Η υπηρεσία ανταγωνισμού της Βρετανίας ανακοίνωσε πριν από λίγο  ότι ξεκινά επίσημη αντιμονοπωλιακή έρευνα σχετικά με τις υπηρεσίες αναζήτησης και διαφήμισης της Google.

Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών δήλωσε, όπως μεταδίδει το CNBC, ότι εξετάζει αν η Google έχει «στρατηγικό καθεστώς αγοράς» (SMS) σύμφωνα με το νέο νόμο του Ηνωμένου Βασιλείου για τις ψηφιακές αγορές, τον ανταγωνισμό και τους καταναλωτές (DMCC).

Ο DMCC είναι ένας νόμος που αποσκοπεί στην πρόληψη της αντιανταγωνιστικής συμπεριφοράς στις ψηφιακές αγορές. Ο χαρακτηρισμός μιας εταιρείας ως έχουσας «SMS» θα έδινε στη ρυθμιστική αρχή την εξουσία να επιβάλει αλλαγές για την αποτροπή αντιανταγωνιστικής συμπεριφοράς.

Η Σάρα Κάρντελ, διευθύνουσα σύμβουλος της CMA, δήλωσε ότι η ρυθμιστική αρχή διερευνά την κυριαρχία της Google στην αγορά αναζήτησης για να διασφαλίσει «ισότιμους όρους ανταγωνισμού», ιδίως καθώς η τεχνητή νοημοσύνη μεταβάλλει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι κάνουν τις αναζητήσεις τους στο διαδίκτυο.

«Δουλειά μας είναι να διασφαλίσουμε ότι ο κόσμος επωφελείται πλήρως από την επιλογή και την καινοτομία στις υπηρεσίες αναζήτησης και ότι έχουν δίκαιη μεταχείριση – για παράδειγμα όσον αφορά τον τρόπο συλλογής και αποθήκευσης των δεδομένων τους», δήλωσε η Κάρντελ.

«Και για τις επιχειρήσεις, είτε πρόκειται για ανταγωνιστική μηχανή αναζήτησης, είτε για διαφημιζόμενο είτε για ειδησεογραφικό οργανισμό, θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι υπάρχουν ίσοι όροι ανταγωνισμού για όλες τις επιχειρήσεις, μεγάλες και μικρές, ώστε να επιτύχουν», πρόσθεσε.

Διαβάστε ακόμη

Ξηλώνεται με εντολή Μητσοτάκη η Αστυνομική Διεύθυνση Χανίων μετά το θανατηφόρο τροχαίο

BP: Στα $2,3 δισ. τα κέρδη το δ’ τρίμηνο μετά τα ασθενέστερα περιθώρια διύλισης πετρελαίου

JP Morgan: Διατηρεί overweight τις ελληνικές μετοχές για το 2025 (γραφήματα)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα