boutique μονάδες σε όλο τον κόσμο, «και καθένα έχει μια μοναδική ιστορία να αφηγηθεί, εμπνευσμένη από τον προορισμό που το φιλοξενεί». Πρόκειται για ένα από τα 40 και πλέον brands της Accor, του ξενοδοχειακού κολοσσού που δίνει το «παρών» στη φιλοξενία με περισσότερες από 5.300 ξενοδοχειακές μονάδες και 10.000 F&B venues σε 110 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Διαβάστε ακόμη
Power Pass: Γιατί ακυρώνονται αιτήσεις που υποβλήθηκαν στην πλατφόρμα για τα 600 ευρώ (pic)
Φοιτητική Στέγη: «Γολγοθάς» η αναζήτηση κατοικίας στην Αθήνα τη φετινή ακαδημαϊκή χρονιά
Μπάκος is back, ο Madonos, οι ορφανές μετοχές του Κούμπα και ο Στιβ Τζομπς από το Πανόραμα